לקראת חודש נובמבר, שבו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים כדוגמת הבלאק פריידי ויום הרווקים הסיני, במשרד הכלכלה והתעשייה יקדמו בתקופה זו רכישת אונליין של מוצרים מתוצרת הארץ.
לאור הצלחת המהלך בשנה שעברה, גם השנה יחבור מטה כחול־לבן במשרד הכלכלה והתעשייה ל־Google ישראל, לשם הקמת מתחם ייעודי ליצרנים כחול־לבן בעלי תו "מיוצר בישראל".
מטה כחול־לבן בשיתוף עם התאחדות התעשיינים וההסתדרות, מקדמים שיתופי פעולה עם אתרי סחר ופלטפורמות דיגיטליות לעידוד רכש כחול־לבן על ידי הציבור הרחב. מתחם הקניות "כחול־לבן" יופעל ב־6־7 בנובמבר, אז יוכלו הקונים להיכנס לאתרים של יצרנים ישראלים בעלי תו "מיוצר בישראל" ולקנות מוצרים בהנחות ובמבצעים המיוחדים לחגיגה זו.
עשרות יצרנים שלקחו חלק במתחם כחול־לבן על ShoppingIL של Google אשתקד, זכו לגידול ממוצע של למעלה מ־60 אחוז בהכנסותיהם כתוצאה מהשתתפותם. אל המהלך שמטרתו להעניק תמיכה בייצור ובתעשייה הישראלית, מוזמנים להצטרף יצרנים בעלי תו "מיוצר בישראל" ואתר אינטרנט פעיל המאפשר סליקה ורכישה אונליין.
הסימון בתו "מיוצר בישראל" מאפשר לצרכנים לזהות בקלות כי מדובר בתוצרת ישראלית ובכך לסייע לביסוסה של רכישת מוצרים כחול־לבן. תו "מיוצר בישראל" הוא סימן מסחר, החל על מגוון רחב של מוצרים.
לדברי אלי כהן, שר הכלכלה: "מתחם ShoppingIL שהוקם ביוזמת מטה כחול לבן במשרד הכלכלה וגוגל הוא כלי שפותח לעסקים בישראל ערוץ מכירה נוסף גם דרך האינטרנט ומהווה פלטפורמה חשובה. רכישת מוצרים מישראל היא בעלת חשיבות והשפעה רבה על הנעת המשק, תרומה לכלכלה, יצירת תעסוקה וצמצום הפערים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו