ארוחת בריאות מהירה: סדרת דייסות חדשה מרימה לשיבולת שועל

עם תוספות אבל לא מתוקה, הדייסה להכנה מהירה מציעה פיתוי בריא - אך האם הוא גם טעים? • וגם: שואב שוטף עם עמדת ניקוי עצמי, מוצרי איפור לשיזוף וקונטור ומחבת עם טריק לאחסון גם במקום קטן • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

סדרת הדייסות החדשה של תלמה. צילום: סטודיו 0304

עוד מהאוד

בית הבשמים הצרפתי Initio השיק לאחרונה את הבושם החדש Oud for Greatness Neo - שמתגאה בניחוחות האוד שלו. הבושם מצליח לא להיות כבד מדי, שכן אוד במינונים לא מדויקים עשוי להרגיש חזק מדי. אף שהבושם מוגדר כיוניסקס הוא מאוד גברי, הנוכחות שלו ניכרת בחדר והריח שלו נותר למשך יום שלם. לטעמנו, הוא מתאים לאירועים בשעות הערב ולתקופות קרירות. הניחוח של הבושם משלב עץ, זעפרן ולבנדר, מה שיוצר ניחוח עצי־מתובל ומאוד מעניין, לצד נגיעות קלות של תפוז.

מחיר: 1,570 שקלים ל־90 מ"ל, להשיג ברשת אפריל ובאתר החברה

הבושם החדש Oud for Greatness Neo - שמתגאה בניחוחות האוד שלו, צילום: יחסי ציבור

שלוש פעולות באחד

שואב שוטף נטען של שיאומי, Truclean W20 Wet Dry Vacuum, מציע הסרת כתמים עיקשים באמצעות עוצמת ניקוי שמשלבת שאיבה, שטיפה וניקוי עצמי. בדקנו: השואב קל לתפעול ולשימוש, ואף שהוא מעט כבד, התזוזה קלה והחלק העליון מובל בצורה טובה. יש לו מכל למים נקיים (בלי סבון) מקדימה ואחד למלוכלכים מאחורה, והוא שוטף את עצמו עצמאית בתיבת העגינה – מה שמונע התעסקות בלכלוך.

עם זאת, השואב לא הצליח לנקות כתמים משמעותיים אלא יותר עשה "ויש" על הרצפה, מה שיתאים לחדרים פחות מלוכלכים. נוסף על כך, אצלנו הוא הותיר כתמי פסים על מרצפות המט – דבר שהחברה מסרה כי הוא נובע מכך שכנראה יש לנו ריצוף נדיר שעליו השואב עלול להשאיר פסים. העברנו אותו לסקירה נוספת בבניין אחר עם ריצוף שונה, אולם גם שם הוא הותיר פסים על הרצפה.

מחיר: 1,400 שקלים

השואב של שיאומי מציע הסרת כתמים עיקשים באמצעות עוצמת ניקוי שמשלבת שאיבה, צילום: יחסי ציבור

שיזוף מטפח

שני מוצרים למראה שזוף מקרליין: Bold Tan Primer ו־Full Coverage Contour. הפריימר במרקם משי עם פיגמנטים מאירים המעניקים מראה שזוף וכולל חומצה היאלורונית וסקוואלן, והקונטור ליצירת מרקם אחיד ועמיד המתאים לכל סוגי העור. בדקנו: הפריימר, בעינינו, הוא בעצם משזף לפנים יותר מפריימר, ומומלץ בפני עצמו ולא מתחת למייק־אפ שמסתיר את הגוון הברור שהוא יוצר. הקונטור פיגמנטי מאוד, ומספיקה נקודה קטנה כדי ליצור ממנה הצללה לחצי פנים. הוא נוח לשימוש, נמרח בקלות ועמיד.

מחיר: קונטור – 50 שקלים ל־15 מ"ל, פריימר – 109 שקלים ל־30 מ"ל

שני מוצרים למראה שזוף מקרליין: Bold Tan Primer ו־Full Coverage Contour, צילום: טל אזולאי

נעים לנו

True Story מבית קולגן פלוס מוציא מוצרים עם נראות ושם חדשים: קרם לחות ליום, סרום ומסכת פנים, כולם מכילים 2.5% פפטידי קולגן וחומצה היאלורונית. Hello Sunshine הוא קרם הלחות ליום בעל אפקט מתיחה, Unseen הוא הסרום שמכיל קומפלקס חומצות אמינו, ו־Masquerade, המסכה, מעניקה מראה קורן וצעיר, לדברי החברה, כבר אחרי שימוש ראשון. בדקנו: המוצרים נעימים ונספגים בקלות בריח הדרי עדין, אולם לא שמנו לב להבדל משמעותי בקמטוטים מלבד עור רווי, רך ונעים – ובינינו, גם זה משהו. אחרי שימוש ראשון במסכה העור הרגיש במובהק חלק ורך יותר, וייתכן שצריך תקופה ארוכה יותר לבדוק אם חל שינוי בקמטוטים.

מחיר כל מוצר: 225 שקלים

קרם לחות ליום, סרום ומסכת פנים של True Story מבית קולגן פלוס, צילום: אדם אוברלנדר

בריאות של דייסה

סדרת דייסות שיבולת שועל עם תוספות מתלמה מציעה ארוחה להכנה מהירה: Oats & More. בסדרה טעמי שוקולד מריר וצ'יה, חמוציות וצ'יה ותפוח וקינמון. מוסיפים מים, מחממים, וזה מוכן. אפשר להכין את הדייסות בבישול או במיקרוגל, ואנחנו העצלנים בחרנו במיקרוגל. אף שמעולם לא הצלחנו להוציא דייסה באותה רמת סמיכות, בסוף תהליך החימום מתקבלת דייסה טעימה אם כי לא מתוקה – אנחנו בחרנו לחמם אותה עם חלב במקום עם מים, מה שבעינינו שיפר את הטעם. האהובה עלינו ביותר היתה עם תוספת קינמון ותפוחים, שהוסיפו מתיקות לדייסה.

מחיר: 14 עד 23 שקלים ל־300 גרם

סדרת הדייסות Oats & More בשלושה טעמים, צילום: סטודיו 0304

נוח לבשל

סולתם מצרפים לסדרת Culinary מחבת גריל אליפטית עם ידית נשלפת הניתנת לפירוק מיידי, המאפשרת להעביר את מגש הצלייה בקלות ממקום למקום ולחסוך באחסון. אפשר לבשל באמצעותה בתנור ועל כל סוגי הכיריים עד 220 מעלות, הידית מבודדת חום והמחבת עם ציפוי נון־סטיק. בדקנו: החלק הנוח ביותר עבורנו היה באחסון – שם הידית המתפרקת אפשרה למחבת בגודל 34 ס"מ להיכנס בקלות לארון הצפוף. החיבור וההסרה שלה פשוטים וניתן לחבר את הידית בקליק מבלי לגעת במחבת עצמה.

מחיר: 370 שקלים

חבת גריל אליפטית עם ידית נשלפת של סולתם, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר