בהשקעת שלושה וחצי מיליון שקלים: לילית קוסמטיקה משיקה שתי חנויות חדשות

סניף שלישי לרשת חנויות הקונספט ביונד סקין, המוכרת בעיקר בזכות הבשמים הייחודיים שלה, וסניף שמיני למותג האיפור נארס ייפתחו בקניון איילון • יעל בילט-צין, מבעלי החברה: "קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידול משמעותי בעולם כולו וגם בישראל, ויוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים שעוקב באדיקות אחר מה שקורה בעולם"

חנות של ביונד סקין, לילית קוסמטיקה. צילום: יח"צ

"לילית קוסמטיקה" משיקה שתי חנויות חדשות, אחת ליד השנייה, בקניון עזריאלי איילון: חנות שלישית מבית BEYONDSKIN, רשת חנויות קונספט שידועה במגוון הבשמים ובשמי הנישה שלה וכוללת גם מוצרי איפור וטיפוח, וחנות שמינית למותג האיפור האמריקני NARS. ההשקעה הכוללת של המיזם עומדת על 3 וחצי מיליון שקלים.

החנות של ביונד סקין מעוצבת בהתאם לקונספט הייחודי של הרשת, באווירה מודרנית ואלגנטית. מלילית מוסרים שהרשת צפויה לפתוח שתי חנויות נוספות עד סוף השנה. החנות של נארס תאפשר לקבל בה שירותי איפור מלא, לרבות איפור ערב לאירועים והדרכות איפור ממאפרים מוסמכים.

ביונד סקין בקניון רמת אביב, צילום: לנס הפקות

טווח המחירים בחנות נארס יהיה בין 105-365 שקלים, ואילו בביונד סקין המחירים ינועו בין 100-10,000 שקלים.

יעל בילט-צין, מנכ"לית לילית קמעונאות ומבעלי "לילית קוסמטיקה": "רשת BEYONDSKIN מביאה לראשונה אי פעם לצרכנים בישראל את מיטב מותגי הנישה והאולטרה יוקרה בקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח, וכן קולקציה ייחודית ויוקרתית של נרות וטיפוח הבית, כאלה שעד היום ניתן היה להשיג רק בחו״ל.

"מותג האיפור האמריקני NARS יכלול את הקולקציות החדשניות ביותר ממוצרי המותג, לצד חווית שירות אישית וייחודית המאפשרת איפור מקצועי ומלא.

"קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידול משמעותי בעולם כולו וגם בישראל, ויוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים שעוקב באדיקות אחר מה שקורה בעולם. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג".

מגוון מוצרי איפור בחנות של נארס. פלטת סמקים של החברה, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר