אתר ואפליקציית "ישראל היום" החדשים נחשפו בכנס מיוחד

"ישראל היום" קיים את כנס השיווק והפרסום MTODAY, בו הוצגו הנכסים הדיגיטליים שיושקו בתחילת 2021 • "המותג - חלק בלתי נפרד מההווי הישראלי"

חשיפת האתר והאפליקציה החדשים של "ישראל היום" // צילום: יוסי זליגר // חשיפת האתר והאפליקציה החדשים של "ישראל היום"

כנס השיווק והפרסום הראשון של "ישראל היום" MTODAY התקיים אתמול (שלישי) עם מאות משתתפים, בהם בכירי תעשיית השיווק והפרסום. במהלך הכנס הוצגו מהלכים חדשניים כחלק מצמיחתו של העיתון, ובראשם - השקת האתר והאפליקציה החדשים של "ישראל היום". 

האתר והאפליקציה שיושקו בשבועות הקרובים, מבטיחים לקהל הגולשים לא רק חווית גלישה חדשנית, אלא כמובן גם את העדכונים השוטפים החמים והחשובים ממערכת החדשות ומהכתבים המובילים של העיתון והאתר. גם האתר החדש יכלול כתבות מכל תחומי החיים: כלכלה, בריאות, תרבות ובידור, טכנולוגיה, לייפסטייל, תיירות, נדל"ן ועוד.  

פאנל MTODAY



סמנכ"ל הסחר של "ישראל היום" אורן מרון, שהציג את עיצוב האתר, הוסיף: "האפליקציה מביאה חידושים שלא נראו כמותם: פלייליסטים ייחודיים שנבנו בשיתוף עם ענקית המוזיקה deezer, פודקאסטים בתחומים שונים, מערכת הנגשה לבעלי מוגבלויות שמקריאה את הכתבה ועוד. כל אלו יבססו את מודל נאמנות הגולשים בצורה בלעדית".

מימין לשמאל: אבי זיתן – מומחה לשיווק ואסטרטגיה, משה מרי – מנכ"ל נספרסו ישראל, עופר לוי – סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם, נגה בנר סוארי – מנהלת השיווק של דגני הבוקר תלמה ביוניליוור, ניר איצקוביץ – מנכ"ל מונדליז ישראל // צילום: יוסי זליגר
מימין לשמאל: אבי זיתן – מומחה לשיווק ואסטרטגיה, משה מרי – מנכ"ל נספרסו ישראל, עופר לוי – סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם, נגה בנר סוארי – מנהלת השיווק של דגני הבוקר תלמה ביוניליוור, ניר איצקוביץ – מנכ"ל מונדליז ישראל // צילום: יוסי זליגר


בכנס נחשף גם מועדון "הקליקה של ישראל היום", מועדון הטבות ייחודי לגולשי האתר והאפליקציה החדשים שנבנה על פי מודל שזכה בפרס אתגר החדשנות של גוגל. החברות ב"קליקה" תתגמל את קהל הגולשים בנקודות על מגוון הפעולות שלהם באתר ובאפליקציית "ישראל היום", כמו גלישה בעמודי האתר, זמן שהייה וביצוע שיתופים או לייקים לכתבות. באמצעות הנקודות שייצברו, יוכלו הגולשים לממש מגוון הטבות שיוצעו להם. ככל שהגולש ישתף כתבות וישהה באתר זמן רב יותר - כך הוא יצבור נקודות לחשבונו האישי, אותן יוכל לממש על הטבות שיוצעו בעמוד המועדון באתר.

"קיצרנו תהליכים טכנולוגיים ארוכים, שינינו את תפיסת ותהליכי העבודה וכמו כן התרכזנו ביריית הפתיחה לקראת שנת 2021. ברור לנו מעל כל ספק, שהמותג שלנו הוא חלק בלתי נפרד מההווי הישראלי. ברור לנו שיש לנו נכסים שחייבים למנף ולהבליט. מעל הכול, חשוב לנו הקשר עם הקוראים, המפרסמים והשותפים", אמר מרון בכנס. 

הכירו את "הלול"

בכנס הושק פורום שיווק מקצועי המורכב מצוות מצומצם של אוטוריטות מובילות בישראל. מהלך זה נחשב לחלק בלתי נפרד מחיבור "ישראל היום" לשטח ולאנשי התעשייה, ומהווה המשך ישיר להתפתחותו השוטפת לעבר הנגשת המגמות, השיחות, הצרכנים ודעות הצרכנים לקהילת השיווק והפרסום בצורה האותנטית ביותר. 

בין חברי הפורום: אבי זיתן, מומחה לשיווק ואסטרטגיה; מיטל שירן הראל, סמנכ״לית שיווק בנק לאומי; אליאב אללוף, מומחה לחדשנות פסיכולוגית בשיווק; דורית סדן, סמנכ״לית השיווק בשיכון ובינוי; לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית שלEMEA Outbrain ; יואב בנאי, סמנכ״לVP CUSTOMER   ENGAGEMENT  ב-deezer; ליאור טנר, מנכ״ל הנוסע המתמיד ו-flycard באל-על.

אליאב אללוף, מומחה לחדשנות פסיכולוגית בשיווק, בשיחת זום עם סת' גודין, סופר ומרצה לשיווק // צילום: יוסי זליגר
אליאב אללוף, מומחה לחדשנות פסיכולוגית בשיווק, בשיחת זום עם סת' גודין, סופר ומרצה לשיווק // צילום: יוסי זליגר


חברי הפורום, מומחים בתחומם, ייקחו חלק במדור השיווק, הפרסום והאסטרטגיה של "ישראל היום" - "הלול". המדור יעניק חופש ביטוי לשחקנים מובילים בעולמות השיווק והפרסום, בפרינט או בדיגיטל. אלו יוכלו דרך טורים אישיים, פאנלים מלאי יצירה או פודקאסטים מעוררי השראה – ליצור סדר יום.

 

איך מותגים מגיבים במהירות למציאות? 

 

כנס הבכורה של פורום MTODAY עסק במושג walk the talk שהפך, במציאות הנוכחית של משבר הקורונה, לרלוונטי מתמיד. מציאות זו הכניסה אותנו במהירות עצומה לעולם שבו מותגים נדרשים להגיב למציאות ולסביבה שבה הם פועלים, לרצונות ולהעדפות של הצרכנים, בהיבט האפקטיבי ובהיבט הערכי, ואף לנקוט בגישה פרסומית המקדמת ערכים חברתיים ומייצרת ערך מוסרי. 

מותגים רבים מתמקדים גם בערכי הצרכן ולא רק בערכי המותג עצמו, תוך שמירה על אותנטיות. במהלכו של הכנס נערך ראיון בשידור חי עם גורו השיווק סת' גודין, שמאחוריו 20 רבי מכר עולמיים שתורגמו ליותר מ-35 שפות. גודין גם ייסד את altMBA ואתThe Akimbo  סדנאות מקוונות אשר שינו את אופן עבודתם של רבים בעולם. השיח התנהל מול אליאב אללוף, מומחה לחדשנות פסיכולוגית בשיווק.

משתתפי הכנס דנו באופן שבו מהפכות ומגמות חברתיות ששוטפות את העולם משפיעות באמת על מותגים (ולהפך) ומה מקומם ואחריותם של מותגים בתוך החברה והסביבה שבה הם פועלים. בין המשתתפים נכחו: אבי זיתן - מומחה לשיווק ואסטרטגיה, בן מוסקל – מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי bbr saatchi & Saatchi, גלי ברגר – ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם, יואב בנאי – סמנכ"ל VP CUSTOMER ENGAGEMENT deezer, משה מרי – מנכ"ל נספרסו ישראל, נגה בנר סוארי – מנהלת השיווק של דגני הבוקר תלמה ביוניליוור, ניר איצקוביץ – מנכ"ל מונדליז ישראל, סטלה קריוף – מנכ"לית סודה סטרים ישראל, עופר לוי – סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם. ת המושב הנחתה ירדן הראל, מגישת טלוויזיה ויזמית.

  טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר