התור בלילה הלבן של איי דיגיטל לקניית אייפון 16 // צילום: היאלי יעקבי-הנדלסמן, יח"צ

"אייפון זה שיגעון": תורים ארוכים בהשקת המכשיר החדש של אפל

אירועי הלילה הלבן שבו נפתחת מכירת אייפון 16 החלו, ואנשים רבים ממתינים בקניון רמת אביב לשעת חצות, כדי לרכוש ראשונים את הסלולרי הנחשק • "ארבעת הילדים רוצים מכשירים חדשים, ואנחנו זורמים איתם", סיפרה אחת הממתינות ל"ישראל היום" • וגם: כמה כסף הציעו לאחד הממתינים כדי לחכות בתור עבור מישהו אחר?

[object Object]

אחרי הבאז הגדול: המכירות של אייפון 16 החלו הערב (רביעי), במסגרת חגיגות הלילה הלבן של איי דיגיטל בקניון רמת אביב. כמיטב המסורת, מקיימת הרשת את אירוע ההשקה הרשמי של אייפון 16 באירוע הלילה הלבן.

בתור לחנות, שנפתחת בחצות, כבר עומדים ״אפליסטים״ רבים שמחכים בקוצר רוח לקנות את הסלולרי החדש, ומחכים במשך שעות שהמכירה תתחיל. בראש התור: אדם שהביא מהבית כיסא נוח, וממתין משעות הצהריים המוקדמות לפתיחת החנות.

ראשון בתור - מהצהריים. בדרך לאייפון 16 הנכסף, צילום: יח"צ

אורטל סימונוב מכפר סבא, שהגיעה לאירוע הלילה הלבן עם בעלה וארבעת ילדיה בני 18, 17, 13 ו-8, סיפרה ל"ישראל היום": "הגעתי לפה בגלל השיגעון של הילדים שלי לאייפון. אמנם חשבנו שבשמונה תתחיל המכירה, אבל אני מוכנה לחכות עם הילדים עד חצות. אייפון זה מחלה".

למה שלא תחכו עם הקנייה למחר?

"הילדים חוששים שעד מחר יגמרו הצבע שהם רוצים - ברונזה. זו גם חוויה, יש פה סוג של הפנינג ולא היינו אף פעם באירוע כזה. ארבעת הילדים שלנו רוצים מכשירי אייפון חדשים ואנחנו זורמים עם זה ומחליפים להם מכשיר. מכרנו שני מכשירי אייפון 15 רק לפני יומיים".

גם עידן מאייר בן 22 חיכה בתור, וציין שהוא מתכוון לעמוד ולהמתין שם עד חצות. הסיבה שלו לרכישת האייפון החדש היא המכשיר הישן שנשבר: "אני לא מחכה למחר כי אני לא רוצה לקחת את הסיכון שלא יישאר לי מכשיר, וזה גם עונה לי על סיפוק מיידי".

סיפוק מיידי. התור בלילה הלבן של איי דיגיטל, צילום: היאלי יעקבי- הנדלסמן

מאייר סיפר כי הציעו לו לחכות בתור בשביל מישהו אחר תמורת תשלום, אולם הוא ויתר על ההצעה: "רצו לשלם לי 100 שקלים לשעה, אבל לא עשיתי את זה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו