דבלין מדסלייד, בן אנד ג'ריס. צילום: יח"צ חו"ל

חשקים של קיץ: בן אנד ג'ריס מחזירים למדפים את הגלידה המבוקשת

הטעם דבלין מדסלייד שמשלב אייריש קרים, ליקר קפה ועוגיות חוזר למקררים • וגם: קולקציית חדשה של מותג משקפי שמש יוקרתי, סדרת טיפוח לשיער שומני ובושם חדש של פראדה לגבר • המוצרים החדשים שתפגשו על המדפים - ושווה להכיר • חדשות הצרכנות

[object Object]

OFF WHITE משיקים לראשונה בישראל קולקציית משקפי שמש אביב-קיץ 24, עם מסגרות אוונגרדיות לצד קלאסיות עם טוויסט המלוות בסימן מזהה של המותג, לוגו או חיצים אלכסוניים, וכל הדגמים מיועדים לגברים ונשים. 

המותג הוקם בשנת 2012 במילאנו איטליה, עם שם שנולד מתוך מחשבה להצביע על האזורים האפורים בין השחור ללבן, שבזכותם אפשר לייצר גזרות חדשות ומרעננות לכל מה שקלאסי. 

טווח מחירים: החל מ-1,500 שקלים

משקפי שמש מקולקציית קיץ 2024 של אוף ווייט, צילום: יח"צ

בושם חדש לגבר מאת פראדה: LUNA ROSSA OCEAN, עם רכיבי תמצית לימון, אקורד זעפרן ועץ אלון, פצ'ולי ווטיבר. מדובר בבושם עוצמתי  שמותיר שובל ריח הדרי רענן, נשאר על הגוף במשך שעות ארוכות ומתאים בדיוק לקיץ, ואפילו שהוא מיועד לגבר - הוא נייטרלי ויכול להתאים גם לנשים.

מחיר: 469 שקלים ל־100 מ"ל

בושם פראדה לונה לגבר, צילום: יח"צ חו"ל

לרגל מבצע התרמה של סופר-פארם להעלאת המודעות לזיהוי מוקדם של סוכרת נעורים (סוג 1), הרשת תציע למכירה ארבעה צמידים, כל אחד במחיר של 10 שקלים, שייתרמו לאגודת סוכרת הנעורים. הצמידים בעיצובים ייחודיים עם מסרים מעצימים, וכל ההכנסות ממכירותיהם יעברו לאגודה לסוכרת נעורים. בסדרה צמיד ההצלחה, האופטימיות, האהבה והמזל.

צמיד האהבה, סופר-פארם, צילום: יח"צ

אסתי לאודר משיקים עפרונות עיניים קרמיים דו צדדיים, המכיל שני גוונים מנוגדים בעלי פיגמנט עשיר, להארה והדגשה של העיניים: Smoke and Brighten. הגוון הכהה תוחם את העין בצורה מעושנת, בעוד שהגוון הבהיר יותר מאיר את העין ומדגיש אותה. העפרונות מוצעים בארבעה צמדי גוונים שונים: שחור/קרם, בורדו/שנהב, חום כהה/ברונזה וכחול כהה/תכלת.

מחיר: 140 שקלים

עיפרון עיניים דו צדדי, אסתי לאודר, צילום: יח"צ חו"ל

סדרה חדשה לשיער לטיפול בקרקפת שומנית: הידרה פיור של אלביב מבית לוריאל פריז, שכוללת שמפו, מרכך וסרום טיפולי. הסדרה משלבת חומצה סליצילית בעלת יכולות ניקוי ואיזון וחומצה היאלורונית המעניקה לחות מוגברת, וסרום לשורשים וקרקפת שומניים המועשר ב-6% קומפלקס רכיבים לפילינג עדין, עם חומצות סליצילית וגליקולית.

לאחר כשבועיים של שימוש השיער החל להרגיש מעט רך יותר והקרקפת והשורשים נעימים ורענננים. שימוש קבוע בסדרה אפשר לשיער להישאר לא שומני לזמן ארוך יותר (כיומיים-שלושה מעבר לשמפו רגיל). הריח של הסדרה מאוד נעים בנוסף להכל, מה שמוסיף לחוויה כוללת מאוד חיובית.

מחיר לשמפו ולמרכך: 20 שקלים ל-500 מ"ל, לסרום: 50 שקלים ל-102 מ"ל

סדרת שמפו אלביב, היידרה פיור, צילום: יח"צ

בן&ג'ריס ישראל מחזירים למדף את  דבלין מדסלייד, גלידת אייריש קרים משמנת משובחת עם עוגיות שוקולד, שוקולד צ'יפס וסווירל של פאדג' קפה. הגלידה נקראת על שמו של הקוקטייל הידוע "מדסלייד" המורכב מאייריש קרים וליקר קפה. אהבנו את השילוב עדין של טעם האייריש קרים עם חתיכות עוגיות השוקולד, אם כי טעם הקפה היה מעט פחות מודגש.

מחיר: 25 שקלים לפיינט

דבלין מדסלייד, בן אנד ג'ריס, צילום: יח"צ חו"ל

מותג The JellyBean Factory המיווצר באירלנד ומשווק על ידי ליימן שלייסל, מציע ארבעה מוצרים חדשים: כוס עם 36 טעמים, שפופרת עם 36 טעמים, שפופרת עם 9 טעמים חמוצים וקופסה עם 36 טעמים. הסוכריות טבעוניות, ללא שמן דקלים, ג'לטין או גלוטן, ועם צבעי מאכל טבעיים. מדובר בסוכריות די ממכרות, שמצליחות לא להיות מתוקות יותר מדי, בטעמי פירות משמחים.

טווח מחיר כוס ג'לי בינס: 19-23 שקלים

ג'לי בינס, צילום: יח"צ

מנטוס משיקה סוכריות מנטוס ללא סוכר מסדרת "Clean Breath" באריזת XL. אלו סוכריות קשות ומרעננות בטעמי מנטה ופירות יער, ולדברי החברה הן מעניקות נשימה מרעננת למשך 30 דקות. האריזה המוגדלת החדשה כוללת 130 סוכריות במשקל 90 גרם. המנטה החזקה חריפה יחסית ומתאימה לבעלי סיבולת גבוהה, ואילו פירות היער טעימים - הרגשנו בהן טעם אוכמניות - אולם פחות נותנים הרגשה של רעננות. 

פירות יער מנטוס XL, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו