חטיף סימפלי, אנרג'י. צילום: סטודיו שטראוס

שטוחים בטעם חדש וחטיף עם פירות וזיתים: חדשות הצרכנות

שילוב מעניין של שקדים, פירות וזיתים יצר את אחד מטעמי סדרת החטיפים החדשה, ו"שטוחים" מפתיעים עם בייגלה ממכר • וגם: שמן סגול לשיער בלונדיני או אפור, עיפרון מיוחד לעיצוב גבות, מסכה עם אפקט משולש ועוד • המוצרים החדשים שתפגשו בחנויות וברשתות - וכדאי להכיר

[object Object]

ארמני משחררת את הבושם החדש לגבר "אקווה די ג'יו פרופונדו פרפיום", הספין אוף התורן ל"אקווה די ג'יו" המקורי משנות התשעים. כמו בלהיט הקלאסי, גם כאן נשמרת הארומה המרעננת, בשילוב עם תווי ענבר חריפים, הדרים וניחוחות ימיים. הבקבוק מפתה בקשת של גווני כחול, הפקק מגנטי, והתחושה - כרגיל במותג האיטלקי – יוקרתית ומזמינה. רק שימו לב: עננת הריח לא נותרת זמן רב מדי, כך שנדרש להתיז בנדיבות יחסית. בושם קיצי שיתאים לשתיית בירה מול בריזה נעימה בחוף.

מחיר: 449 שקל ל-100 מ"ל

בושם גברים אקווה דה ג'יו, צילום: יח"צ חו"ל

Abercrombie & Fitch משיקים מהדורה צבעונית לכבוד חודש הגאווה עם הבושם Abercrombie הכולל תערובת של רוח ימית, אלגום ותווי עץ חושניים. הריח מאוד רענן, מאוד מזכיר בשמי ניינטיז, וההרגשה היא של ריח נקי אחרי המקלחת. בעינינו, הוא בושם גברי יותר מאשר נשי.

מחיר מומלץ: 239 שקלים

בושם יונסיקס פירס, אבקרומבי אנד פיץ', צילום: יח"צ חו"ל

מעבדות היקארי מציגות את מסכת הפנים המקררת ICE AGE, המעניקה לעור טיפול יסודי בפעולה משולשת: אפקט ליפטינג מיידי הנראה לעין, אנטי אייג'ינג והרגעת העור. הפורמולה מכילה שילוב של שני חומרים ביו טכנולוגיים חדשניים וטבעיים המופקים מעץ הקציה הסנגלית, שסינרגיה בניהם מייצרת מתיחה מיידית של העור ואפקט ליפטינג הנראה לעין, ושמן עץ התה. אפקט הקירור גורם בתגובה לזרימה מוגברת של דם ולהאצת חילוף החומרים, המזרזים גם הם את תהליך שיקום העור. 

מחיר: 198 שקלים

מסכת אייס מקררת של היקארי, צילום: מעבדות היקארי

 Moroccanoil יוצאת עם שמן טיפולי סגול, לשיער בלונדיני, מובהר או אפור. זהו שמן ארגן לטיפוח השיער עם פיגמנטים סגולים המתקנים גוון נחושתי או צהבהב. הפורמולה מקלה על סירוק, מרככת את השיער ומעניקה לו ברק, ועשירה בנוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות, תמצית זרעי פשתן וויטמין E. השמן מהווה טיפול נלווה למרכך והשמפו הסגולים של החברה, והשלישייה הזו יכולה לעזור לעדן גוונים נחושתיים בשיער.

מחיר: 125 שקלים ל-50 מ"ל

שמן טיפולי סגול, MOROCCANOIL, צילום: MOROCCANOIL

עפרונות גבות חדשים מאת ג'ייד: ON POINT, מעצבי גבות דו צדדיים ללא חידוד, למילוי, עיבוי, הגדרה וקיבוע. בצד אחד של המוצר חוד דקיק למילוי, בעל פיגמנט גבוה, לפיסול ועיצוב מדויק של הגבות. בצד השני חוד עם ג'ל סטיק שקוף המאפשר קיבוע לאורך זמן. העיפרון מועשר בתערובת של ויטמינים E ו-B5, הוא ללא פרבנים וטלק ומגיע בשלושה גוונים.

מחיר מומלץ: 99 שקלים

עיפרון גבות של ג'ייד, צילום: יח"צ

אתר OHGLOW משיק מותג טיפוח חדש: NENA. בין המוצרים טונר מינרלי לפנים המשולב בתמציות בוטניות ונוגדי חמצון, לחותי מאוד ובעל פורמולה ממצקת, מסיכת חימר וקרם הבהרה וניקוי לפנים, המסייע בהסרת תאי עור מתים. המוצרים נעימים ולחותיים, לא מייבשים ובעל ריח צמחי עדין.

טווח מחירים: 39-199 שקלים

ננה מבית הו גלואו, קרם ניקוי לפנים, צילום: יח"צ

מהדורה מיוחדת לקיץ של בייגלה שטוחים של אסם בתיבול חמוץ חריף, מצטרפת למהדורות הקיימות בטעם ביסלי גריל, בצל, שוקולד וקרם קרמל. הבייגלה מגיע בטעם של ביסלי פריסטייל חמוץ חריף, וישווק במהדורה מוגבלת. אנחנו רק יכולים להזהיר אתכם לפני שאתם טועמים - מדובר בחטיף ממכר, טעים, עם שילוב מאוזן ומתפצח של טעמים חזקים שקשה להפסיק לאכול ממנו.

טווח מחירים: 7-13.50 שקלים לחבילת 300 גרם

בייגל'ה שטוחים חמוץ חריף, צילום: סטודיו אסם

Energy Simply היא סדרת חטיפים חדשה של שטראוס בשיתוף עם חברת הפודטק הישראלית 
TORR, והיא מיוצרת באמצעות טכנולוגיה שמייתרת את השימוש בסוכר מוסף או ממתיקים מלאכותיים. בסדרה שלושה טעמים: פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק ופירות ושקדים עם זיתים ותבלינים. החטיפים עצמם בטעמים מעניינים, ומורגש שהם לא עמוסים בסוכר. חלקם מעט יבשים מדי, אולם דווקא חטיף הזיתים המסקרן היה מהאהובים שבסדרה, עם שילוב מתוק-מלוח-חמצמץ ומגוון מרקמים בפה.

טווח מחירים: 14-20 שקלים למארז שלישייה

חטיף סימפלי, אנרג'י, צילום: סטודיו שטראוס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו