לאחר תקופה של כ-5 חודשים מאז סגירתו, טרמינל 1 בנתב"ג חוזר לפעילות, ועמו השקה של חנות חדשה של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. החנות שהורחבה שופצה מהיסוד ועוצבה מחדש, והיא משתרעת על שטח של כ-680 מ"ר.
לקיצור זמן העמידה בתור לתשלום, הוגדל קו הקופות ל-28 עמדות, תוספת של 8 קופות לעומת החנות הקודמת. החנות החדשה כוללת אלפי מוצרים מכל מגוון הקטגוריות של בישום וטיפוח, אלכוהול ושוקולד.
במסגרת ההשקה מוצע מגוון מותגים גדול יותר מכל הקטגוריות, ביניהם חברת טיפוח השיער לה בוטה, אולייר, מותגי טיפוח קוריאניים, ג'ו מלון שעתיד להיכנס בקיץ 25, קיליאן, מולקולה, ועוד מוצרי טיפוח ואיפור מבית מאק, לנקום, איב סאן לורן, שאנל ועוד.
מחלקת האלכוהול של חנות טרמינל 1 מציעה גם היא מותגים נוספים שיתווספו בקרוב, ובר מעוצב לטעימות אלכוהול. מחלקת השוקולד עברה שדרוג והיא כוללת מבחר שמות מוכרים, ביניהם רוגוזה, קינדר, m&m, טובלרון, מילקה, לינדט, לינדור, האריבו ועוד. בהתאמה לטרמינל 1 ולצרכי הטסים בטיסות לואו קוסט קצרות, הוגדלה מחלקת הטואלטיקה והפארם, כולל עמדה למוצרי מיני בתחומי האיפור, הטיפוח והבישום, שתציע מגוון מוצרים מוקטנים.
שני ענבר קריטי, סמנכ״לית השיווק של ג'יימס ריצ'רדסון, סיפרה ל"ישראל היום": "ההתאוששות במתחם הדיוטי פרי בעקבות המלחמה היתה יותר מהירה מהצפי, בשל רצון הקהל לקבל תחושת פיצוי. לא חזרנו למספרים שלנו, אבל התחזית אופטימית. פתיחת טרמינל 1 היא סממן של חזרה לשגרה״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו