הלהיט החדש שמקרר את הקיץ: זהירות, קיימת סכנת התמכרות

טעמנו את קינוחי הפירות הקפואים של gio כוללים תות שדה, פטל שחור ופטל אדום שמצופים בכמה סוגי שוקולד - אפילו לבן-עוגיות, וחזרנו לדווח • וגם: תחליפי בשר חדשים בשוק, משקאות תה עם כדורי טפיוקה - גם להכנה ביתית וסדרת איפור חדשה של בובי בראון • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

קינוחי הפירות הקפואים של gio. צילום: יחסי ציבור

איפור זה כל הסיפור

מוצרי איפור חדשים לבובי בראון: סומק, ברונזר וסרום שפתיים. ברונזר הפודרה מגיע בשמונה גוונים בגימור מאט ומועשר בשמן קוקוס, פיגמנטי, קל לטשטוש, טבעי ויוצר מראה חטוב או שזוף בהתאם למיקום שלו. הסומק (15 גוונים) מגיע בגרסה חדשה עם חלקיקי פנינה זעירים, בגימור מאט או משי, נותן מראה סמוק טבעי יפהפה (המלצה חזקה על גוון "אנטיגואה" המושלם) ומצליח לשרוד על הלחי עד הערב. הסרום הוא בעצם גלוס שמן מטפח ב-10 גוונים, שמגיע עם גוון עדין ביותר ומכיל שמונה סוגי שמנים בוטניים וחומצה היאלורונית ללחות וזוהר. הוא משתלב נהדר על השפתיים, לא שומני, מעניק ברק עדין ומעולה למראה טבעי.

מחירים: ברונזר – 225 שקלים, סומק – 185 שקלים, סרום – 175 שקלים

מוצרי האיפור החדשים של בובי בראון, צילום: יחסי ציבור

כדורים בתה

משקאות הבובה הפופולריים מהמזרח הגיעו גם לסניפי am:pm: מדובר בתה עם כדורי טפיוקה בסגנון ג'לי. בסדרה פחיות בטעמי ליצ'י או אפרסק בתוספת כדורי ג'לי בובה, כוסות משקה תה ירוק בטעם ליצ'י-מנגו או תות-אפרסק וערכות להכנה עצמית בטעמי מאצ'ה, סוכר חום וטארו. המשקאות מתוקים ולא שגרתיים. בהכנה העצמית טעם המאצ'ה היה עדין מדי לטעמנו, וכדורי הבובה לא הפכו לרכים מספיק באמצעות חימום במיקרוגל, מה שהפך אותם למעט אבקתיים. משקה התה המוכן בכוס היה פירותי, טוב ומרווה, עם כדורי בובה אווריריים שנעלמו על הלשון כמו בועות. טעם התה הורגש גם בפחיות, ונתן סיומת מעט אדמתית ונעימה.

טווח מחירים: 10 עד 40 שקלים

משקאות הבובה הפופולריים מהמזרח הגיעו לסניפי am:pm, צילום: יחסי ציבור

כל ריס וריס

מסקרה חדשה של ג'ייד בסדרת סלפי, LASH STRECH EFFECT, מרימה ומאריכה את הריסים, לדברי החברה ל-24 שעות, מבלי להימרח או להתפורר. המברשת בנויה עם סיבים השזורים זה בזה לעיצוב וסירוק של כל ריס, והחומר מועשר בקומפלקס אורז טבעוני וחומצות אמינו להגנה וגמישות, ללא סיליקון, פרבנים וסולפטים. בדקנו: מברשת המסקרה הצינורית נוחה מאוד לשימוש ואכן מגיעה לכל ריס. הריסים מקבלים מראה מורם, ארוך ומופרד, שאהבנו במיוחד. בימי הקיץ החמים במיוחד היא עלולה להימרח מעט, אבל יחסית למסקרות אחרות היא מאלה שכמעט ולא נמרחו לנו מתחת לעיניים.

מחיר: 119 שקלים

מסקרה חדשה של ג'ייד בסדרת סלפי, LASH STRECH EFFECT, צילום: יחסי ציבור

הקינוח האידיאלי לקיץ

רשת נוי השדה מתחילה למכור בבלעדיות את קינוחי הפירות הקפואים של gio: תות שדה, פטל שחור ופטל אדום מצופים בדאבל שוקולד. מדובר בסדרה כשרה של פירות מצופים בשוקולד – פטל שחור עטוף בדאבל שכבות שוקולד לבן וחלב, פטל אדום בשכבת שוקולד לבן ועוגיות, תות בדאבל לבן וחלב וגרסה טבעונית – פטל אדום בשוקולד מריר. האהובים עלינו היו ציפוי השוקולד הלבן והעוגיות והפטל השחור בדאבל שכבות – השילוב של הפרי החמצמץ עם מתיקות השוקולד מצוינת, אולם מעט פחות עובדת בגרסת תות השדה. גם כשפירות המצופים לא קפואים מדובר במעדן – שאולי גם קצת יותר בריא מאחרים.

מחיר: 38 שקלים למארז, להשיג בסניפי הרשת ובאתר

קינוחי הפירות הקפואים של gio הנמכרים בבלעדיות ברשת נוי השדה, צילום: יחסי ציבור

בשר שצומח

עוף הגליל נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר עם סדרת מוצרים קפואים תחת מותג INSTEAD, מרכיבים טבעיים, לא מהונדסים וחלקם ללא גלוטן. בין המוצרים: רצועות בקר, בורגר, רצועות עוף, נאגטס ושווארמה מן הצומח. המוצר שהיה יכול לבלבל אותנו עם המוצר האמיתי היו הנאגטס, טעימים ופריכים ומזכירים בטעמם עוף. שאר המוצרים הן מבחינת מרקם והן מבחינת טעם דומים מאוד לכל מה שיש כרגע לשוק תחליפי המזון להציע, והבורגר מביא אלינו משהו שיצרני התחליפים אוהבים מאוד: טעם של תיבול מרוכז שאמור להשכיח את העובדה שהמוצר שאנחנו אוכלים שונה בטעמו מבורגר בשרי.

טווח מחירים: 21 עד 30 שקלים לאריזות 160 עד 227 גרם

תחליפי הבשר הקפואים תחת המותג INSTEAD, צילום: יחסי ציבור

קיץ של פרחים

Daisy Wild הוא בושם חדש מאת מארק ג'ייקובס, עם ריח שמזכיר זר פרחי בר ומשלב בתוכו תווים של לבלוב בננה, יסמין ווטיבר. כשמו כן הוא: הבושם אכן פראי, ומשהו בריח שלו מזכיר את שאר בשמי הנשים בסדרה. הריח הפרחוני התוסס וחזק מאוד אחרי ההתזה הראשונה, אולם לאחר מכן  נרגע, יושב היטב על הגוף לאורך זמן ומעניק תחושה מרעננת בניחוח פרחוני-יסמיני שמשתלב היטב עם הקיץ הלוהט.

מחיר: 489 שקלים ל-100 מ"ל

הבושם חדש Daisy Wild מאת מארק ג'ייקובס, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר