מק אנד צ'יז: טעמנו מנה חמה עם הפסטה החדשה - וחזרנו לדווח

סדרת מנה חמה בטעם האמריקני האהוב מושקת בישראל בפורמט קלאסי, ספייסי ובצל - מה היה הכי מוצלח? • וגם: דולצ'ה וגבאנה עם בשמים יפהפיים, הקרם הגנה הקוריאני שכבש את הטיקטוק וכירה חשמלית עם חיישן מיוחד • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

מנה חמה מק אנד צ'יז, אסם. צילום: סטודיו אסם

עור מאוזן

סדרת טיפוח לעור מעורב-שמן עם קמטוטים מאת סבוקלם: Pre-Aging. המוצרים נועדו לטיפול במראה סימני הגיל, ובמקביל לתרום לאיזון וספיחת הפרשות השומן בעור. הסדרה כוללת סרום עם ניאצנמיד וויטמין סי, קרם יום 50SPF, קרם יום מאזן במרקם ג'ל וקרם לילה ממצק. במוצרים שמן הצובאקי המופק מפרח הקמליה המסייע בשיפור מרקם העור. בדקנו: המוצרים נעימים ונספגים בקלות על העור, אהבנו את האבחנה בין קרם היום ללילה – קרם הלילה היה במובהק יותר עשיר וקרם היום קליל ונעים. ראינו שרמת הברק השומני בעור התמתנה, הוא היה נראה רווי והרגיש נעים יותר, אולם לא ראינו שינוי בקמטוטים.

מחיר: 220 שקלים למוצר

סדרת טיפוח לעור מעורב-שמן עם קמטוטים, צילום: יחסי ציבור

ריח של חופשה

שני בשמים לאישה ולגבר מאת דולצ'ה וגבאנה, Light blue summer vibes, מגיעים בבקבוק בעיצוב מושלם וקייצי וגם נועדו להזכיר בריחם קיץ איטלקי ליד הים. הניחוחות או דה טואלט, כשהנשי על בסיס הדרים, ברגמוט, אפרסק ועץ ארז, והגברי עם ברוש, לימון ועץ ענבר. הבושם הנשי הריח כמו חופשה חלומית ושמשית על רקע מי טורקיז, עם ריח אפרסקי מובהק, רענן ועליז. בגברי בלט הניחוח הלימוני המקפיץ עם נגיעות של ריח מלח ים, שגם הוא הזכיר לנו חופשה חמימה. הריחות מעולים וממכרים, אולם חייבים חידוש כל שעתיים-שלוש – בנוהל האו דה טואלט.

מחיר ל-100 מ"ל: לאישה – 459 שקלים, לגבר – 449 שקלים

Light blue summer vibes, הבשמים לגבר ולאישה של דולצ'ה וגבאנה, צילום: יחסי ציבור

סיי צ'יז

סדרת מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז מושקת בישראל על ידי אסם-נסטלה, בטעמים קלאסי, ספייסי ובצל, שגם הן כמו שאר מנות הסדרה דורשות מים חמים ודקות מועטות של המתנה – והמנה בטעם פסטה עם גבינה מוכנה. טעמנו: גם כשערבבנו ממש חזק את התכולה, תמיד היה נדמה שנשארה אבקה בתחתית. הטעם מעט יותר תעשייתי מגבינתי, והקלאסי היה הכי מוצלח מבין השלושה, אם כי האטריות נותרו מעט קשות לטעמנו, גם לאחר שהמתנו בסבלנות.

טווח מחירים: 5 עד 11 שקלים

מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז, צילום: יחסי ציבור

קליל ומושלם

קרם ההגנה 50 SPF החדש שמדובר רבות ברשתות החברתיות שייך למותג הטיפוח הקוריאני Beauty of Joseon, שלדברי החברה נספג היטב ולא משאיר סימנים, בפורמולה קרמית ומעניקה לחות עם תמצית אורז ורכיבים פרוביוטיים. בדקנו: הקרם אכן קליל מאוד, ומרגיש מימי ולא שומני. הוא נספג במהירות, לחותי ונעים, ומזכיר יותר קרם פנים עדין מאשר קרם הגנה. הוא מהווה בסיס מושלם לאיפור – בעיקר כי הוא לא כבד וכמעט שאינו מורגש על העור, וגם מי ש"שוכח" לשים קרם הגנה בגלל השומניות והכבדות שלו, ימצא את הקרם הזה כמושלם.

מחיר: 77 שקלים, להשיג בסופר-פארם

קרם ההגנה 50 SPF, צילום: יחסי ציבור

פיגמנטים של פנינים

קולקציית צלליות COLOR BOSS מאת IL MAKIAGE מגיעה ב-12 גוונים, הכוללים צבעי בסיס, צבעים קלאסיים וגוונים מתכתיים מבריקים, שלדברי החברה לא דוהים ועמידים גם במים וזיעה. הפורמולה מועשרת בפיגמנטים ופנינים בריכוז גבוה, לקבל גוון עז וכיסוי מלא ללא צורך בשכבת בסיס. בדקנו: הצלליות המבריקות אכן פיגמנטיות, יפהפיות ובעלות גוון עז, אולם זקוקות לחידוש כעבור כשלוש-ארבע שעות ומעט דוהות. הצלליות בגווני מאט נבנות ולא עזות-צבע מיד, ויתאימו לכאלה שמפחדות מ"מכת צבע" לפנים, והן גם מיטשטשות נהדר.

מחיר: 139 שקלים

קולקציית צלליות COLOR BOSS מאת IL MAKIAGE, צילום: יחסי ציבור

זהירה ומהירה

כירת אינדוקציה מאת שיואמי מציעה 2100W, תשע עוצמות חום ומצוידת בחיישן שמפסיק את החימום אוטומטית כאשר אין סיר על הכירה, פעולה שמלווה בצפצוף והדלקת נורות. החיישן בדגם Cooker Lite גם מפעיל אוטומטית את מערכות ההגנה להפסקת החימום אם הכיריים מתחממים מדי. בדקנו: הכירה נוחה מאוד לשימוש וקלה לתפעול. הסיר מתחמם ומתקרר תוך שניות ובאופן אחיד. בבישול פסטה המים רתחו במהירות והפסטה הייתה עשויה בדיוק בזמן המצוין על האריזה. ניסינו קליית צנוברים ושקדים, פעולה הדורשת תשומת לב וטמפרטורה נמוכה, והם יצאו מוצלחים ועשויים בדיוק במידה.

מחיר: 329 שקלים

כירת האינדוקציה שמצוידת בחיישן שמפסיק את החימום אוטומטית, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר