מצאנו את השפתון הלחותי המושלם - ולא תאמינו כמה הוא עולה

רשת ביוטיקייר משיקה סדרת שפתונים לחותיים ופיגמנטיים עם 13 גוונים שקפקפים במרקם גלוסי • וגם: קונסילר המכיל חלקיקי פנינה, בושם גברי הכולל תווי מנדרינה וסדרה חדשה לטיפול בעור הפנים • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

סדרת השפתונים החדשה של ביוטיקייר. צילום: יחסי ציבור

קיק לשיקום

סדרת שיער חדשה מנטורל פורמולה משלבת שמן קיק, לחיזוק ושיקום סיב השערה - Repair Intense. הסדרה מתאימה גם לשיער שעבר החלקה, ללא מלחים וסולפטים, מועשרת בחמאת מנגו וכוללת שמפו, מרכך, מסכה ומסכה ללא שטיפה. בדקנו על שיער דק ומובהר: הריח של המוצרים נעים, בעל ארומה פרחונית עדינה, ונותר על השיער זמן ארוך לאחר החפיפה. המרכך עשה את העבודה והותיר את השיער מבריק, משיי, אוורירי ומוזן, אולם לא ראינו הבדל משמעותי בתוצאה בין השימוש בו בלבד לבין תוספת המסכה הרגילה או זו שללא שטיפה, שכנראה ייצרו שינוי גדול יותר על שיער יבש במיוחד.

טווח מחירים: 30 עד 50 שקלים

סדרת שיער חדשה מנטורל פורמולה משלבת שמן קיק, צילום: ירון ווינברג

כיסוי טבעי

קונסילר חדש למאק, Studio Radiance 24HRLuminous Lift, בפורמולה קלילה עם 80% רכיבי טיפוח, שמני זית וחוחובה, ורכיבי לחות כמו ניאצינמיד, ויטמין סי וחומצה היאלורונית. הקונסילר מגיע ב־44 גוונים, ומכיל חלקיקי פנינה. בדקנו: הקונסילר נמרח ומתמזג בקלות עם העור, ומספק כיסוי קל עד בינוני. הוא מאוד קליל ולא מורגש, ויכול להתאים לאלה שאוהבים איפור במראה טבעי, אבל עלול להיכנס לקמטוטים העדינים שמתחת לעין ולכן חשוב לפדר היטב.

מחיר: 145 שקלים

קונסילר חדש למאק בפורמולה קלילה עם 80% רכיבי טיפוח, צילום: יחסי ציבור

שעות של ניחוח

כנראה אין דרך טובה יותר לתיאור הבושם החדש לגבר "MILLION GOLD" מבית רבאן הספרדי מאשר "נעים!". בהתזה הראשונה יש בו משהו רך ומלטף, עם מעין מרירות עדינה הדרית שנובעת מתווי המנדרינה, וחמימות עצית של ארז ואלגום. אחרי כמה שעות נוכחותו של הריח, שמוגדרת "עצי פיקנטי", נרגעת מעט על העור, אבל נשארת ברורה ועדיין מלטפת – ואפילו, באופן מפתיע, מצליחה לשרוד ולהפיץ ניחוח לאורך שעות רבות.

מחיר: 430 שקלים ל־100 מ"ל

הבושם החדש לגבר "MILLION GOLD" מבית רבאן הספרדי, צילום: יחסי ציבור

חידוש משולש

GIGI משיקים שלושה מוצרים בסדרת TEXTERE: פילינג בנוסחה דו־פאזית, מסכה פרוביוטית לשיפור מרקם העור וקרם הגנה 30 SPF עם גוון. בדקנו על עור רגיש: הפילינג שמנוני ועם ריח כבד יחסית, אך נספג בקלות. הוא עקצץ לנו על העור, ולכן העדפנו להעביר אותו לבעלי עור פחות רגיש לסקירה. המסכה עקצצה בצורה חזקה מאוד, ונאלצנו להסירה כמעט מייד עקב תחושת "שריפה" בפנים. מהחברה נמסר שזה תקין, אולם מבחינתנו מוצר קוסמטי לשימוש ביתי לא אמור לגרום לתחושה כזו. קרם ההגנה עם הגוון נוח ונמרח בקלות, אולם לא התקבל בצורה חלקה מספיק על העור, ויצר בצידי הפנים מעט פירורים. על עור שאינו רגיש: הסרום עקצץ מעט, אולם לאחר שבוע של שימוש ניכר שהעור מעט יותר מתוח. המסכה, לעומתו, לא עקצצה, ולאחר השטיפה העור נראה טוב ורענן יותר עד למחרת.

טווח מחירים: 200 עד 280 שקלים

GIGI משיקים שלושה מוצרים בסדרת TEXTERE, צילום: סשה דובינסקי

שפתיים יישק

רשת ביוטיקייר משיקה סדרת שפתוני באלם לחותיים, LIPTOK, עם 13 גוונים שקפקפים במרקם גלוסי להעשרת שפתיים בעלי מראה סדוק או יבש. בדקנו: למרות שהם אמורים להיות שקופים, לרובם דווקא יש גוון יחסית בולט. אנחנו אהבנו במיוחד את גוון 12 האדום עם הנצנצים העדינים שהתקבל באופן עדין יחסית על השפתיים. הם נעימים ולחותיים ונמרחים בצורה אחידה, אולם כצפוי משפתונים בסגנון הזה – הם זקוקים לחידוש לעיתים תכופות. והעיקר? המחיר שווה לכל כיס.

מחיר: 8.5 שקלים לשפתון

רשת ביוטיקייר משיקה סדרת שפתוני באלם לחותיים, צילום: יחסי ציבור

שלל גוני ריח

ניחוח חדש לאישה מאת המותג האיטלקי CERRUTI - הבושם CERRUTI 1881 REVE DE ROSE, שנוצר שלושה עשורים אחרי צ'רוטי 1881 המוכר. הריח משלב ארבעה סוגי ורדים, ביניהם מי ורדים, תמצית מזיקוק ורד דמשק, קומונל ורד אבסולוטי ומולקולות פטליה ורוזיפוליה. באופן מפתיע הריח אינו ריח מובהק של ורדים, אלא יותר חמצמץ־פרחוני, עם יסמין מזוהה ויוזו שמבזיק הדריות בניחוח. האלגום והפצ'ולי מעניקים חמימות מתמשכת שמורגשת היטב, ויוצרים בושם המורכב משלל גווני ריח.

מחיר: 220 שקלים ל־100 מ"ל. להשיג באתר לילית קוסמטיקה

ניחוח חדש לאישה מאת המותג האיטלקי CERRUTI, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר