גם אנחנו הופתענו: בדקנו מכשיר ביתי להסרת שיער - והוא עובד

המכשיר של Braun להפחתת שיער לצמיתות מבטיח תוצאות מהירות - סקרנו אותו כשאנחנו מלאי פקפוקים • וגם: סדרת משקאות מוגזים בטעמי פירות ללא סוכר וחברה אחת שהשיקה יותר מ־100 מוצרים בתחומי הטיפוח • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

מכשיר להסרת שיער המותאם לגון העור, צבע השיער וצפיפות השערות. צילום: יחסי ציבור

פרי שוגר־פרי

נורדיק מיסט מבית קוקה-קולה משיק קטגוריה חדשה בישראל: משקאות מוגזים בטעמי פירות הכוללת גם סדרת ZERO ללא סוכר, שסקרנה אותנו במיוחד, ומגיעה בין השאר בטעמי אפרסק ופירות יער, ומכילה קלוריה אחת ל־100 מ"ל. המוצר מוגז בצורה טובה, טעם הפרי מזוהה, וטעם הלוואי של הממתיק המלאכותי פחות הורגש ביחס למשקאות דומים. בהחלט תחליף דיאטטי ראוי לשתייה המכילה סוכר.

טווח מחירים: 3.3 עד 10 שקלים ל־250 מ"ל

משקאות מוגזים בטעמי פירות של נורדיק מיסט מבית קוקה-קולה, צילום: יחסי ציבור

ניחוח חורשה אוסטרלית

עבור הישראלים, אוסטרליה היא יבשת רחוקה ונכספת, ומעלה במחשבה בעיקר הקשרים של חופש, קיץ אינסופי וחיות פרא. לכן סיקרן אותנו במיוחד בושם היוניסקס Mystic Bliss מבית האופנה האוסטרלי GOLDFIELD&BANKS, בעל פרופיל ניחוח עצי־ארומטי־פודרתי. הוא לא מאכזב: עם נוכחות בולטת של לבנדר, תאנה ומנטה, הריח מזכיר חורשת עצים ריחנית. נוכחות הניחוח ניכרה גם לאחר מקלחת ואחרי שעות. זהו בושם רב־עונתי, דומיננטי אך קליל במידה, שמתאים בהחלט לישראלים – אולם בריח גברי די מובהק.

מחיר: 695 שקלים ל־100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

בושם היוניסקס Mystic Bliss מבית האופנה האוסטרלי GOLDFIELD&BANKS, צילום: יחסי ציבור

מגוון לנו

מוצרים חדשים ומעוצבים אחרת למותג מילוקה של סופר-פארם. החברה השיקה יותר מ־100 מוצרים בתחומי הטיפוח, האיפור והלייף־סטייל, ואנחנו התנסינו בכמה מהם. המוצלחים בעינינו היו המסקרה, שהצליחה להאריך את הריסים בצורה מצוינת מבלי ליצור גושים, ושפתון ה"לא עוד באלם" שהיה נעים, טבעי ולחותי. הסומק הנוזלי סופר־פיגמנטי, אבל כל נגיעה בו מוציאה כמות גדולה שקשה לשלוט בה, והברונזר האבקתי לא מיטשטש בצורה אחידה מספיק.

טווח מחירים: 20 עד 60 שקלים

מוצרי מילוקה, צילום: יח"צ

להתראות לשערות

Braun משיקים מכשיר IPL ביתי להפחתת שיער לצמיתות - Skin-i expert pro7, שכולל גם אפליקציה לתזכור והסבר, וטיפול המותאם לגון העור, צבע השיער וצפיפות השערות. לדברי החברה התוצאות נראות לעין תוך כחודש, עם הפחתה קבועה תוך שלושה חודשים. בדקנו על הגוף והפנים: המכשיר קל ונוח לתפעול, ואפילו לא צריך את האפליקציה להסברים. ברמה 3, הגבוהה ביותר, מרגישים חום נסבל עם כל הבזק. כבר אחרי שבועיים רואים שערות ש"נמסות" או נתלשות מעצמן, ואחרי חודש יש הבדל מובהק בכמות ובצמיחת השיער – האטה, קרחות וחוסר צמיחה. הטיפול מהיר, לא משאיר סימנים על עור רגיש והתוצאות ניכרות.

מחיר: 3,300 שקלים, להשיג בסופר-פארם

Braun משיקים מכשיר IPL ביתי להפחתת שיער לצמיתות, צילום: יחסי ציבור

פתאום כתום

מייבלין ניו יורק יוצאים עם סדרת סומקי טינט נוזליים למראה שזוף וטבעי, SUNKISSER BLUSH, המועשרים בוויטמין E ובעל אפליקטור רחב. כל הגוונים הם על סקאלת הצבע הכתום – אפטאון גלואו, סול סרץ' ואלקטריק ברונז. הגוונים הכתומים יתאימו לבעלות עור כהה, והם לא ממש מצליחים ליצור מראה שזוף, שבו אנחנו מנסים להתרחק כמה שיותר מהצבע הכתום ומעדיפים את החום, וגם לא שזוף סמוק, שעבורו נצרכים גוונים ורדרדים יותר. מה כן? כצללית נוזלית, הגוון נאה ביותר.

מחיר: 50 שקלים

סדרת סומקי טינט נוזליים למראה שזוף וטבעי של מייבלין ניו יורק, צילום: יחסי ציבור

בושם ללילה

גינזה נייט הוא הגרסה המסתורית יותר של הבושם מבית שיסיידו – יותר חמימה ואפלה, והיא מצליחה להיות כזאת גם כשהיא מורכבת משפע ריחות הפרחוניים־פירותיים. עם תווי דומדמניות, מנדרינה, יסמין, גרדניה ווניל, הריח מתקתק ומנחם, עמוק וחושני, קצת כמו לשבת בגינה פורחת לעת ערב ולצפות בשקיעה סגולה.

מחיר: 520 שקלים ל־90 מ"ל

גינזה נייט הוא הגרסה המסתורית יותר של הבושם מבית שיסיידו, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר