סוף סוף זה נוח: מצאנו אוזניות עם טוויסט מפתיע

שיאומי השיקה אוזניות עם יתרון משמעותי על המתחרות • וגם: סדרת טיפוח לשיער פגום במחיר לכל כיס, מייקאפ וקונסילר חדשים של אסתי לאודר ושואב אבק שלא מצריך התעסקות עם הפסולת שבדרך לאשפה • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

אוזניות ה-OpenWear של שיאומי. צילום: יחסי ציבור

הצמד המושלם

מייקאפ וקונסילר חדשים לאסתי לאודר, בסדרת Futurist המבוססת על טכנולוגיות טיפוח עור. מדובר בעצם בסקין־טינט, הרבה יותר קליל ממייק־אפ, ולו 20 SPF, לצד קונסילר להבהרת עיגולים כהים ולתוספת לחות. בסקין־טינט שמנים צמחיים מזינים והוא מוצע ב־12 גוונים, ובקונסילר קומפלקס ויטמין סי, חומצה היאלורונית ואצות. בדקנו: המייק־אפ מעניק כיסוי קליל וטבעי שמאחד את גון הפנים, לא מתחמצן ויוצר מראה עור בריא. הקונסילר נוח מאוד לשימוש, ומציע כיסוי מלא שמצליח להרגיש קליל וטבעי.

מחירים: מייק־אפ – 240 שקלים ל־30 מ"ל, קונסילר – 170 שקלים ל־6 מ"ל

סדרת Futurist המבוססת על טכנולוגיות טיפוח העור, צילום: יחסי ציבור

מטים אוזן

שיאומי מציגה את אוזניות OpenWear, שמורכבות מעל האוזן ולא מוחדרות לתעלת השמע. לאוזניות מערכת קול אקטיבית נגד דליפות שמע, סוללה שמספיקה לשימוש יומי של עד 7.5 שעות וטעינה מהירה. כמי שלא תמיד נוח להם אוזניות בתוך האוזן ושניתקו כבר כמה שיחות בטעות בזמן חיזוק האוזנייה באוזן, גילינו ששומעים בה מעולה למרות שהיא יושבת על האוזן ולא בתוכה, והיא נוחה במיוחד וכמעט שלא מורגשת - יתרון משמעותי. המכשיר התחבר בקלות לטלוויזיה, לנייד ולטאבלט, וגם איכות הקול בשיחות טלפון היתה מוצלחת. קל לתפעול ולשימוש ועושה יופי של עבודה.

מחיר: 700 שקלים

לאוזניות מערכת קול אקטיבית נגד דליפות שמע, סוללה שמספיקה לשימוש יומי של עד 7.5 שעות וטעינה מהירה, צילום: יחסי ציבור

קוּרס בריחניות

מייקל קורס מוציא שני בשמים חדשים, לאישה ולגבר, תחת שמו. הבושם הנשי פירותי־פרחוני, עם מנדרינה, יסמין, ורדים, וניל ומושק, ועדין יחסית – הניחוח העיקרי שמורגש הוא מתיקות המנדרינה (פחות ההדריות שבה), ובהמשך מתפתח היסמין. הבושם הגברי הדרי־עצי, עם פצ'ולי, וטיבר, ברגמוט, מרווה וגרניום, שיוצרים רעננות כחלחלה של סבון ומקלחת, עם ברגמוט ווטיבר מודגשים.

מחיר: 450 שקלים ל־100 מ"ל

הבשמים החדשים של מייקל קורס, צילום: יחסי ציבור

שיער משופר

סדרת טיפוח לשיער שבור ופגום של אלביב מבית לוריאל פריז, בונד ריפייר, מציעה שיקום לשיער שעבר טיפולי צביעה, החלקה וכדומה. יש בה חומצה ציטרית שמסוגלת לחדור לעומק סיב השערה, לדברי החברה, והיא כוללת טיפול מקדים לפני חפיפה, שמפו, מרכך וסרום ללא שטיפה. בדקנו על שיער מוחלק ועם גוונים שהתייבש ופגום בקצוות, והופתענו מהרכות שלו אחרי השימוש במוצרים, הוא נראה בריא יותר ונעים למגע. עם זאת, מסדרה לבעלות שיער פגום היינו מצפים לתכשיר מגן חום – כבסיס להחזרת השיער למצב טוב יותר.

טווח מחירים: 30 עד 55 שקלים, להשיג בסופר-פארם

סדרת טיפוח לשיער שבור ופגום של אלביב מבית לוריאל פריז, צילום: יחסי ציבור

טיפוח מכל כיוון

שאנל משיקים פילינג חומצות, לקים ושפתונים בגוונים חדשים. הפילינג, LE LIFT PRO, מכיל חומצה ציטרית וגליקולית להסרת תאים מתים עדינה וטשטוש נקבוביות. בדקנו אותו על עור רגיש – ולכן התנסינו בו רק פעם בעשרה ימים כדי לא לגרום לקילוף יתר. הוא מעקצץ בעדינות, וכבר יום למחרת אפשר לראות שהעור נראה טוב ואחיד יותר. גם לאחר הניסוי השני קיבלנו אותה תוצאה טובה. שני המוצרים הנוספים בסדרת ווינטר גלואו הגיעו לארץ באמצע הקיץ: לקים "לה ורניס" בגוני לבן וורוד עדינים, שיוצרים מראה אטום וטוב ומתייבשים במהירות, ושפתוני "רוז' קוקו" לחותיים בגוונים עדינים, שעבורנו היו עדינים מדי – ופחות ניכרו על השפתיים.

מחירים: פילינג – 835 שקלים ל־100 גרם, לקים – 150 שקלים, שפתונים – 200 שקלים

שאנל משיקים פילינג חומצות, לקים ושפתונים בגוונים חדשים, צילום: יחסי ציבור

בלי התעסקויות

שואב אבק אלחוטי Uwant V100 מציע שאיבה בעוצמת 265AW, ומגיע עם עמדת עגינה המרוקנת את הפסולת אוטומטית לשקית אבק, שלדברי החברה מספיקה ל־60 שאיבות. לשואב אין פילטרים שצריך לנקות, והוא מגיע עם ראש לניקיון ריפודים מקרדית אבק הבית. בדקנו: לשואב 4 מהירויות – רגילה, מהירה, אקו וטורבו, כשהאחרונה בהחלט שואבת כל לכלוך קטן בצורה מושלמת. ראש ניקיון הריפוד הוציא לנו כמות אבק יפה מהספה, אולם אחת לכמה ריקונים תחנת העגינה התקשתה מעט בשאיבת השערות לשקית – והסרנו אותן ידנית. שאיבת הטורבו רעשנית יחסית, אולם השימוש עצמו קל ונוח, מייתר את ההתעסקות עם האבק ומעולה לכאלה שכמונו - משירות שערות בכל רחבי הבית.

מחיר: 1,900 שקלים

שואב אבק אלחוטי Uwant V100 מציע שאיבה בעוצמת 265AW, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר