מברשת הנסיעות החשמלית מבית DAFNI. צילום: יחסי ציבור

500 שקלים: מברשת מחליקה וקומפקטית עם בטרייה נטענת - שווה את המחיר?

המברשת החדשה מבית DAFNI מאפשרת החלקה מהשורש, והעובדה שהיא פועלת על בטרייה מהווה יתרון משמעותי ומוצלח - אבל יש גם אבל • וגם: בושם בריח אגס ופטרוזיליה, סדרת האיפור החדשה של סקארה ומקדם הגנה המבטיח למנוע הופעת קמטוטים • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח עליהם • חדש על המדף

[object Object]

מעיין הנעורים

סדרת אנטי אייג'ינג חדשה לטיפול בקמטים וקמטוטים מאת Avene ששמה HYALURON ACTIV B3, מבטיחה שביכולתה להפוך תאים מזדקנים לתאי גזע המסוגלים לחדש רקמות, דבר שגורם ל"שמירת הנעורים" ולעור שמתחדש כל הזמן. בסדרה קרם יום, סרום, קרם עיניים וקרם לילה, והם מכילים בין השאר חומצה היאלורונית וניאצנמיד 6 אחוז. בדקנו: לאחר שימוש של כשלושה שבועות העור נראה זוהר יותר, גמיש ונעים למגע, אולם לא ראינו שינוי בקמטוטים – מה שייתכן שדורש תקופת שימוש ארוכה יותר. התכשירים נעימים במיוחד, מרגישים נפלא על העור ונספגים מהר, וכבר לאחר השימוש הראשוני בהם העור מרגיש ונראה טוב יותר.

טווח מחירי המוצרים: 250 עד 300 שקלים

סדרת אנטי אייג'ינג חדשה לטיפול בקמטים וקמטוטים מאת Avene, צילום: יחסי ציבור

ניחוח ירוק

בושם לגברים מאת הרמס: H24 Herbes Vives מאופיין בתווים של אגס טרי, פטרוזיליה, מנטה ועשבי תיבול, עם שילוב של תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם. זהו הניחוח השלישי בלבד לגברים של בית האופנה בעשרים השנים האחרונות. בדקנו: הבושם יתאים לגברים שאהבים ריח עוצמתי, אבל לא כזה שתוקף מיד את הנחיריים, אלא עוטף את החלל בעדינות. הצבע שלו מתאים בדיוק לריח: ניחוח ירוק, טבעי, רענן וקייצי, עם שילובים צמחיים, שהבולט בהם היה האגס, שהתאים בצורה מושלמת לריח עשבי התיבול החמצמץ.

מחיר: 580 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל

בושם לגברים H24 Herbes Vives מאת הרמס, צילום: יחסי ציבור

כל הגוונים כולם

סדרת איפור חדשה לקיץ 2024 של סקארה כוללת 12 קטגוריות שונות בעשרות גוונים, ביניהן ברונזרים בגימור מט ומבריק, סומק בגימור טבעי וסומק קרם, שימר, שפתונים, תוחמים ופלטת צלליות. בדקנו: פלטת שמונה הצלליות בגווני אדמה ניודיים מתאימה גם ליום יום וגם לאיפור ערב עדין. לכל צבע כהה יש חלופה בהירה ליצירת מגוון שילובים, והגוונים המנצנצים לא יוצרים נפולת צבע על הלחי, וכולם פיגמנטיים מאוד. השימר בגוון לבנבן שניסינו בוהק ויפה, אולם מתקבל טבעי ופחות מודגש על עצם הלחי. השפתונים נמרחים בקלות ונעימים, אולם לתוחמים היה ריח נלווה שפחות התחברנו אליו. הברונזר המט צריך תשומת לב מרובה בטשטוש, כדי שלא ייצור הכתמות.

טווח מחירים: 15 עד 40 שקלים

סדרת איפור חדשה של סקארה כוללת 12 קטגוריות שונות בעשרות גוונים, צילום: קית גלסמן

חום הווניל

ללין מביאה קולקציה חדשה ניחוח Warm Vanilla, קומפוזיציה פרחונית של וניל מתקתק המשתלב עם ניחוחות של פרחי פרזיה ומגנוליה, והיא כוללת בין השאר קצף אמבט וגוף, קרם גוף וידיים, מי גוף, פילינג ועוד, ללא שמנים מינרליים ופרבנים. הריח, כצפוי, מאוד ונילי, פרחוני, מתוק וחמים, והמוצרים האהובים עלינו ביותר מהסדרה היו הסבון, קרם הגוף ומי הגוף, שהשילוב של שלושתם יצר בסיס חזק יותר לריח ששורד לאורך זמן.

מחיר: החל מ-50 שקלים

ללין מביאה קולקציה חדשה בניחוח Warm Vanilla, צילום: יחסי ציבור

קטנה ויעילה

מברשת נסיעות קומפקטית מבית DAFNI – "אקטיב", מאפשרת החלקה ועיצוב של כל השערות הקטנות באמצעות תנועות הברשה כבר מהשורש, לה בטרייה נשלפת שעומדת בתקני הטיסה המחמירים והיא מגיעה ל-185 מעלות. בדקנו: המברשת אידיאלית לנסיעות, קטנה ונכנסת לכל תיק, והעובדה שהיא פועלת על בטרייה מהווה יתרון משמעותי ומוצלח, ופתרון טוב לסידור שורש - אולם פחות לכל הראש, מכיוון שצריך להבריש באיטיות רבה והבטרייה שורדת כעשרים דקות. היא הייתה יעילה במיוחד על שורש שצמח כמה חודשים אחרי החלקה, אולם יותר סידרה אורכי שיער מבולגנים מאשר החליקה אותם, ושמנו לב שהשיער היה מעט יבש מכרגיל לאחר השימוש. המברשת גם יצרה קצת נפח בשיער – מה שיכול להתאים לבעלי שיער דליל.

מחיר: 499 שקלים

"אקטיב", מברשת נסיעות קומפקטית מבית DAFNI, צילום: יחסי ציבור

מסנן ומחליק

מעבדות היקארי מציגות מקדם הגנה SPF50 המכיל רכיבים פעילים כמו חומצה היאלורונית, קומפלקס המונע הופעת קמטוטים ומשפר את מוצקות העור ואצות אדומות שמספקות הגנה לשכבות העור מרדיקלים חופשיים. הקרם יעיל בחסימת קרינה כחולה המגיעה ממכשירים אלקטרוניים ומסכים, ומתאים למריחה על גבי אזורים רגישים. בדקנו: הקרם מרגיש כמו פריימר, מחליק את העור והופך לשקוף לאחר המריחה. הוא נעים, חלקלק ומשיי, ומהווה בסיס מצוין לאיפור, אולם לא הרגשנו שיפור של מוצקות העור ומניעת הופעת קמטוטים.

מחיר: 130 שקלים ל-60 מ"ל

מקדם הגנה SPF50 המכיל רכיבים פעילים כמו חומצה היאלורונית, קומפלקס המונע הופעת קמטוטים ואצות אדומות, צילום: מעבדות היקארי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו