שוקולד דובאי וקולקציה סתווית של ללין: חדשות הצרכנות

השוקולד הכי ויראלי מגיע לאפליקציית הזמנות האוכל, וללין עם פריטים מחממים ומשובצים • וגם: עוגיות חדשות לחובבי הפתיבר, מוצר שמבטיח להסיר אבנית מהמים, סדרת מרככים בדקה למגוון סוגי שיער ועוד • הפריטים החדשים שתפגשו בחנויות וברשתות - וכדאי להכיר

קולקציה חדשה בללין. צילום: VIPDESIGN

לחובבי הפתיבר יש סיבה למסיבה - אסם נסטלה משיקה סדרת עוגיות בשלושה טעמים חדשים, תחת "פתיבר קוקיז": חמאה, קרמל ושוקו. מדובר בעוגייה פריכה שמזכירה את הביסקוויט המוכר עם שדרוג שהופך אותו מביסקוויט לעוגייה. אנחנו אהבנו במיוחד את העוגייה בטעם החמאה - שהתנהגה בצורה ראויה לציון ליד הקפה.

מחיר: 6.60-15 שקלים ל-155 גרם

פתיבר בטעמים, אסם, צילום: סטודיו אסם

יאנגו מתחדשים במוצרים שאפשר להזמין מעכשיו באפליקציה: קישי גורמה מבית מיסטר דונאטס במגוון טעמים,ביניהם בצלים מקורמלים, פטריות קממבר ותרד קישוא. הם מצריכים אפייה של חמש דקות בתנור - ומוכנים. אהבנו בעיקר את הבצק של הקיש - חמאתי ופריך.

המוצר השני הוא שוקולד דובאי מבית השוקלטייר רונן אפללו, מוצר שהפך לוויראלי בתקופה האחרונה. מדובר בשוקולד חלב דק במילוי פריף של טחינה, פיסטוק וקדאיף. אנחנו חייבים להודות שמדובר בשוקולד מצוין, אם כי יש פחות מילוי בשוקולד מכפי שהתמונה מציגה.

מחיר כל מוצר: 21 שקלים במקום 30 שקלים

שוקולד דובאי של רונן אפללו, ביאנגו דלי, צילום: יח"צ
קישים ביאנגו דלי, צילום: יח"צ

קולקציית מוצרי אווירה חדשה לסתיו-חורף 2024 ב-Laline, המתאפיינת בפלטת צבעים חמימה של כחול, בז', סגול ולבן. בקולקציה פריטים כמו תיק צד (100 שקלים), כובע באקט בדוגמת משבצות (80 שקלים), חלוקי בית פרוותיים (החל מ-260 שקלים), מטרייה מעוצבת (90 שקלים), מגוון כוסות שתייה (40 שקלים) ועוד. 

קולקציה חדשה בללין, צילום: VIPDESIGN

מוצר חדש מנסה למצוא פתרון לאבנית במים, שכידוע משפיעה על משטחים בבית, על השיער, פוגמת במוצרי חשמל ועוד. קאלמג היא מערכת קומפקטית המרככת את המים ומונעת את היווצרות האבנית, באמצעות התקנה חד פעמית, ואינה צריכה מקור אנרגיה חיצוני, תחזוקה או החלפת מסננים.

איך היא פועלת? לדברי החברה, בתוך מעכב האבנית קיים מוט אלקטרולידי אשר משרה קוטביות זהה לתוך המים. פעולה זו גורמת לחלקיקי המינרלים לקבל בעצם קוטביות זהה. אותם חלקיקים דוחים זה את זה וגורמים למניעת היווצרות אבנית קשה במים. המוצר פועל באמצעות במנגנון ובו מוט שעם זרימת המים מייצר סחרור אשר מעורר קוטביות אחידה במים, לפיה חלקיקי הסידן והמגנזיום מקבלים קוטביות זהה ודוחים אחד את השני. לכן כמו קטבים דוחים, זה מונע מהחלקיקים להתגבש יחדיו ליצירת אבנית קשה. מעכב האבנית יוצר אינטראקציה עם גבישי אבנית גדלים ופועל כמרכז גרעין המכסה את האבנית שמצטברת. לפיכך, אתרי צמיחת גבישים פעילים נחסמים וצמיחה נוספת של גבישים נעצרת. 

לדברי החברה, מומלץ לנסות את המוצר על דוד חדש או כזה שעבר ניקוי של האבנית בתוכו. אנחנו ניסינו אותו כמה חודשים על דוד בן 5 שלא עבר ניקוי, ולכן התוצאות אינן חד משמעיות. בחלק מהאזורים ראינו שיפור באי הצטברות אבנית, לעומת חלק אחרים שעדיין הייתה הצטברות (אולם ייתכן שקלה יותר).

מחיר: 1,190 שקלים עם משלוח ללא התקנה, 1,590 שקלים כולל התקנה

קאלמג למניעת אבנית, צילום: יח"צ

סדרת מרככים מרוכזים לשיער מאת TRESEMMÉ מבטיחה טיפוח תוך דקה, עם תרכובות פרו בונד. "ONE MINUTE WOW" מגיעה בשלוש גרסאות: מרכך לשיער רך עם קרטין, מרכך להזנה עם חומצה היאלורונית ומרכך ריפייר עם ביוטין לשיקום שיער פגום. מהחברה ממליצים לשלב את המרכך אחרי שימוש עם קונדישינר - מה שבעצם אומר שהשימוש בו הוא כמו בשימוש עם מסכה, יותר מאשר מרכך. 

מחיר: 22-30 שקלים ל-170 מ"ל

מרככי דקה אחת, טרזמה, צילום: סטודיו 0304

חברת FRÉ משיקה את GLOW ME+, קרם הגנה מינרלי 30 SPF בתוספת גוון - בהיר או בינוני. זהו קרם פנים בעל מרקם קליל המעשיר את העור בלחות, מספק הגנה מהשמש ומעניק כיסוי בעל גוון עדין שמתאים את עצמו לגוון הטבעי של העור. הקרם מכיל מסנני קרינה מינרליים מסוג NON NANO ZINC OXIDE, ואת פטנט ARGANIA ACTIVE COMPLEX של FRÉ מתמציות ארגן נוגדי חמצון, המאטות את קצב הזדקנות העור כתוצאה מנזקי השמש.

הקרם נעים לשימוש, נמרח בקלות ובעל גוון קליל מאוד שמשתלב עם העור וכמעט שאינו ניכר עליו, אולם בזכות הגוון שמועשר בזינק אוקסייד, הוא יכול לעזור יותר נגד קרני שמש הגורמות לפיגמנטציה ומלזמה. הוא מהווה בסיס טוב למייקאפ וכמעט שאינו מורגש על העור.

מחיר: 149 שקלים

גלואו מי של FRE, צילום: סטודיו יא
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר