דווקא בחורף: קולקציית האיפור המנצנצת שחיממה לנו את הלב

פופה משיקה מוצרים במהדורה מוגבלת בהשראת מראה ערב מסיבתי ושימרי • וגם: מוצרים לניקוי הפנים עם 23 ויטמינים ומינרלים, פיוז טי בטעם תפוח-קינמון שאפשר לשתות קר או חם ובושם חדש למותג ביירדו בניחוח מדברי • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

קולקציית האיפור הנוצצת של פופה, בהשראת מראה ערב מסיבתי. צילום: פופה

ריח המדבר

ניחוח חדש של BYREDO שואב את ההשראה שלו מהמדבר בעלות השחר, עם הל, עלי ורדים, תווי עץ, וטיבר, מושק ופפירוס. DESERT DAWN היוניסקסי בהחלט מתאים לגברים ולנשים. הריח עצי-עשבי, מעט הדרי ומתובל. ההל מורגש, אבל בקטע נעים ולא מכביד. הריח על גבול האוריינטלי, ובהחלט אפשר להרגיש את הדמיון לחולות המדבר הזהובים – וגם את הקו ה"ביירדואי" המוכר והנעים של בשמי החברה. הוא היה זקוק לחידוש כעבור כחמש שעות.

מחיר: 987 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג בבוטיק אינדיבידואל

הבושם היוניסקסי DESERT DAWN של BYREDO, צילום: יחסי ציבור

רגע חם, רגע קר

טעם חדש לפיוז טי: תפוח-קינמון, שמגיע במיוחד לקראת העונה הקרה. הוא מושק במהדורה זמנית למשך ארבעה חודשים, ולדברי החברה מכיל נוגדי חימצון מעלי התה, וללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. המיוחד שבו הוא שאפשר לשתות אותו גם כמשקה חם, לפי ההמלצה, באמצעות חימום בספל המתאים למיקרוגל. ניסינו את שתי האופציות: הקרה הייתה מצוינת – הקינמון לא משתלט על הטעם והוא עדין אך מורגש, ובמתיקות טובה. עם זאת, לאחר החימום במיקרוגל המתיקות השתלטה בצורה חזקה על התה, שהרגיש כמו פטל שחומם ולא כמו תה מענג.

טווח מחירים: 3.75 עד 10 שקלים ל-500 גרם

פיוז טי משיקים טעם תפוח-קינמון, צילום: יחסי ציבור

מקל לכבד

הבושם המוכר all of me של נרסיסו רודריגז יוצא עם פרשנות חדשה ופרחונית, בגרסת אינטנס, הכוללת ורד גרניום, מושקים לבנים, איריס שחור, יסמין סמבק, טוברוז ואלגום. הריח מתחיל כפרשי פרחוני, יסמיני, קליל ועליז, והופך למושקי חם ככל שעובר הזמן, שמצטרף אליו הווניל ומוסיף לו כובד. הפרחונית המתקתקה נעלמת, והניחוח הופך לעמוק וכבד מעט יותר.

מחיר: 619 שקלים ל-100 מ"ל

הבושם המוכר all of me של נרסיסו רודריגז יוצא עם פרשנות חדשה, צילום: יחסי ציבור

ערב נוצץ

פופה משיקה קולקציית סתיו/חורף 2024 במהדורה מוגבלת בהשראת מראה ערב מסיבתי, ובה שבעה מוצרים: פלטת 4 גווני צלליות, עיפרון לתיחום השפתיים עם שפתון מבריק, שמן לטיפוח השפתיים, טיפות נוצצות לפנים ולמחשוף, היילייטר פודרה אפויה, סומק מנצנץ ותרסיס לקיבוע האיפור. הקולקציה יפהפייה ושמחה וכל המוצרים עושים עבודה טובה, אבל האהובים עלינו היו הפלטה המגיעה בשני גוונים עם צלליות מנצנצות בגווני הוורוד והמוזהב, פיגמנטיות ומתקבעות יפה על העין, הסומק השימרי בגוון ורדרד עדין, ההילייטר המוזהב שמתקבל במראה טבעי ושמן טיפוח השפתיים, שגם מעניק לחות ומראה מבריק ויפה.

טווח מחירים: 79 עד 109 שקלים, להשיג בסופר-פארם ובאתר לילית קוסמטיקה

פופה משיקה קולקציית סתיו/חורף 2024 במהדורה מוגבלת, צילום: פופה

משולש הניקיון

סדרת מוצרים לניקוי הפנים מאת חוה זינגבוים, Double System Cleansing, מציעה הסרת איפור עמיד, שומן, זיהום אוויר ופיח ללא ייבוש העור ושמירה על מחסום העור. היא כוללת שני מוצרים עם 23 ויטמינים ומינרלים -תחליב ניקוי וטונר מי פנים ללא אלכוהול, וסבון קצף עדין. בדקנו: השלישייה אכן הסירה את כל האיפור, והעור הרגיש שלנו חש אחר כך נקי וטוב מבלי להיות יבש, אולם כבעלי עיניים רגישות היינו צריכים להיזהר במיוחד באזור העיניים. אין למוצרים תחושה שמנונית, והמוצלח שבהם בעינינו היה סבון הניקוי – נעים מאוד, אם כי ניחן בריח חזק יחסית.

מחיר המארז: 468 שקלים

סדרת מוצרים לניקוי הפנים מאת חוה זינגבוים, Double System Cleansing, צילום: חוה זינגבוים

שמתי לי פודרות

מותג איב סן לורן יוצא עם פודרה HYPER FINISH ופודרת ברונזר HYPER BRONZE בסדרת ALL HOURS. הפודרה מגיעה ב-11 גוונים, מעניקה כיסוי בינוני ומיועדת לטשטוש נקבוביות. הברונזר בחמישה גוונים מגיע בגימור מט רך ליצירת מראה שזוף ונטול ברק. בדקנו: כשמדובר בפודרה אנחנו קצת בעייתים, עם עור מעט יבש מתחת לעיניים שפודרות רבות לא מחבבות. זו נמרחה חלקה כחמאה, ראינו טשטוש נקבוביות מובהק ואחידות יפה בגוון עם השימוש, אולם עם הזמן מעט מהחומר כן חדר לחריצים (טרם מצאנו פודרה שמצליחה להתחמק מכך). פודרת הברונזר מיטשטשת בקלות ונותנת מראה שזוף וטבעי, שאף שורד לאורך כל שעות היום.

מחיר: 240 שקלים למוצר

מותג איב סן לורן יוצא עם פודרה HYPER FINISH ופודרת ברונזר HYPER BRONZE בסדרת ALL HOURS, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר