נפרדים. ערוץ הקניות. צילום: צילום מסך

לאחר 29 שנים: ערוץ הקניות מסיים את שידוריו בטלוויזיה

הערוץ, שמכר מוצרי צריכה לצופיו, יפסיק את שידוריו ב-25 ביולי • במסגרת המהלך יפוטרו כ-60 עובדים, שרובם קשורים לפעילות הערוץ בטלוויזיה • מערוץ הקניות נמסר: "הערוץ ימשיך לפעול במתכונת מלאה דרך אתר הסחר הרשמי של הערוץ"

[object Object]

תם עידן: ערוץ הקניות, אשר מכר מוצרי צריכה לצופים, מסיים את שידוריו בטלוויזיה באפיק 21 ועובר לפעילות אונליין בלבד. הערוץ יפסיק את שידוריו ב-25 ביולי, 29 שנים לאחר שנפתח.

במסגרת מהלך זה, יפוטרו כ-60 עובדים וישארו כ-20. רוב העובדים שיפוטרו קשורים לפעילות הערוץ בטלוויזיה, ביניהם אנשי מכירות, עורכים האחראים על הליין-אפ, אנשי שירות, מוקדנים ועוד. גורם בערוץ מציין כי כל התהליך ייעשה בצורה מסודרת, וכי העובדים וכן הספקים צפויים לקבל את זכויותיהם בצורה מסודרת ולפי החוק.

ישדר רק באינטרנט. ערוץ הקניות, צילום: צילום מסך

הרקע לסגירת הערוץ הינו שינוי במגמות ובהרגלי הצריכה. עולם השיווק השתנה באופן דרמטי מאז השקת הערוץ, שאז שיווק בטלוויזיה היה נחשב לראשוני ומזוהה עם הערוץ. מאז המכירות מתמקדות באתרי האינטרנט השונים, וכיום יש מגמה גדולה מאוד של שיווק על ידי מובילי דעת קהל וסלבס, אשר משווקים מוצרים רבים באמצעות הרשתות החברתיות וקודי קופון.

כמענה לכך, בעלי ערוץ הקניות, משרד הפרסום דחף, החליט להעביר את כל משאביו לאתר האינטרנט. בערוץ הקניות אומרים שהמגמה באתר תהיה של הרחבת מוצרים ולא של צמצום. מחזורי הפעילות, לפי הערכות, עומדים על עשרות מיליוני שקלים בשנה.

מערוץ הקניות נמסר בתגובה: "ערוץ הקניות מודיע כי לאחר 29 שנות שידור רצופות, הוא מסיים את שידוריו בטלוויזיה ב-25 ביולי 2024, ועובר להתמקד בפעילות האונליין שלו. הערוץ ימשיך לפעול במתכונת מלאה דרך אתר הסחר הרשמי של הערוץ. כל מי שרכש או ירכוש מוצרים דרך ערוץ הטלוויזיה עד למועד זה יקבל את מוצריו וייהנה משירות מלא, שאליו מחויב הערוץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו