מגנום סנדוויץ. צילום: סטודיו 0304

הגלידה החדשה של מגנום וקרמים שמבטיחים צמצום קמטים: חדשות הצרכנות

חברת הגלידות מוציאה מגנום סנדוויץ' המשלב וניל ושוקולד, בושם חדש לג'ורג'יו ארמני וקרם עיניים שמבטיח הרמה ותוספת קולגן • וגם: קונסילר מטפח של לנקום, מוצרים לטיפול בפצעונים על הפנים ועוד • המוצרים החדשים שתפגשו בחנויות - וכדאי להכיר

[object Object]

הבושם החדש של ג'ורג'יו ארמני בסדרת SÌ, שנקרא PASSIONE INTENSE, מציע אקורד של דומדמנית שחורה עם תמצית יסמין, המשתלבים עם תווים בסיסיים של וניל, ואקורד אזוב. הם יוצרים בושם פרחוני, ענברי ועצי. זהו בושם עדין, נשי מאוד, חגיגי ופרחוני, שיתאים לכאלה שלא אוהבים ריחות של בשמים "בפנים", אולם כאלה שעדיין מורגשים בריחם.

 מחיר: 499 שקלים ל-100 מ"ל

ג'ורג'יו ארמאני, SI, צילום: יח"צ

קרם עיניים חדש ל-IL MAKIAGE בסדרת מוצרי הטיפוח האנטי אייג'ינג: POWER REWIND, להפחתת נפיחות ולחידוש מראה העור. הקרם מבוסס על פורמולה, שלדברי החברה מאפשרת להוריד באופן מיידי את הנפיחות מתחת לעיניים, להבהיר כהויות ולהפחית את מראה הקמטוטים סביב העיניים, לפחות עד שבע שעות, במרקם קליל המתייבש בקלות.

הנסיינית ראתה שיפור מובהק וזמני בקמטוטים מסביב לעיניים, ומראה מורם יותר.

מחיר: 399 שקלים

קרם עיניים איל מקיאג', צילום: אורי גרון

קרם לילה חדש לאסתי לאודר, מסדרת REVITALIZING SUPREME+: נייט פאואר באונס, קרם תיקון לילי הרותם את כוחו של הקולגן ולדברי החברה מבצע שלוש פעולות בו זמנית: תומך ומגן על הקולגן הטבעי של העור, ומעניק תוספת חיזוק פי 10 קולגן.

בקרם שמונה רכיבים להגברת מוצקות העור ולהפחתת מראה הקמטים והקמטוטים, עם תמצית מורינגה והיביסקוס, תמצית אצות מרוכזת, ויטמין E ועוד, הקרם נעים מאוד ונמס על העור, בניחוח הדרים.

מחיר: 590 שקלים ל-50 מ"ל

קרם לילה אסתי לאודר, צילום: יח"צ חו"ל

לנקום מציגים סדרת סרום-קונסילר, תחת טיינט איידול אולטרה WEAR CARE & GLOW. בסרום רכיבים פעילים לטיפוח העור, לטשטוש והבהרה, והוא מגיע בשמונה גוונים. הסרום קליל, מתיישב על העור בצורה מושלמת ונותן מראה טבעי ועדין, עם גימור שנוטה להיות יותר קל-בינוני, לא מתיישב בחריצים ומטשטש כהויות עדינות או מבהיר - בהתאם לצורך.

מחיר: 199 שקלים ל-13 מ"ל

קונסילר טיינט איידול של לנקום, צילום: יח"צ חו"ל

שני קרמים חדשים ל-VICHY:  קרם לחות עשיר בליפידים וקרם לחות קליל במרקם ג'ל מסדרת מינרל 89, שלדברי החברה מעניקים בוסט של לחות לעור הפנים, לוכדים את הלחות בעור עד 100 שעות ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור.

הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור, ויטמינים 3B ו-E המעניקים גוון עור אחיד, סקוואלן וליפידים המזינים את העור בלחות ומיליוני מינרלים המחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור. כמו כן, המוצרים מתאימים לעור רגיש.

מחיר: 159 שקלים ל-50 מ"ל

מינרל 89, קרם של וישי, צילום: יח"צ חו"ל

BYNETA של נטע אלחמיסטר משיק ביחד עם לילית קוסמטיקה את סדרת Juicy Lip Oil - שמן שפתיים מטפח בשלושה גוונים - "I'M OBSESSED". במוצר תערובת שמנים מיוחדים להענקת לחות וליצירת מראה מבריק על השפתיים. הגוונים הם שקוף, ניוד ואדום - כולם עדינים מאוד, שקפקפים ונעימים על השפתיים, המגיעים עם מברשת רחבה יחסית.

מחיר: 59 שקלים 

גלוס ביינטע, נטע אלחמיסטר, צילום: איה וינד

סדרת טיפוח לעור שמן הנוטה לפצעונים ופגמי עור - BLEMISH TREATMENT מאת קיל'ס. הסדרה כוללת שני מוצרים: תחליב מקצועי לטיפול בפגמים ולמניעת פצעונים עתידיים ותמיסה שקופה לטיפול נקודתי בפצעונים ופגמים במראה העור, לשימוש יום יומי. פורמולת התחליב מכילה 1.2% חומצה סליצילית ושילוב של אצידופולוס וגליצרין. פורמולת התמיסה מכילה 4% ניאצינאמיד ושורש ליקריץ, מתייבשת לשכבה שקופה וגמישה על מנת לסייע בהגנה מפני מפגעים חיצוניים תוך טיפול נקודתי בפצע.

מחיר תמיסה: 209 שקלים ל-15 מ"ל
מחיר תחליב: 169 שקלים ל-60 מ"ל

סדרה לעור הנוטה לפצעונים, קיל'ס, צילום: יח"צ חו"ל

מגנום משיקים גלידת סנדוויץ' מיוחדת, המשלבת ביסקוויט וגלידה בטעם וניל. חצי מהגלידה מצופה בשוקולד חלב עם שקדים קלויים, והחצי השני מוגש כסנדוויץ' גלידה בטעם וניל, עם שני ביסקוויטים בטעם שוקולד. זהו אחד המוצרים היותר מוצלחים בעינינו של החברה - הטעם המתוק משתלב נהדר עם הקראנצ'יות של השקדים, הרכות של הגלידה והפריכות של הביסקוויט. אם כבר לבזבז קלוריות - זה המוצר לכך.

טווח מחירים: 6.67-15 שקלים

מגנום סנדוויץ, צילום: סטודיו 0304
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו