הצרכנים הישראלים ביצעו רכישות אינטרנטיות רבות לאור מבצעי הבלאק פריידי בנובמבר האחרון, בעוד הנוכלים המשיכו בניסיונות ההונאה.
בישראל נרשמה השעה ברשת Visa עלייה של 24.6% בהיקפי העסקאות בבלאק פריידי בהשוואה ל-2023. מדובר בעלייה של 11% לעומת יום שישי ממוצע. לאורך כל סוף השבוע של הבלאק פריידי, ההוצאות עלו ב-31.3% בהשוואה לאלו של סוף השבוע של שנה שעברה.
בזמן שהצרכנים חיפשו מציאות במחירים חגיגיים, הנוכלים חיפשו את ההזדמנות לרווח. בבלאק פריידי השנה, רשת Visa חסמה יותר חשדות להונאה בישראל בהשוואה לבלאק פריידי 2023, מדובר בעלייה של כ-980 אחוזים. במהלך כל סוף השבוע, החשדות להונאה שנחסמו על ידי הרשת עלו בכ-500 אחוזים בהשוואה לסוף השבוע של בלאק פריידי אשתקד.
כמו כן, השנה נתוני Visa בחנו גם את הסקטורים הפופולריים ביותר שבהם אנשים השתמשו בכרטיסי האשראי של החברה. חנויות האלקטרוניקה נמצאו כסקטור הפופולרי ביותר בבלאק פריידי, והיוו 58% מכלל ההוצאות ברשת.
גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל: "כבכל שנה, בלאק פריידי הוא אירוע משמעותי בלו"ז הקניות של הצרכנים בישראל. זו תזכורת טובה לכך שבכל פעם שאנשים מחפשים לצרוך במיטב כספם, ישנם גם רמאים המחפשים קורבנות פוטנציאליים. ב-Visa, הרשת שלנו מגנה על כל עסקה, ללא קשר להיקף העסקה, ובכך מסייעת לצרכנים לבצע את הרכישות בביטחון וברוגע לאורך כל השנה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו