מעכשיו גם לקפה יש מנוי. יילו. צילום: עופר חוג'יוב

קפה בשקל אחד: לראשונה בישראל מנוי חודשי למשקה האהוב

רשת yellow מציעה ללקוחותיה מנוי חודשי לכוס קפה כל יום, בהרשמה דרך האפליקציה שלה • האם מדובר במנוי משתלם, ומה התנאים שלו? • מנהל הדיגיטל והמועדון של קבוצת פז: "מדובר במהפכה בשוק הישראלי"

[object Object]

רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז מציעה לראשונה מנוי חודשי לקפה, המציע כוס קפה אחת כל יום תמורת דמי מנוי של 30 שקלים, במקום לשלם כ-13 שקלים לכוס קפה.

לשם הצטרפות למנוי של yellow צריך להוריד את האפליקציה ולשלם אחת לחודש דמי מנוי של 30 שקלים. הלקוחות יקבלו 31 כוסות קפה בחודש - כל יום, בכל סניף, בכל שעה, כולל שישי ושבת.

המנוי כולל קפה של חברת לוואצה ואת מגוון סוגי הקפה: הפוך, קר, מקיאטו, אספרסו, אמריקנו ועוד, ואת כל תחליפי החלב.

השוואת מחירי קפה, צילום: ללא

יש לציין כי אם מתייחסים למחיר הרגיל של כוס קפוצ'ינו בגודל רגיל, יילו אינה הרשת הכי זולה בתחום הקפה. ברשת חנויות הנוחות כוס קפוצ'ינו עולה 13 שקלים, בעוד שבסו גוד היא עולה 11.9 שקלים, בארומה ובג'ו 12 שקלים ובדור אלון 12.9 שקלים. ברשתות ארקפה, לנדוור ורולדין, המחיר עומד על 14 שקלים. מי שיצטרף למנוי וירכוש שלוש כוסות ומעלה בחודש, יכסה את עלות המנוי.

יש להעריך שאם לקוח יממש את המנוי מדי יום לטובת רכישת קפה ולא ירכוש מוצר נוסף, מדובר במחיר הפסדי לרשת. עם זאת, הסבירות שהצרכנים לא ירכשו מוצר מעבר, נמוכה. בנוסף, על מנת לממש את ההטבה יש להתחבר לאפליקציה עם כרטיס האשראי, מה שעשוי להגדיל עוד יותר את המכירות. החברה מעריכה כי המנוי יאפשר להגדיל הכנסות בתחומי פעילות נוספים במתחמי השירות, כמו תדלוק וטעינת רכב.

תחנת דלק "יילו", צילום: דודו גרינשפן

המנוי הוצע בימים האחרונים, ולדברי הרשת הצטרפו לאפליקציה אלפי משתמשים. בחברה מסבירים שלא מדובר במבצע חד פעמי אלא בתכנית נאמנות ארוכת טווח, שצפויה להיטיב עם הלקוחות לאורך זמן.

אריאל אורזל, מנהל הדיגיטל והמועדון של קבוצת פז: "מנוי הקפה של yellow עושה מהפכה בשוק הישראלי ומציע לצרכנים קפה איכותי במחיר הנמוך בישראל. בזכות הפריסה הרחבה של yellow בכל רחבי הארץ ושעות הפעילות הרחבות, המנויים באפליקציה יוכלו להנות מכוס קפה כל יום כאשר בניצול מקסימלי כל כוס קפה תעלה כשקל אחד בלבד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו