קפה לאוהבים
לאלה שבאמת אוהבים קפה, נינג׳ה מציעה מכונת קפה טוחנת שמייבאת רשת "עולם הקולנוע והחשמל", Luxe Café. המכונה גדולה מבחינת המקום שתופסת על השיש, אולם קלה להפעלה ואי אפשר להסתבך עם האספרסו, ההפוך, או סתם עם הקצפה של חלב. עם זאת, הכנת כוס אספרסו אורכת זמן ודורשת התעסקות. המכונה מדריכה את המשתמש מבחירת הכלים דרך טחינת הקפה לעובי המומלץ (25 הגדרות טחינה), הידוק הקפה, הכנסת הידית ועד לכוס הקפה עצמה. מקציף החלב נוח ומאפשר ארבע דרגות הקצפה שונות, ועובד עם מגוון סוגי חלב. המחיר אמנם לא לכל אחד, אבל מי שחשובה לו איכות של קפה טחון טרי – מקבל כאן מענה.
מחיר: 2,999 שקלים
יש פה הברקה
שמונה גווני גלוסי חדשים לפופה מילאנו – ארבעה בליין הגלוס הנוזלי MISS PUPA GLOSS וארבע בליין שפתוני הגלוס MISS PUPA. מדובר בגוונים ניודיים, ורודים וסגולים, לצד אדום-ורדרד. כל הגוונים עדינים, גם אלה שנראים בכהות גבוהה יותר. הגלוסים מעט דביקים, חצי שקופים ויוצרים מראה טבעי יפה עם גוון קל. השפתונים גם הם חצי שקפקפים אבל עם גוון חזק יותר, ועדיין מצליחים ליצור מראה טבעי גלוסי שאהבנו במיוחד. השילוב של שניהם שורד עד הארוחה הראשונה, אבל מצליח ליצור מראה שפתיים נעים ומבריק בדיוק במידה הנכונה.
מחיר: גלוס – 70.60 שקלים, שפתון – 65.60 שקלים
יפה לנו
ליין מוצרי טיפוח מאת יפה מקסימוב, בעלת רשת קליניקות, מגיע עכשיו לאתר האונליין שלה, ומציע מוצרים לניקוי ואיזון ושמירה על הלחות. בסדרה קרם לחות מבוסס מים לעור רגיל-שמן שמבטיח לשפר קמטוטים בטווח הארוך, סבון פנים תה ירוק במרקם קצף ופילינג מינרלי לחידוש העור. בדקנו: המוצר האהוב עלינו היה הפילינג, בריח לימוני עדין. מרחנו אותו על אזור הטי השומני יותר ועיסינו. הוא עדין, ויצר תחושת ניקיון מבלי ליצור יובש. קרם הלחות הרגיש מעט דביק, אולם העור הרגיש רך לאחר המריחה. סבון הפנים מנקה היטב, אולם מותיר תחושת עור יבש מעט לאחר הניקוי.
טווח מחירים: 150-250 שקלים
שוקולד מסוג אחר
המותג JO.MO משיק סדרת טבלאות שוקולד ללא סוכר, ללא חלב וכשר. ההמתקה נובעת ממקורות טבעיים. בסדרה 11 טעמים, ואנחנו בדקנו את השוקולד המריר עם שבבי שקדים קלויים, שוקולד בסגנון חלב עם שברי פקאן קלוי ושוקולד בסגנון לבן עם פטל והיביסקוס. המרקם הרגיש כמו עיסת קקאו ופחות במרקם המוכר של שוקולד. גם הטעם לא מאוד דומה, ובעינינו הוא יותר הזכיר חטיף מתוק משוקולד. האהוב ביותר היה הרובי שבלט בו טעם הפטל והיה מתוק בדיוק במידה, ואחריו השוקולד בסגנון חלב. המריר היה מריר מדי, וגם טעמו לא היה מודגש מספיק. עם זאת, טבעונית שטעמה את השוקולדים אהבה – ואף ביקשה עוד.
מחיר: 27-30 שקלים לטבלה
קטנים וריחניים
לראשונה בישראל H&M יוצאת עם קולקציית בשמים מתוך הליין של מותג הבית, H&M BEAUTY. הסדרה, ששמה Est. 1947, כוללת שמונה בשמים קטנים במגוון ניחוחות: עצי, פרחוני, פירותי, פרשי ועוד. בהתזה ראשונית כולם מריחים אלכוהוליים מאוד, ואחרי כשעתיים-שלוש כבר לא נותר כמעט ריח. הניחוח שהכי אהבנו מבין כולם הוא של MODERN MINIMALIST, פרשי עם תווי כותנה, אקליפטוס, לימון, ורד וענבר, כייפי ועליז. נראה שגם המחיר הזול, הגודל והסגנון, יתאימו בעיקר לצעירות.
מחיר: 30 שקלים ל-10 מ"ל, 60 ל-30 מ"ל
גבר מי שמתיז
דולצ'ה וגבאנה יוצאים עם בושם דיבושן לגבר, המשלב תווי פתיחה של לימון איטלקי, לב של קפה תבליני ובסיס פצ'ולי. הבושם מתיימר לעשות את מה שלא הרבה ניחוחות הצליחו לפניו: לספק עדינות חמצמצה ופירותית, אבל כזו שתשאיר גם לא מעט מפוזת מאצ'ו הגברי - ובכך הוא בהחלט עומד במשימה. התווים שמשתלבים ביחד מספקים ריח מסתורי, הדרי ונעים, ומצליחים להשתלב גם עם המתיקות הקלאסית של רוב בשמי המותג. עם זאת, כעבור כמה שעות הוא כבר נדרש לחידוש.
מחיר: 544 שקלים