במבה בעיצוב אישי ודיאודורנט עם ריח שנשאר: חדשות הצרכנות

אם תמיד רציתם לראות את הפנים שלכם על במבה, עכשיו תוכלו לממש את החשקים האלה - בתוספת טקסט שאתם המצאתם • וגם: סדרת דיאודורנטים חדשה שהצליחה להישאר עלינו שעות, גלוס דבש בעיצוב הכי חמוד שראיתם ומפיץ ריח שהוא גם קישוט לבית • המוצרים החדשים שתפגשו בקרוב בחנויות - וכדאי להכיר

במבה של אסם בעיצוב אישי

מותג הבישום האיטלקי Dr. Vranjes משיק את ניחוח הבית המחודש, Ambra, בבקבוק זכוכית אלגנטי. הניחוח מתוק וחושני, ומשלב תווי ענבר, איריס וגרניום, יחד עם תווים מתובלים ופצ'ולי עם וניל. זהו ריח עדין יחסית קלאסי ואלגנטי, שבשילוב עם הבקבוק היפהפה, שמגיע עם כמות יפה של מקלות עץ, הופך את החדר למעוצב וריחני יותר.

מחיר: 265 שקלים ל-250 מ"ל, להשיג ברשת BEYONDSKIN ובאתר

מפיץ ריח ד"ר וונגרס, ביונד סקין, צילום: יח"צ חו"ל

IL MAKIAGE יוצאים עם פלטת עיניים בעלת שש צלליות בגווני ניאון הולוגראפיים קרים - סגלגלים וכסופים, בקמפיין שאליו הצטלם הזמר מרגי. הצלליות בעלות פורמולה עמידה במים ורכה, בעלת גימור מט, מטאלי או מבריק, רטוב או יבש - לפי העדפה. הסגול מוסיף נגיעה רומנטית לפלטה, הכחול מספק מראה קלאסי ועמוק, הכסף מעניק ברק יוקרתי והשחור מציע מראה דרמטי ומושך. מתאים במיוחד למסיבות ואירועי ערב.

מחיר: 239 שקלים

פלטת צלליות איל מקיאג', צילום: יח"צ

סדרת דיאודורנטים חדשה מאת קרליין של דיאודורנט נושם, מועשרת באסאי וברכיבים ממקור צמחי. BIO אסאי מגיעה בשלושה ניחוחות כרול און וכספריי: White Flower ,Soft Peony, ו-Fresh Cucumber. הסדרה ללא אלכוהול ופרבנים. אהבנו במיוחד את שני הריחות הראשונים, פרשיים ומתקתקים, והריח גם נשאר עלינו כמעט לכל אורך שעות היום. הוא גם התאים לעור רגיש ולא גירה או גרם לגירוי.

מחיר מומלץ: רול און/ספריי: 14 שקלים

דאודורנט נושם, קרליין, צילום: טל אזולאי

ל'אוקסיטן עם שני מוצרים חדשים בסדרת DETOX: פילינג ארטישוק להמרצת העור וניקוי רעלים וקרם עיסוי ארטישוק למיצוק ואיחוד גוון העור. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור, ולדברי החברה מסייעים בהקלה על נפיחות ברגליים. הפילינג במרקם דמוי ג'לי מתחמם ונמס בעת העיסוי ומסיר תאים מתים מהגוף. קרם העיסוי בעל מרקם נמס מרענן ומוסיף לחות לעור.

מחיר: פילינג - 229 שקלים ל-200 מ"ל, קרם גוף - 269 שקלים ל-200 מ"ל

סדרת דיטוקס ארטישוק, ל'אוקסיטן, צילום: יח"צ חו"ל

 NUXE מביאים אלינו מוצר חמוד בטירוף מסדרת Rêve de Miel® המבוססת על דבש, שתורם ללחות לעור יבש ועדין: REVE DE MIEL HONEY LIP CARE - גלוס דבש מטפח לשפתיים המכיל דבש מפרובנס, שעורה, ארגן, שיאה ושמנים בוטניים. המוצר מגיע עם דולה דבש מעץ שממש עושה חשק להשתמש בו, והוא בריח דבש-וניל מעולה, נמרח בקלות על השפתיים ומשאיר אותן לחות ונעימות.

מחיר: 99 שקלים

מטפח שפתיים דבש, נוקס, צילום: יח"צ חו"ל

קרם עיניים ושפתיים טיפולי מאת PAYOT, ללא בישום ועם אפקליטור שנועד להפחתת נפיחויות, המטפל בהגנה וחיזוק העור באמצעות חומצה היאלורונית, ולו טכנולוגיה לאיזון וחידוש העור, והגנה וחיזוק מפני גורמים חיצוניים. לדברי החברה הקרם מטפל בהחלקה ומילוי קמטים עדינים, הפחתת עיגולים שחורים ונפיחויות, ומעניק הגנה בפני אור כחול. אפליקטור המתכת שממנו יוצא הקרם מתאים לעיסוי עדין של העור והרגעתו.

מחיר: 179 שקלים ל-15 מ"ל

סרום שפתיים ועיניים פאיו, צילום: יח"צ חו"ל

ג'ל גבות "סופר-לוק" מגיע אלינו ממייבלין, והוא עמיד בפני מים וזיעה, כך לדברי החברה. הג'ל מגיע עם מברשת לעיצוב הגבות, המפסלת, מרימה ומעצבת במהירות את שערות הגבה, לצורה ולכיוון הרצוי. הג'ל בעל פורמולה קלילה ושקופה, שאיננה דביקה למגע. המברשת אכן נוחה לשימוש, אולם הג'ל תפס באופן בינוני את שערות הגבה העקשניות שלנו, ויתאים יותר לכאלה עם שערות חלקות מלכתחילה, שמסכימות להתרומם בלי בעיה.

מחיר מומלץ: 50 שקלים ל-7 מ"ל

מברשת גבות מייבלין, צילום: יח"צ חו"ל

במבה של אסם יוצאים עם פרויקט ראשון מסוגו בישראל: אתר ייעודי  - "החנות של במבה", המאפשר לכל אחד להזמין במבה בעיצוב אישי עם תמונה וכיתוב לפי בחירתו, ולקבל אותה במשלוח עד הבית. המהלך מושק במסגרת חגיגות יום הולדת 60 שנה למותג, בכתובת shop.bamba.co.il.

ב"חנות של במבה" ניתן לבחור עיצוב ממגוון התבניות המוגדרות באתר, המתאימות לרגעים חשובים בחיים - ימי הולדת, חתונות, גיוס ועוד. לאחר מכן ניתן להוסיף תמונה וכיתוב אישיים. אריזות הבמבה מודפסות ב"דיג'יפק אריזה חכמה", מפעל דפוס בשדרות שחזר לפעילות מלאה זמן קצר אחרי מתקפת 7 באוקטובר.

מחיר: 120 שקלים למארז המכיל 20 שקיות מעוצבות, משלוח עד הבית בתוספת 28 שקלים

במבה בעיצוב אישי, צילום: סטודיו אסם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר