עשבים, פרחים ורחת לוקום: בשמים חדשים בריחות מיוחדים

שלושה מוצרי בישום חדשים בניחוחות מעניינים, סדרת מוצרי שפתיים של נטע אלחמיסטר, תמונות מיוחדות לבית, צ'יפס בסגנון עבודת יד ועוד • המוצרים החדשים שתפגשו על המדפים - וכדאי להכיר • חדשות הצרכנות

בושם מבית Enso. צילום: Enso Studio

בושם חדש בשם פרפטואל מאת בית MORESQUE האיטלקי מציע ריח מיוחד, מתקתק וקסום, עם זנגוויל, דובדבן, פריחת התפוז ואירוס, ובבסיסו מושק, וניל ואלגום עם נגיעות סוכר חום. עבורנו הסוכר החום היה המורגש ביותר, ועם התפוז הוא יצר ניחוח דבשי, קצת כמו של ממתק רחת לוקום, נעים, עדין וחמים.

מחיר: 949 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג בבוטיק אינדיבידואל

MORESQUE PERPETUAL, צילום: יח"צ

סטודיו Enso מתמקד בעיצוב בסגנון ג׳פנדי (Japandi) – עיצוב יפני-סקנדינבי, העוסק בפילוסופיית עיצוב לגוף, לבית ולנפש. אחד המותגים שנמצאים בו הוא HETKINEN - לייבל פיני שהחזון שלו הנן להביא את היער למי שחי בעיר. הם הוציאו בושם בהשראת ניחוח היער, מעקצץ ועשבי, בריח נקי במיוחד, לחובבי הז'אנר. 

מחיר: 209 שקלים

בושם מבית Enso, צילום: Enso Studio

קרליין משיקה או דה פרפיום חדש, DIVINE, שנרקח במעבדות בישום בצרפת ונועד לעטוף את האישה בניחוח פרחוני מודגש. תמציות הוורדים, היסמין והליצ'י וגם הווניל מעניקים לבושם
מתקתקות נשית, שמתאזנת עם ארומה מתובלת של אגוז המוסקט והמאסק. כמה שניות לאחר ההתזה הפרחוניות התעדנה והריח הפך רענן, חושני וקייצי. הוא העניק תחושת ניקיון שנוכחת על הגוף בעוצמה רבה ומותירה אחריה שובל חזק שקשה להתעלם ממנו, אולם דורש חידוש כל כמה שעות.

מחיר: 150 שקלים ל-100 מ"ל

בושם דיוויין, קרליין, צילום: טל אזולאי

מותג "מלכת הג'לי" של ליאת חתוכה מתרחב לעולמות חדשים - ומשיק את BB QUEEN – קרם הגנה 50SPF שכולל גם הזנה לעור ומעט גוון. בפורמולה פפטידים, לחות, רכיבי אנטי אייג'ינג והגנה, ולדברי החברה הוא מסייע בשיקום העור ושומר על גמישותו. בדקנו: המוצר מתפקד יפה כקרם פנים, ומקדם הגנה, וגם מספק צבע שמתאים עצמו לגוון הפנים. הקרם נוח למריחה, לא שמנוני, נספג מהר ומותיר צבע מעט שזוף. עם זאת, לא ראינו שינוי בנוגע לקמטים או שיקום העור.

מחיר: 239 שקלים

קרם הגנה של מלכת הג'לי, ליאת חתוכה, צילום: אילן סימן טוב

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, Lenor וסופר-פארם מוציאים מהדורה מוגבלת של כדוריות כביסה בצבע ורוד עז, המצטרפות למגוון הקיים של החברה. על כל רכישה של אחד מהמוצרים החברה תתרום ישירות חמישה שקלים לעמותת אחת מתשע המעלה את המודעות לסרטן השד. הכדוריות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיים של Lenor.

מחיר: 69 שקלים ל-570 גרם, להשיג בסופר-פארם

כדוריות כביסה ורודות לנור בשת"פ אחת מתשע, צילום: יח"צ

BYNETA של נטע אלחמיסטר ו"לילית קוסמטיקה" משיקות קיט שפתיים בוורלי ניוד – גוון הניוד האייקוני של נטע אלחימיסטר, הכולל תוחם מתחדד ושפתון בגוון מאט תואם במרקם קטיפתי, וארבעה גוונים נוספים. השקה נוספת כוללת מגוון שפתונים דקיקים במבחר גוונים וגימור מט. בדקנו: כל השפתונים מחליקים על השפתיים ברכות ואכן יוצרים מרקם קטיפתי ומט, והעיפרון נמרח בצורה חלקה ומושלמת. הגוון ניודי אדמדם או חום, ויוצר מראה טבעי.

מחירים: קיט - 129 שקלים, שפתון דקיק - 69 שקלים, עיפרון שפתיים - 79 שקלים

שפתון ותוחם של ביינטע, צילום: איה וינד

גלריית "אולה קאסה" שמוכרת תמונות מיוחדות לבית, מציעה קולקציית תמונות חדשה, ביניהן דגם "מנדלת פרפרים" - סט שלוש תמונות מודפסות על קנבס בחלוקה יחודית, עם פרפרים באפקט ציור בצבעי מים המסודרים במבנה של מנדלה.

מחיר: נקבע לפי גודל התמונה, החל מ-809.10 שקלים

שלוש תמונות למנדלת פרפרים, אולה קאסה, צילום: שאטרסטוק, הדמייה

ג'ייד יוצאים עם קולקציית עפרונות שפתיים בגימור מט - ON POINT. בעיפרון בעל מרקם רך וקטיפתי המיועד לתיחום, הגדרה, מילוי והדגשת השפתיים. בעיפרון ריכוז גבוה של פיגמנטים וויטמין E למריחה חלקה, והוא קיים בתשעה גוונים - החל מגווני ניוד חמים, דרך ורוד וסגול ועד חום-אדמדם. בדקנו: העיפרון נמרח בקלות ויוצר תיחום ניודי טבעי ופיגמנטי, שיכול לשמש גם להצללה שמגדילה שפתיים. הוא קל, נוח ויחסית למגוון עפרונות אחרים - גם עמיד.

מחיר: 79 שקלים

עפרונות שפתיים און פוינט, ג'ייד, צילום: יח"צ

מהדורה מוגבלת של צ'יפס מאת אסם מציעה חטיף בשיטת הכנה מיוחדת, שמדמה שיטה "מסורתית ביתית" - CHIPS Hand Cooked Style. בשיטה זו חיתוך תפוחי האדמה מתבצע ביצירת פרוסות עבות יותר, שמייצרת חווית צ'יפס פרימיום קריספית. כמו כן, שיטה זו יוצרת צ'יפס שבו כל אחד מעט שונה בצורתו מהאחר. טעמנו: זהו צ'יפס טעים וקריספי, אולם לא שמנו לב למשהו שונה במיוחד בעקבות שיטת ההכנה בסטייל הביתי.

טווח מחירים: 11-14 שקלים

צ'יפס בסגנון עבודת יד, צילום: סטודיו אסם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר