אייפון 16 מגיע לישראל: כמה הוא יעלה בארץ?

מכשיר הדגל של אפל יימכר ברשת פלאפון, שתחל למכור את המכשירים במכירה המוקדמת בקרוב מאוד • על פי סקר שנערך, נמצא כי 60 אחוזים מהישראלים רוצים סמארטפון עם יכולות AI

אייפון 16 החדש. צילום: רויטרס

חברת פלאפון מפרסמת את מחירי דגמי אייפון 16, אותם תחל למכור במכירה המוקדמת שתיפתח באתר האינטרנט של החברה ב-19 בספטמבר בחצות (בלילה שבין רביעי לחמישי), כאשר הרוכשים במכירה המוקדמת יקבלו את המכשיר החל מיום ההשקה ב-26 בספטמבר.

הדגם הזול ביותר שיימכר בפלאפון הוא אייפון 16 הכולל 128 ג'יגה בייט ויעלה 4,099 שקלים. מכשיר האייפון 16 פלוס בגרסתו הבסיסית יעלה 4,649 שקלים עבור 128 ג'יגה בייט.

אייפון 16 פרו מקס באירוע ההכרזה, צילום: AFP

גרסאות הפרו והפרו מקס המשודרגות של המכשיר יעלו 5,199 ו-6,149 שקלים בהתאמה, עבור זיכרון של 128 ג'יגה בייט. כמובן שכאשר עולים בכמות הזיכרון, המחיר עולה בהדרגה. כמויות הזיכרון המוצעות הן 128, 256 ו-512 ג'יגה בייט, כאשר בגרסאות הפרו והפרו מקס יש גם אופציה של טרה בייט שלם. 

על פי סקר שערכה חברת פלאפון, האייפון הוא המכשיר הכי פופולרי בקרב צעירים בישראל, כאשר 40 אחוזים מבני 18 עד 29 מחזיקים במכשיר הדגל של אפל. עוד עולה מתוצאות הסקר כי 97 אחוזים מבעלי האייפון בישראל ציינו שייקנו אותו שוב בעתיד ו-60 אחוזים מאלו המחזיקים באייפון היו מאז ומתמיד בעלי מכשיר זה.

40 אחוזים מבני 18 עד 29 מחזיקים במכשיר הדגל של אפל, צילום: Getty Images

עוד נמצא כי 60 אחוזים מהישראלים רוצים סמארטפון עם יכולות AI בעוד 90 אחוזים שמעו על בינה מלאכותית ול-53 אחוזים יצא להשתמש בה לפחות פעם אחת. 62 אחוזים מהישראלים דיווחו כי נעזרו ב-AI על מנת לחפש מידע כללי ו-86 אחוזים סבורים כי מי שמשתמש בבינה מלאכותית נהנה מיתרון על פני אלה שלא נעזרים בה.

"מדי שנה השקת הדגמים החדשים של אייפון יוצרת סקרנות ועניין רבים בציבור בכלל ובקרב אפליסטים וחובבי טכנולוגיה בפרט ואנחנו כבר רואים את השיח הרב והביקושים שיצרה ההכרזה בארה"ב", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "בשנים האחרונות אנחנו רואים כי יש ביקוש מוגבר לדגמים בעלי הנפחים הגדולים ואנחנו צופים כי מגמה זו תמשיך גם השנה לצד יישומי Apple Intelligence שרבים מחכים להם וצפויים גם הם לסייע בגידול המכירות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר