קולקציית מצעים לחג ונר מהבשם האישי של בית המלוכה: חדשות הצרכנות

לרגל ראש השנה מצאנו הרבה דברים חדשים על המדפים: קולקציית נרות ריחניים מיוחדת, מארז של חוה זינגבוים ומפיצי ריח שנוצרו בישראל • וגם: "כריות" מגיעים עם טעם חדש, טומי הילפיגר עם בושם לגברים ועוד

נר ריחני של אטקינסונס לרשת ביונד סקין . צילום: יח"צ חו"ל

קולקציית מצעי סתיו-חורף חדשה לוורדינון לקראת ראש השנה: מצעי סריג ג'רסי כותנה, פרקל בגימור מרוכך עם תוספת תחרה, מצעי סאטן יוקרתי בצפיפות 300 חוטים לאינץ' ומצעי פרימיום  מארון היוקרה 5 Crowns. בקולקציית החג שני צבעי סתיו חדשים בדגמי מיקס ג'רסי ומיקס פרקל - סגול ערפל וכחול פלדה, ומגוון מצעי Mix&Match מאפשר לכל אחת ואחד להרכיב את סט המצעים המתאים לו.

מחיר הדגם שבתמונה - ורונה עם דפוס עדין של עלים באפקט רנטגן: 84-679 שקלים

קולקציית מצעי ראש השנה של ורדינון, צילום: תמי בר שי

מותג הבישום הבריטי אטקינסונס Atkinsons 1799, שהוכתר כבושם הרשמי של בית המלוכה האנגלי בשנת 1826, משיק קולקציית נרות ריחניים חדשה, המיוצרת באיטליה משעוות טבעיות וחומרים ידידותיים לסביבה. הנר מוצג בצנצנת פורצלן עדינה, ולכל אחד מהנרות תווי ניחוח מיוחדים, כמו ב-Mayfair Opulence, שבו תווי ענבר, קטורת, עץ ארז ווניל מדגסקר - ניחוח בהשראת הכיכר היקרה ביותר בלונדון עם לב ענברי עשיר ותווים מפתים של וניל יחד עם קטורת מסתורית.

מחיר: 285-330 שקלים, לגדלי 200-250 גרם, להשיג ברשת BEYONDSKIN

נר ריחני של אטקינסונס לרשת ביונד סקין, צילום: יח"צ חו"ל
 

בושם חדש לגבר מאת טומי הילפיגר: IMPACT TOGETHER, המצטרף לסדרת הבשמים המוכרת של החברה. הריח הגברי מוכר, רענן, קיצי ואנרגטי, ומצליח לספק תחושה של קרירות בזכות ארומה מעט לימונית. השילוב בין פלפל שחור למרווה, לבנדר ועשב הווטיבר מעניק לו עומק ותסיסות לצד קלילות ואווריריות, מה שגם דורש לחדש אותו כל כמה שעות כדי להעצים את הריח.

מחיר: 329 שקלים ל-100 מ"ל

בושם טומי הילפיגר אימפקט, צילום: יח"צ

סדרה החדשה של המותג מברצלונה HAAN כוללת ספריי היגיינה מועשר באלוורה, ג'ל רחצה, קרם ידיים, קרם גוף וסבוני פנים בריח לוטוס, TALES OF LOTUS ומלונות דן מציעים אותה לאורחי ה-VIP בהשקה מוקדמת. אנחנו חיבבנו במיוחד את ספריי ההיגיינה לידיים הנוח לשימוש ואת הסבון עם הריח העדין. בהמשך צפויים להיות מושקים בישראל כל מוצרי המותג, שכוללים גם משחות שיניים, ספריי פה, מיסט לגוף ועוד.

טווח מחירים: החל מ-35 שקלים, להשיג במלון לינק או בסופר-פארם

מוצרי טיפוח HAAN במלונות דן, צילום: יח"צ

לקראת ראש השנה משיקה חוה זינגבוים מארז חג REMICRONIZED במהדורה מוגבלת, ובו סרום וקרם פנים עם קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת. לדברי החברה, REMICRONIZED היא הפורמולה הראשונה בעולם שהוכחה מחקרית כמחדירה קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור במריחה, והפורמולות מסייעות במיצוק ואלסטיות העור לאורך זמן ובעידוד יצירת קולגן עצמוני.

מחיר המארז: 1,085 שקלים במקום 1,355עד 30 בנובמבר

מארז חוה זינגבוים לראש השנה, צילום: יח"צ

נר ומפיץ ריח של דקורדו בריח CRAMIM SPA החדש מפיצים ניחוח עדין במיוחד ומתקתק. הנר מיוצר במיוחד כך שהשעווה תשקע פנימה, כך שהוא לא ילכלך את סביבותיו. מפיצי הריח של החברה הם בייצור ישראלי, ועבודת הייצור היא בשיתוף עם עמותות חברתיות. 

מחיר לנר קוטר 7: 18 שקלים, מפיץ ריח 100 מ"ל: 45 שקלים

קולקציית נרות ודפיוזר, דקורדו, צילום: משה מירון

רשת Happy Lemon משיקה לראשונה קולקציית בישום ביתי בייצור כחול-לבן, לסתיו-חורף 2024. לדברי החברה, הקולקציה פותחה על ידי מומחי הרשת, לאחר הרכבת מפרטים עם הנחיות ספציפיות, על סמך ההיכרות עם הציבור הישראלי, מחקרי שוק המלמדים על העדפותיהם של לקוחות נבחרים  בסדרה נרות ארומטיים ודיפיוזרים, והיא יוצרה פותחה בישראל. הקולקציה החדשה מאופיינת באלמנטים של רעננות, ניקיון והתחדשות ומתכתבים עם ניחוחות יוקרתיים של מלונות בוטיק בינלאומיים. בין הניחוחות: בלאק ונילה, פרש קוטון וסאמר בריז.

מחיר: 50 שקלים ל-200 מ"ל 

דיפיוזר של Happy Lemon, צילום: ערן סלם

תוספת חדשה לסדרת "כריות" - "כריות GOLD", דגנים במילוי קרם בטעם שוקולד לבן מקורמל. זוהי מהדורה מוגבלת - ולדעתנו אפשר לאכול אותה כחטיף בפני עצמו, אם כי חלב משדרג את הטעם. אנחנו לא בטוחים שטעם הבלונדי מזוהה בה, אבל היא טעימה, מתוקה ומצוינת - וזה מה שחשוב.

טווח מחירים: 19-27 שקלים ל-348 גרם

כריות גולד של תלמה, צילום: סטודיו 0304

רשת rebar משיקה קטגוריה חדשה של משקאות בשם latte&energize, המורכבת מחמישה משקאות עם רכיבים כמו הפרי הברזילאי גוארנה לצד קפה, מאצ'ה וצ'אי, המשולבים עם פירות ותוספות. הטעמים המוצעים: 
- mocca latte: קפה, גוארנה, דבש, בננה, פרוזן סויה וניל ומשקה סויה וניל.
- cinna latte: קפה, גוארנה, קינמון, בננה, גרנולה מייפל, פרוזן סויה וניל, דבש ומשקה שקדים.
- iced matcha latte: מאצ'ה, אבוקדו, דבש, פרוזן סויה וניל, חלב ושבבי קרח.
- pecan pie latte: קפה, גוארנה, פקאן טבעי, פקאן מקורמל, בננה, קרוקנט אגוזי לוז, סילאן, פרוזן סויה וניל ומשקה סויה וניל.
- chai latte: צ'אי, בננה, תמר, מנגו, דבש, צ'יה וחלב.

מחירים לגדלי S, M, L בהתאמה: 23, 28, 32 שקלים

משקאות חדשים בריבר, לאטה פקאן, צילום: רונן מנגן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר