יום הרווקים הסיני שחל אתמול והמבצעים המיוחדים שהוצעו במהלכו באתרים הסיניים, הובילו לשיא מכירות חדש. קבוצת עליבאבא שברה שיא חדש במכירות שעמדו ב־24 שעות על 30.8 מיליארד דולר.
בתום דקה ועשרים שניות פרצו המכירות את מחסום המיליארד הראשון. יום הרווקים הסיני נחשב ליום מכירות טוב יותר גם מהבלאק פריידי.
המכירות בבלאק פריידי הסתכמו אשתקד ב־7.9 מיליארד דולר. השיא הקודם של מכירות אשתקד נשבר כבר 8 שעות לפני תום יום המכירות. מדובר בעלייה של 18% לעומת 2016. המכירות בסייבר מאנדיי הסתכמו ב־6.59 מיליארד דולר, עלייה של 16.8 דולר לעומת 2016. בשורה התחתונה החג הסיני עקף באופן משמעותי את המכירות בבלאק פריידי והסייבר מאנדיי יחדיו. על פי דיווח ברויטרס, לאחר הפריים דיי האחרון של אמזון שנערך השנה, אמזון רשמה הכנסות של 2-1.5 מיליארד דולר.
בני בוכניק, מייסד קבוצת הפייסבוק I Need It!, אמר אתמול כי "הצרכנים הישראלים רכשו אתמול מכל הבא ליד. הם ביצעו קניות רבות בסכומים קטנים של 5-2 דולר, כמו נורות לד קטנות, גאדג'טים למטבח ולבית, בובות ומוצרים בסגנון 'הכל בדולר'. המותג המוביל במכירות הוא שיואמי על מוצריו. כמו כן, נרשם ביקוש גבוה לכבלים למיניהם, בגדים ותחפושות".
לדברי בוכניק, "המחירים באתרים הסיניים הפכו להיות תחרותיים מאוד כל השנה, ולכן לא מדובר בעשרות אחוזי הנחה. התחרות היא אגרסיבית מאוד, ולכן קשה למצוא הנחות גדולות מאוד. המוכרים בעלי אקספרס מתחרים בין עצמם לבין 'גירבסט' ומול 'גויביי' כל השנה. במוצרים הקטנים הלא ממותגים יש יותר יכולת משחק עם המחירים וההנחות הן 40%-20%. במוצרים שנחשבים ללהיטים מובילים ויקרים דוגמת טלפונים סלולריים ושואבי אבק ההנחות עמדו על 15%-5%".
את הסטורי שלנו כבר בדקתם היום? הצטרפו כאן לאינסטגרם של ישראל היום
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו