חושבים בגדול: המותג "JUMBO יוון" פתח סניף שני בישראל

אל החנות הענקית באילת מצטרף סניף נוסף בחוצות המפרץ אאוטלט בחיפה • החנות משתרעת על פני שטח של כ-10,000 מ"ר בשתי קומות מסחר גדולות מאוד • בימים אלו נמצאות בבנייה עוד כארבע חנויות של המותג, במתחם" איקאה" באר שבע, "סטאר סנטר" אשדוד, מזרח נתניה ונווה ימין כפר סבא

JUMBO. סניף שני בארץ, בחוצות המפרץ. צילום: דניאל בטש

אחרי אילת: רשת JUMBO יוון מקבוצת פוקס פתחה הבוקר את החנות השניה שלה בחוצות המפרץ אאוטלט, חיפה.

המותג JUMBO יוון פתח הבוקר (שישי) את החנות השנייה שלו בארץ, בחוצות המפרץ אאוטלט, חיפה. החנות משתרעת על פני שטח של כ-10,000 מ"ר בשתי קומות מסחר גדולות מאוד.

כ-10,000 מ"ר בשתי קומות מסחר גדולות מאוד, צילום: דניאל בטש

בימים אלו נמצאות בבנייה עוד כ- 4 חנויות של המותג, בשטח של כ-10,000 מ"ר כל אחת, במתחם איקאה באר שבע, סטאר סנטר אשדוד, מזרח נתניה ונווה ימין כפר סבא.

JUMBO יוון הינה רשת בינלאומית אשר מציעה מעל מיליון פריטים במחירים אטרקטיביים עם מגוון גדול בכל קטגוריה.

ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של קטגוריות מוצרים בדומה לחנויות הרשת בחו"ל, ביניהן: צעצועים, מוצרי תינוקות, כלים ונוי לבית, ביגוד ואביזרים, כלי כתיבה, מוצרי ניקיון, טואלטיקה, מוצרי ספורט, מוצרים לבע"ח, פריטים עונתיים ועוד.

JUMBO לא רק באילת, עכשיו גם בחיפה, צילום: דניאל בטש


בנוסף ב- JUMBO יוון ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים אהובים ומוכרים, כגון: לגו, ברבי, דיסני, פישר פרייס, פליימוביל, Nerf, littleponey, קוביה, Foxmind ועוד.
מסלול ההליכה בחנות הינו מעגלי ותוך שימוש בעגלות ומסועים במטרה לאפשר ללקוחות מעבר חוויתי ונוח בין שלל המחלקות. מרבית הפריטים בחנות נמכרים בטווח המחירים: 0.90-19.90 שקלים.

אבי טובול, מנכ"ל JUMBO יוון: "ג'מבו יוון היא עולם של אינסוף אפשרויות, עם חווית קניה שאין שנייה לה והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. פתיחת החנות בחוצות המפרץ-חיפה היא צעד משמעותי בהתרחבות שלנו בארץ, אנו גאים להמשיך להביא לצרכנים בישראל את המגוון הרחב והאיכותי של המוצרים שהרשת מציעה, ומחויבים להמשיך ולהעניק חווית קנייה ייחודית ויוצאת דופן".

JUMBO בונה עוד 4 חנויות ברחבי הארץ, צילום: דניאל בטש



חיים חורש, מנכ"ל מתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט: "חוצות המפרץ הוא האואטלט הגדול והמוביל בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה אטרקטיבית לאלפי מבקרים ביום, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות, משחקיות ומקומות בילוי לכל המשפחה, תחת קורת גג אחת".

"אנו שמחים וגאים על בחירת קבוצת פוקס לפתוח את הסניף השני של ג'מבו יוון בחוצות המפרץ, כניסתו של המותג מהווה עבורנו מהלך משמעותי בהגדלת התמהיל לרווחתם של תושבי הצפון. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו, המגיעים מכל רחבי הארץ, וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר