לפני החגים נכנסים לדיאטה: טעמנו מוצרים חדשים מופחתי סוכר וחזרנו לדווח

שלושה סוגי גרנולה, אבקת שוקו וממתיקים של TRUVIA בטעם טבעי, וניל ולימון מבטיחים לשמור על הטעם עם ממתיק מלאכותי - האמנם? • וגם: סדרת טיפוח למתולתלות, מצעים רומנטיים ומייקאפ עם כיסוי מלא שמסתיר הכל • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

גרנולה, אבקת שוקו, וממתיקים של TRUVIA בטעם טבעי, וניל ולימון. צילום: יחסי ציבור

יקיצה רומנטית

עבור חובבי המראה הכפרי בחדר השינה מביאה רשת המשביר את קולקציית המצעים של לורה אשלי, שמגיעה בסגנון אנגלי רומנטי וכפרי, עם מצעים מ-100 אחוזים של כותנה סרוקה. הרשת משיקה גם את כריות REPLAY בשיתוף חברת רד צ'ילי, והיא אורטופדית ועשויה מוויסקו ותומכת בראש ובצוואר. בדקנו: מצעי לורה אשלי יפהפיים ומוסיפים מאוד לעיצוב וצבעוניות החדר, במגע המוכר והגס מעט של מצעי כותנה. הכריות במילוי קשיח ותומך, לחובבי הוויסקו והכריות הדחוסות.

טווח מחירים: מצעים – 479 עד 1,490 שקלים, כריות – החל מ-80 שקלים

קולקציית המצעים של לורה אשלי, צילום: יחסי ציבור

יש כיסוי

YVES SAINT LAURENT מוציאים גרסה חדשה למייקאפ ALL HOURS FOUNDATION, המבטיח כיסוי מלא בגימור מט טבעי. החומר מועשר בחומצה היאלורונית להענקת לחות, ומגיע ב-18 גוונים. בדקנו: המייקאפ נמרח בקלות והעניק תחושה קטיפתית בגימור מאט. הכיסוי שלו מלא, והוא הסתיר בצורה די טובה פגמים וכהויות על העור. לא הרגשנו בתוספת לחות, אולם המראה לא היה "מסכתי" אלא טבעי יחסית. הוא נשאר לנו על העור בצורה די טובה עד הערב, מבלי להתייבש או להיכנס יותר מדי לקמטוטים בפנים.

מחיר: 251 שקלים ל-25 מ"ל

הגרסה החדשה למייקאפ ALL HOURS FOUNDATION, צילום: יחסי ציבור

תלתלים רעננים

סדרת טיפוח לתלתלים מאת נטורל פורמולה בשיטת CG, המבוססת על קומפלקס שמנים המעניקים רכות והזנה, כך לדברי החברה: שמן באבסו, קיק, מורינגה, קוקוס ועוד. בסדרה שמפו, מרכך, קרם לחות ומסיכה. בדקנו: הניחוח שונה מהסדרה הקודמת וגם נעים מאוד, אבל לא הרגשנו חידוש מיוחד מסדרת התלתלים הרגילה של החברה. רעמת התלתלים נראתה רעננה במשך כל היום, אולם היינו שמחים לקרם מעט עשיר יותר שיוכל להשתלט על היובש בתלתלים.

טווח מחירים: 30 עד 40 שקלים

סדרת טיפוח לתלתלים מאת נטורל פורמולה בשיטת CG, צילום: טל אזולאי

מתוק אמיתי

לפני החגים מתחילים בדיאטה: סדרת מוצרים חדשה מופחתת סוכר וקלוריות תחת מותג TRU - גרנולה ואבקת שוקו, וממתיקים של TRUVIA בטעם טבעי, וניל ולימון. המתיקות במוצרים מגיעה משילוב של מיצוי עלי סטיביה ואריתריתול. הגרנולה מגיעה בטעמי קוקוס ושוקולד, פירות ותותים, ולא מצאנו הבדל גדול בינה לבין גרנולה רגילה. היא טעימה וקראנצ'ית ומשתלבת נהדר עם חלב – בלי צורך להוסיף סוכר ובלי טעם לוואי. גם אבקת השוקו מצוינת – היא פחות מתוקה משוקו רגיל ומהווה תחליף טעים לשומרים על המשקל. לעומתן, בממתיקים הורגש טעם הלוואי, ולא חשנו בטעם וניל או לימון בקפה או בתה כתוצאה מהשימוש בממתיק.

מחירים: גרנולה – 20 שקלים, אבקת שוקו – 35 שקלים, ממתיקים – 25 שקלים

סדרת המוצרים החדשה של TRU, צילום: יחסי ציבור

עיניים בצבעים

פופה משיקים סדרת צלליות עיניים נוזליות ב-12 גוונים, במרקם מאט או שימרי, בסדרת VAMP!. הפורמולה עדינה ומשלבת פיגמנטים ופנינים, ולדברי החברה עמידה לאורך זמן. בדקנו: הגוונים השימריים של הצלליות יפהפיים ונמרחים בקלות על העפעף - אנחנו מרחנו בעזרת האצבעות - ורוב הצללית גם שורדת לאורך כל היום. את הצלליות בגווני מאט הפיגמנטיות מומלץ לטשטש או למרוח בצורה הרצויה באופן מיידי, כי ברגע שהן מתקבעות על העין הן נשארות שם ואי אפשר לטשטש אותן יותר – מה שגם הופך אותן לעמידות במיוחד.

מחיר: 89 שקלים

סדרת צלליות עיניים נוזליות ב-12 גוונים של פופה, צילום: יחסי ציבור

חמים ומתובל

בושם חדש לנשים מאת Zadig&Voltaire מציע תווי פירות של מנדרינה, תפוז ודובדבן, עם חיזוק של תו ערמונים ופלפל ורוד.  ,THIS IS HER! UNCHAINED שמוצע במהדורה מוגבלת, מפיץ ניחוח ראשוני של דובדבן חמים, עם חריפות שמרככת את תווי המתיקות הפירותיים ומוסיפה להם עניין. זהו ריח פודרתי, חזק ומתובל, שסנדלווד ומושק מוסיפים לו חום ועומק – שמצליחים לא להכביד על המרקם, אלא ליצור ניחוח ייחודי שמבטא כמה סגנונות שונים בבושם אחד.

מחיר: 437 שקלים

בושם חדש לנשים מאת Zadig&Voltaire מציע תווי פירות של מנדרינה, תפוז ודובדבן, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר