סדרת הטיפוח של ג'ייד לעור שומני הנוטה לפצעונים. צילום: יחסי ציבור

סדרת טיפוח שמבטיחה להפחית פצעונים: בדקנו וחזרנו לדווח

מוצרי הטיפוח החדשים של ג'ייד נועדו לעור שומני, והם כוללים חומצה סליצילית ותמצית זרעי קפה ירוק • וגם: ג'ל לשיזוף מיידי, שואב אבק שגרם לנו להתאהב בו והבורקסים של רולדין שתוכלו להכין בבית • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

[object Object]

תענוג חמים

רשת רולדין מציעה את הבורקסים שלה בגרסה קפואה לאפייה ביתית, במארזים שכוללים בורקס גבינה מבצק עלים חמאה ומאפה תרד וריקוטה. טעמנו: מאפה התרד והריקוטה הכיל קצת יותר מדי תרד, וטעמה של הריקוטה פחות הורגש. הבורקסים היו טעימים, אך דמו בטעמם לרוב הבורקסים הקפואים שאנחנו מחממים בתנור. לעומת זאת, בורקס הגבינה היה חמאתי, ממכר וגבינתי, בדיוק כמו זה שנמכר במאפיות, ולא הרגיש כמו משהו קפוא שחומם, אלא כמו תענוג חמים היישר מהמאפייה.

מחיר: 52 שקלים למארז

הבורקסים של רולדין בגרסה קפואה לאפייה ביתית, צילום: טל סיוון ציפורין

שיזוף מיידי

ברונז'ר ג'ל לשיזוף אינטסיבי מאת סקארה מכיל חמאת שיאה, שמן זרעי חוחובה ושמן קיק, ומבטיח להותיר את העור במראה שזוף וקורן - בלי סכנת החשיפה לשמש. הוא יורד לאחר שטיפה, והגוון השזוף מופיע מיידית. בדקנו: לג'ל יש ריח נעים מאוד - יתרון לעומת משזפים עמידים אחרים, שלהם יש ריח פחות נעים. הוא נמרח בקלות, אך מותיר את העור שמנוני יחסית, והשיזוף שמתקבל מעט יותר כתום מהרצוי. אם יש לכם רגליים ממש יבשות ייתכן שהוא יתאים לכם יותר, ואם מרחתם יותר מדי - אפשר לשטוף ולהעלים את הצבע, בניגוד למשזפים אחרים שנותרים על העור למשך כמה ימים.

מחיר: 40 שקלים ל־150 מ"ל

ברונז'ר ג'ל לשיזוף אינטסיבי מאת סקארה, צילום: קית גלסמן

מופחת שומן

ג'ייד מציעים סדרת טיפוח חדשה לעור שומני הנוטה לפצעונים, ULTRAMATTE, שכוללת ארבעה מוצרים עם חומצה סליצילית ותמצית זרעי קפה ירוק: ג'ל ניקוי, מי פנים, ג'ל שקוף לטיפול בפצעונים וקרם לחות. לאחר כמה שבועות של שימוש שמנו לב שהעור הפך לאחיד יותר במרקם, ואכן נרשם איזון ברמות השומן שהופיע על פנינו במהלך היום, אם כי לא ראינו שיפור ניכר בנוגע להופעת הפצעונים או כיווץ משמעותי בנקבוביות. למוצרים יש ריח נעים והמרקם של קרם הלחות הוא קליל ונספג מהר בעור.

טווח מחירים: 99 עד 149 שקלים

סדרת הטיפוח כוללת ארבעה מוצרים עם חומצה סליצילית ותמצית זרעי קפה ירוק, צילום: יחסי ציבור

באו לעבוד

אדידס מציגים נעל ספורט חדשה: Ultraboost 5 בעיצוב משודרג, המספקת החזר אנרגיה גדול ב־9% מהדגם הקודם. בדקנו: המהדורה החדשה לא מחדשת הרבה למי שרצים עם הבוסט באופן קבוע, אבל זה היתרון שלה - המוכרות, האנרגיה שחוזרת לכף הרגל, תחושת הרגליים המרופדות והיכולת לסיים ריצה ארוכה ללא כאב בעקבים. היינו שמחים ליותר משחק עם הגוונים ולצבעים נועזים יותר - אבל הנעליים עושות את העבודה, ובכך הן מתמקדות.

מחיר: 749 שקלים

נעלי הספורט Ultraboost 5 של אדידס, צילום: יחסי ציבור

פשוט חלומי

שואב־שוטף אלחוטי חדש של דרימי בשם H14 מבטיח עוצמת שאיבה של 18 אלף PA, מתאים גם לפרקט, כולל מנגנון למניעת הסתבכות במברשת ומייבש אותה באוויר בחום של 60 מעלות. השואב לא מרעיש מאוד, והוא נוח לשימוש ופשוט למעבר בין התוכניות. שפכנו על הרצפה אורז, קוסקוס, פירורי עוגיות וגם פטרוזיליה - וכולם נשאבו במהירות ולא הותירו זכר. הקטשופ שהתזנו על הרצפה נעלם גם הוא בהפעלת השואב והשוטף ביחד. הוא עלה על שטיחים דקים בקלות וניקה את הפנלים בצורה טובה. החיסרון היחיד זה שהוא כבד משואבים אחרים בגלל מכל המים, אך המנוע שלו חזק ומושך בעדינות את המכשיר, מבלי שצריך לדחוף אותו בכוח.

מחיר: 2,190 שקלים

שואב־שוטף אלחוטי חדש של דרימי בשם H14, צילום: יחסי ציבור

בעקבות השמש

Isola Sol הוא הבושם החדש לנשים ולגברים מבית Roja, שבין רכיביו יש משמש, אפרסק, יסמין, קוקוס, נרולי ומושק. הריח היה בעינינו נשי וחמים יותר, והזכיר בשמים בקונספט של שמש - שילוב חזק של יסמין עם מושק, שמהווה את בסיס הריח מההתחלה ועד הסוף. מלבדו, בתחילה אפשר להבחין בניחוחות הדריים ובהבלחות קטנות של קוקוס ושל אפרסק, אבל לאחר מכן הוא הופך לעצי יותר, שילוב מתוחכם של מתיקות עדינה מאוד עם ארומה פתיינית, עשירה, עמוקה ועוטפת.

מחיר: 1,800 שקלים ל־50 מ"ל, להשיג ברשת Beyond Skin ובסופר-פארם

הבושם החדש לנשים ולגברים מבית Roja, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו