מסגרת מחליפת צבעים של CHANGE, Ray-Ban, במחיר 659 שקלים. צילום: יח"צ חו"ל

משקפי שמש בצבע השולט ומסגרות תלת ממדיות: חדשות הצרכנות

למרות שנדמה שהקיץ הוא שעתם היפה של משקפי השמש, ללא ספק חשוב לשמור על העיניים מקרינה גם במהלך העונות הקרות כשנדמה שפחות מסוכן • אם זה יכול להיות באמצעות אקססוריז צבעוניים ויפים שמעניקים מסגרת לפנים – בהחלט כדאי • אז מהם הטרנדים לשנה הקרובה? • חדשות הצרכנות עם מדור שמוקדש למשקפיים

[object Object]

אם נדמה לכם שמשקפי שמש הם להיט רק בקיץ, אתם טועים טעות חמורה – בסתיו-חורף יוצאות קולקציות יפהפיות של משקפי שמש וגם ראייה, רגועות יותר, לרוב עם עדשות בהירות יותר וכמובן הגנה מקרינה – שחשובה מאוד בחורף הישראלי לא פחות מאשר בקיץ. למרות שהנטייה הראשונית היא להאמין שאם לא רואים שמש אין קרינה – קרני UV עוברות גם דרך העננים, ולא בהכרח קשורות לרמת האור בפועל.

מהם החידושים שנראה בחנויות העונה הזאת, איזה צבע הולך לשלוט בענק (אתם בטוח מנחשים לפי התמונות) ומה צפוי לנו בהמשך? בדקנו עם אלינור בור בן צבי, סמנכ"לית שיווק לוקסאוטיקה ישראל.

"השנה אנחנו רואים הרבה חדשנות במשקפיים", היא אומרת ומפרטת: "משקפיים שיכולים ללוות אותנו מהיום אל הלילה, מבפנים אל החוץ, עם עדשות בהירות שמתכהות, אבל עכשיו בנוסף יש את החידוש של ריי-באן בקולקציית change - מסגרות שמחליפות צבעים בחשיפה לאור, בטכנולוגיה שמבוססת על תגובת פיגמנטים באצטט לאור. ככל שהאור חזק יותר כך הפיגמנט הופך לחזק יותר, מה שמעניק מראה ייחודי וורסטילי במיוחד".

אילו טרנדים צפויים השנה מבחינת מראה, צבע, גודל וסגנון?

"החורף נראה הרבה צבעים סתוויים, בורדו ויין. הבורגנדי חזק מאוד השנה. הסגנונות והצורות הן דווקא לא צפויים ולא שגרתיים, מסכות צרות או משקפיים נשיים אך זוויתיים. ובכלל, מסכות אובר סייז - למשל של אוקלי, כבר מזמן לא רק נועדו לספורט אלא לסטייל, לגברים ונשים ביחד. המראה הספורטיבי עם נגיעות אלגנטיות מעודנות טרנדי מאוד".

מה גרם דווקא לטרנדים האלה לפרוח השנה?

"משקפיים יכולים להיות דרך מצוינת להראות את האישיות והסגנון האישי. צורות ייחודיות יכולות להדגיש את הסגנון האישי של כל אדם ולשדר מסר מסוים על מי שהוא, ולהוסיף ביטחון עצמי. כמו שאמרתי, מראה הספורט-צבאי כמו משקפי מגן של חיילים בשטח נמצא בעלייה, ובכלל מסכות אובר סייז שנותנת תחושה של עטיפת הפנים טרנדיות במיוחד, לצד, כאמור, צבע העונה הבורגנדי שאנשים מאוד מתחברים אליו במיוחד בעונות הסתיו והחורף".

זכור לך טרנד כלשהו שבעבר נחשב למצליח מאוד – והיום כבר לא?

"בעבר היינו רואים מסגרות בשילוב חומרים שונים כמו ג׳ינס, דנים או עור. כיום הרבה פעמים הפונקציונליות באה במקום הראשון, אז מוותרים על אלמנטים פחות נוחים לפנים".

חידוש נוסף מגיע אלינו מאת מותג האופטיקה הגרמני YOU MAWO, שמציע התאמה באמצעות הדפסת תלת ממד, ומשווק על ידי דיוק אופטיקס. מסגרות המשקפיים מיוצרות באמצעות אבקת פוליאמיד, קלה וגמישה, ובתהליך נסרקים תווי הפנים כדי ליצור דיוק מקסימלי ליצירת מסגרות נבחרות, שקיימות ב-15 גוונים.

POLAR, אופטיקה הלפרין, 480 שקלים, צילום: יח"צ
דולצ'ה גבאנה, 1,099 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
משקפי תלת מימד YOUMAWO, החל מ-1,600 שקלים, צילום: יח"צ
משקפי THIERRY LASRY, בהפצת SHALDAG EYEWEAR, במחיר 3,090 שקלים, צילום: באדיבות המותג
קרולינה למקה ברלין, 280 שקלים, צילום: יח"צ
MOSCOT, בהפצת SHALDAG EYEWEAR, במחיר 2,000 שקלים, צילום: באדיבות המותג
משקפי קאטליה, אופטיקנה, 299 שקלים, צילום: איתי סנדל
LAFONT, עינית, החל מ-1,500 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
סברובסקי, 899 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
Kreuzberg Kinder, דיוק אופטיקס, 900 שקלים, צילום: יח"צ חו"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו