שוקולד עם ביסקוויט ובראוניז וזוג בשמים בסדרה האייקונית: חדשות הצרכנות

עלית מחזירה למדפים את חטיפי הקראנצ' - ומשדרגת עם חידוש, ובית מוגלר משיק גרסאות חדשות ל"אנג'ל" הוותיק • וגם: משחקי יצירה מיוחדים לילדים, צבע קבוע לגבות, קרם גוף מיוחד לעונת המעבר ועוד • המוצרים החדשים שתפגשו על המדפים - וכדאי להכיר

קראנץ' בראוני, עלית. צילום: סטודיו שטראוס

MUGLER משיק שני בשמים חדשים בסדרת הכוכב האייקונית - לגבר ולאישה: A*Men Fantasm ו-Angel Fantasm. הגברי כולל אקורד קקאו שחור ופצ'ולי, אננס, קוקוס ופירות הדר. הנשי כולל אננס, קוקוס ווניל.

הגברי: הנוכחות הדומיננטית של הבקבוק מאפיינת גם את הבושם עצמו, עם הניחוח הייחודי שבו בולטים מעל כל המרכיבים תמצית הפצ'ולי ושני אקורדים עיקריים שמשתלבים זה בזה - קקאו עשיר ושוקולד מריר. הניחוח מזכיר את הגרסה הנשית והמוכרת של המותג - אנג'ל - אבל עם פרשנות גברית שאינה מותירה מקום לטעויות. הבושם נותר שעות על הגוף, ומומלץ למי שאוהב בשמים עם ארומה חריפה-מתוקה וניחוח קלאסי עתיק.

הנשי: זהו ניחוח ייחודי המשלב בין רעננות פירותית לבין פריחה אביבית מתוקה. המתיקות הזו מלווה גם במעט חמימות שאינה מכבידה על העור, שנובעת מהווניל. הניחוח מזכיר את בושם הכוכב המקורי - אבל עם פרשנות חדשה, ויתאים לכאלה שחובבות בשמים מתוקים ועשירים.

מחיר: בושם לגבר - 489 שקלים ל-100 מ"ל, בושם לאישה - 639 שקלים ל-100 מ"ל
 
בשמים חדשים לגבר ולאישה של מוגלר, צילום: יח"צ חו"ל

מסכה לשיקום עמוק ושמן ארגן לחיזוק סיב השערה מאת האסק, והם מצטרפים לסדרת המוצרים של החברה המבוססים על שמן ארגן, ומיועדים לשיער פגום. המסכה אינה מכילה סולפטים ופרבנים ומבוססת על פורמולה טבעונית, והיא לשימוש אחרי חפיפה - עם שטיפה, ושמן הארגן, לדברי החברה, נועד ליצור מגע משי חלק, לשימוש ללא שטיפה.

מחיר: מסיכה - 33 שקלים, שמן - 35 שקלים, להשיג בסופר-פארם

האסק מסיכה לשיקום עמוק ושמן ארגן לחיזוק השיער, צילום: יח"צ

רשת ביוטיקייר מרחיבה את מחלקת מוצרי הגבות, ומשיקה פינצטה מקצועית עם ציפוי כרום, צבע קבוע לגבות עמיד עד 6 שבועות ואינו מכיל אמוניה, עם שמן זרעי אדמונית, שרף לבונה ופרוטאין חיטה, ערכת קיבוע ועיצוב הגבות שמכילה פיקסר - תרסיס מקבע, וג'ל ווקס על בסיס מים לעיצוב ופיסול הגבה. 

טווח מחירים: 6-20 שקלים

צבעים לגבות, ביוטיקייר, צילום: יח"צ

חברת משחקי יצירה יוצאים עם שני משחקים חדשים לילדים - מנורת קיר בצורת מנדלה הפועלת על סוללות, וכוללת מדבקות ואבני חן במגוון צבעים להדבקה על המנורה, וחרוזי גיהוץ צבעוניים ליצירת עגילים לבעלי חורים באוזניים - ממקמים את החרוזים בדגמים המוצעים, מגהצים ויוצרים עגילים. בין השאר, בערכה כ-850 חרוזי גיהוץ, דף דגמים וחמישה זוגות של עגילי מתכת. המשחקים מתאימים לגילאי שבע ומעלה.

מחיר: מנדלה - 76 שקלים, עגילים - 60 שקלים

משחק חרוזי גיהוץ, משחקי יצירה, צילום: יח"צ

תחליב גוף חדש לליראק פריז בסדרת בודי נוטרי, במיוחד לעונת המעבר שגורמת לעור יבש אצל רבים. התחליב מועשר בחמאת שיאה, אוריאה בריכוז של 7% וניאצנמיד, להענקת לחות לעור לאורך זמן. הקרם בניחוח פרחוני והדרי, נעים ולא כבד מדי, ומתאים גם לבעלי עור רגיש

מחיר: 219 שקלים ל-400 מ"ל

ליראק תחליב מחדש בודי נוטרי פלוס, צילום: יח"צ חו"ל

עלית מחזירה למדפים את חטיף פרה קראנצ' שחור-לבן, ומוסיפה השקה טרייה בסדרה: פרה קראנצ' בראוניז, שבו משולבים שוקולד חלב וביסקוויט עם קרם בטעם בראוניז. השילוב בין המרקמים השונים, פריכות הביסקוויט, השוקולד העבה והקרם העשיר יוצרים מרקם בהחלט קראנצ'י, מתוק ומספק, בעיקר לאלה שבאמת אוהבים טעמים שוקולדיים.

טווח מחירים: 5-12 שקלים

קראנץ' בראוני, עלית, צילום: סטודיו שטראוס
קראנץ' שחור לבן, עלית, צילום: סטודיו שטראוס

קינדר מבית פררו משיקים ביצת הפתעה עם מהדורת המיניונים החדשה. המהדורה כוללת את ביצ ההפתעה השוקולדית עם צעצועים בהשראת הסרט האחרון של המיניונים, והיא ניתנה לרכישה כביצה בודדת או במארז שלישייה. הצעצועים ניתנים לסריקה באפליקציית APPLAYDU, המפיחה חיים בצעצועי המיניונים בעולם הדיגיטל.

טווח מחירים למארז שלישייה: 13-25 שקלים

קינדר מיניונים, צילום: פררו
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר