נלחמים ביוקר המחיה: הרשת שמציעה מחירים מוזלים במיוחד

רשת מחסני השוק משיקה את סדרת Basic, שכוללת מוצרים נפוצים בקטגוריות שונות • הרשת מתחייבתלמחירים נמוכים ב-20 עד 50 אחוזים בהשוואה למתחרים • יצאנו לבדוק את המחירים - והופתענו

רשת מחסני השוק, סניף האורגים. צילום: יחצ

רשת מחסני השוק משיקה את סדרת Basic, מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות שונות במחירים הנמוכים בכ-20-50 אחוזים ממחיר השוק בהתחייבות לצרכן. בשלב ראשוני סדרת הבייסיק תכלול 20 מוצרי צריכה נפוצים מקטגוריות מגוונות, ביניהן מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים, תחזוקת הבית ועוד. בהמשך, היא תורחב ל-50 מוצרים אשר ישווקו בסניפי הרשת ובחנות האונליין .

המחיר של מוצרי הסדרה מוטבע על גבי האריזות ובכך הוא מהווה, לטענת הרשת, התחייבות למחיר נמוך לאורך זמן. ברשת מציינים כי הבחירה לצאת בסדרה שאינה ממותגת נועדה להיטיב עם כלל הצרכנים, ולספק מענה ישיר מהיצרן לצרכן ללא העמסת הוצאות נלוות כדוגמת מיתוג, שיווק, לוגיסטיקות ועוד. סדרת המוצרים כוללת בייגלה, קרקר, דגני בוקר, פסטה, פתיתים, שימורי ירקות, שמפו, מרכך כביסה, שקיות אשפה, נוזל רצפות ועוד.

נקודת אור בתקופה יקרה מאוד, צילום: שיווק מחסני השוק

בהנהלת הרשת מציינים "כל הנתונים מראים שאחד הדברים שמכבידים על האזרח הישראלי הוא יוקר המחיה. הגזירות הכלכליות ועליות המיסים שמביאה בפתחה שנת 2025 צפויות גם הן להכביד, כך שבחרנו לפעול באופן מהיר כדי להביא לשינוי בהשקה זו עם בשורת מחירים אחידים וקבועים לכל אורך השנה, כך שהצרכן נהנה מהמחירים ללא תלות במבצעים נקודתיים. תמהיל המוצרים בסדרה מתייחס גם למוצרים בהם נרשמה עליית מחיר חדה במיוחד.

"נציע מוצרים טובים במחיר קבוע ושווה לכל כיס, ללא התניה של אותיות קטנות או מגבלת זמן. חשוב לזכור שאנו מספקים לצרכן הישראלי מנעד רחב ואלטרנטיבות שונות אך לבסוף, השינוי האמיתי יגיע רק ממנו בהתאם לפתיחותו ולנכונותו לשינוי בהרגלי הצריכה. ההכרעה מה לקחת מהמדף לתוך עגלת הקניות היא בסופו של דבר של הצרכן, כך שככל שתהיה דרישה למהלך נרחיב את הסדרה עם מוצרים מקטגוריות נוספות".

מציעים אלטרנטיבה, צילום: שיווק מחסני השוק

רשת מחסני השוק, רכשה בשנת 2019 את פעילותה של רשת קו-אופ. כחלק ממהלך התרחבותה הכולל של הרשת, רבים מסניפי קו-אופ ברחבי הארץ הוסבו בהדרגה לסניפי "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט העירוני השכונתי שלה.

השווינו את מחירי המוצרים החדשים לעומת מותגים פרטיים של רשתות מובילות. כך למשל מחיר מרכך כביסה באריזת 1 ליטר עולה 6.90 שקלים, לעומת תשעה שקלים ברמי לוי באינטרנט ו- 9.90 שקלים ברשת שופרסל. ברשת קרפור מוצע מבצע של שתי אריזות של מרכך מרוכז ב-15 שקלים. היות וישנן גם אריזות של 1.88 ליטר, המחיר היחסי הינו ארבעה שקלים לליטר. ברשת יוחננוף מוצע מבצע של שתי אריזות ב 16 שקלים, כלומר שמונה שקלים לליטר.

מחיר מארז חטיף בוטנים עשר יחידות עומד על 7.90 שקלים. ברמי לוי באינטרנט המחיר עומד על תשעה שקלים. מחיר דגני בוקר קורנפלקס 500 גרם עומד על 8.90 שקלים, זהה לרשת קרפור. המחיר ברמי לוי אונליין עומד על 15.1 שקלים ל-750, גרם כלומר עשרה שקלים לאותה הכמות בשופרסל אונליין המחיר עומד על 15.5 שקלים ל 750 גרם, כלומר 10.33 שקלים ל-500 גרם. ראוי לציין כי מדובר במגוון מוצרים מצומצם ולכן כמו בכל קנייה יש להשוות את כל גובה הסל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר