ניחוח של קיץ: דיאודורנטים מרכיבים טבעיים עושים את העבודה?

סדרה חדשה של רול און בריחות צמחיים מנסה להתגבר על ריח הזיעה • וגם: ברונזר שיוצר מראה שזוף, סדרת טיפוח לשיער מבריק ופלטת צלליות במחיר לכל כיס • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

דיאודורנטים לעור רגיש של סקארה. צילום: קית' גלסמן

ברק ריחני

סדרת טיפוח לשיער מאת NUXE בשם Hair Prodigieux כוללת רכיבים ממקור טבעי לשיקום וטיפוח השיער, עם שמן קמליה ורודה מותסס. בסדרה מסכת הזנה לפני חפיפה עם שמני קיק וחוחובה, שמפו ומרכך.

בדקנו: השארנו את שמן טרום החפיפה חצי שעה על השיער וחפפנו. הריח שנשאר אחרי החפיפה הוא של השמן, בריח נוקס המוכר והמעולה, אולם לא ראינו סימני שיקום בשיער. היינו שמחים אם לסדרה הייתה מצורפת מסיכה במקום קונדישינר, כמו שמומלץ לשיער פגום. שמנו לב שהוא מבריק יותר, אבל החלקים היבשים שבו לא הרגישו רוויים יותר אחרי החפיפה. לעומת זאת, אם השיער שלכם לא צריך תיקון משמעותי ואתם רוצים תוספת ברק, כנראה שזו הסדרה עבורכם.

טווח מחירים: 165-99 שקלים, להשיג באתר לילית קוסמטיקס וסופר-פארם אונליין

סדרת טיפוח לשיער של Nuxe, צילום: יחסי ציבור

טימין על הבוקר

מותג הבישום Serge Lutens משיק ניחוח חדש של טימין טרי בשעות הבוקר, פואה דו ז'ור, עם תווים של מרווה ואקליפטוס, בריח יבש-אתרי. אף שהחברה מגדירה את הבושם כפשוט ואלמנטרי, בשניות הראשונות הצלחנו להריח רק ארומה מתובלת חזקה ומעט חריפה, המגיעה מהתווים הצמחיים.

אחרי שהריח נרגע יותר היתה לו ייחודיות מסתורית, עמוקה ועדינה, שקשה להתעלם ממנה. זהו בושם יוניסקס – אולם ללא ספק מעביר תחושות גבריות יותר, לכאלה שאוהבים ניחוחות חזקים שנכנסים עמוק, מיוחדים ובעלי ריחות פחות סטנדרטיים.

מחיר: 549 שקלים ל-100 מ"ל

בושם בניחוח תימין טרי בשעות הבוקר של Serge Lutens, צילום: יחסי ציבור

רעננות של קיץ

סדרת דיאודורנטים חדשה ברשת סקארה מבוססת על רכיבים טבעיים, ולדברי החברה מעניקה הגנה מלאה, אינה מכתימה את הבגדים ומתאימה לעור רגיש. בסדרה דיאודורנט אלוורה וקמומיל, שמן זית וחמאה שיאה וגם קוקוס וויטמין E.

בדקנו: הריח מצוין, רענן ופרשי, והם לא יצרו רגישות על עור רגיש. עם זאת, כעבור כשעתיים-שלוש כבר לא נשאר מהם יותר מדי על העור והריח שלהם לא היה מורגש כלל, והצטרכנו לחדש שוב את המריחה. ייתכן שבחורף הם יצליחו לשרוד זמן ארוך יותר.

מחיר: 13 שקלים

דיאודורנטים לעור רגיש של סקארה, צילום: קית' גלסמן

מרימים לנו

קליניק מרחיבה את סדרת מוצרי האנטי-אייג'ינג Smart Clinical Repair, עם קרם למיצוק והרמת הפנים והצוואר הכולל מולטי פפטידים וחומצה היאלורונית, וקרם לחות לצמצום קמטים עם SPF30 וקומפלקס פפטידים. קרם המיצוק נטול הריח נספג היטב בעור, והעניק לחות לאורך חצי יום.

לאחר כמעט חודש הרגשנו שעור הפנים נראה טוב יותר באופן כללי, רווי ונעים, אולם לא הצלחנו לראות שיפור והרמה גם במראה הצוואר, וקמטי הרוחב ומראה קו הלסת נותרו כפי שהיו. הקרם הכולל מקדם הגנה העניק לעור לחות שהחזיקה מעמד עד שעות הערב. הוא לא הותיר סימנים לבנים, נספג היטב ולא גרם לצריבה בעיניים, אולם גם כאן לא שמנו לב לצמצום קמטים, וייתכן שדרוש זמן רב יותר כדי לראות שינוי.

מחיר: קרם מיצוק – 475 שקלים ל-50 מ"ל, קרם לצמצום קמטים – 415 שקלים ל-50 מ"ל

מוצרי אנטי-אייג'ינג של קליניק, צילום: יחסי ציבור

שיזוף בלי סכנה

חידוש נוסף של קליניק הוא ברונזר נטולשומן במרקם ג'ל למראה שזוף טבעי - Sun-Kissed Face Gelee. הוא מיועד למריחה על הפנים והגוף, נמס לתוך העור ומשווה לו מראה ברונזה עדין - כך לדבר החברה, שממליצה לערבב טיפה או שתיים עם קרם הלחות לגוון טבעי, עם המייק-אפ לגוון שזוף יותר, ולגוון עמוק – למרוח ישירות על העור.

בדקנו על עור בהיר: הקרם אכן עדין, וכאשר ערבבנו אותו עם מייק-אפ, בהתחלה לא שמנו לב לגוון המעט כהה יותר. רק אחרי כשעה, כשהכובע שפשף חלק מהאיפור, ראינו את ההבדל בינו לבין צבע העור – שזוף, ובנראות טבעית. השתמשנו בו גם כברונזר נוזלי לחיטוב הפנים עם מברשת, וגם כאן המוצר עשה עבודה טובה במראה טבעי.

מחיר: 175 שקלים ל-30 מ"ל

ברונזר נטול שומן של קליניק, צילום: יחסי ציבור

צבעוני זה הכי אני

קולקציית שבע פלטות צלליות מינרליות חדשה לביוטיקייר, תחת "Glam girl". בכל פלטה תשעה גוני מט ונצנצים, וכל פלטה מורכבת מגוונים דומים – ורודים, כחולים, חומים וכדומה. כל הצלליות יוצרו מאבקות מינרליות דחוסות, ללא שמן מינרלי ופראבנים.

כמה נסייניות בדקו את הצלליות, ואהבו מאוד את הפיגמנטים שנמרחו והיטשטשו בקלות. צלליות הנצנצים יפהפיות ושורדות לאורך יום שלם, ולמרות המחיר הנמוך במיוחד – הפורמולה מורגשת איכותית וטובה.

מחיר: 11 שקלים לפלטה

פלטות צלליות מינריול של ביוטיקייר, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר