המוצר שנעלם מהמדפים בעקבות טרנד הטיקטוק - חוזר ובגדול

גלידת היוגורט המיוחדת הפכה ללהיט בקרב צופי הסרטונים ברשתות החברתיות - מה שגרם למחסור באספקת המוצר • טעמנו וחזרנו לדווח - האם ההתמכרות מוצדקת? • וגם מוצרים חדשים נוספים: בושם לגבר, סדרת טיפוח לשיער בעייתי, שפתון עם נצנצים ועוד

גלידת יוגורט פלדמן. צילום: סטודיו פלדמן

בית מותג האופנה והבישום הבריטי Pepe Jeans משיק בושם חדש לגבר:
PEPE JEANS London SO BOLD. הניחוח כולל תווים אווריריים ומרעננים של ברגמוט ומנדרינה שמתמזגים בגווני לבנדר דיסקרטיים, עם רמז של תווי עור לבנים וטונקה צלויה. הריח פירותי, צלול, חזק ופרשי. 

מחיר: 99 שקלים ל-50 מ"ל

בושם פפה ג'ינס לגבר, צילום: יח"צ

L'OREAL PROFESSIONNEL יוצאים עם מארזי טיפוח שיער בעיצוב חדש לקראת השנה האזרחית החדשה. הפורמולות בסדרת Serie Expert נועדו לשיקום ורענון השיער והמארז מכיל שמפו, מרכך וסרום או שמן, בהתאם לסוגי הטיפול: סדרה לשיער יבש מאוד, לשמירה על הצבע, להרגעת אי נוחות בקרקפת, לשיער מתולתל וניקוי לשיער צבוע. אנחנו ניסינו את הסדרה לשיער יבש מאוד, שהגיעה עם סרום שיער שומני וריחני, והותירה את השיער רך ונעים יותר.

טווח מחירי המארזים: 237-395 שקלים

סדרת שיער לוריאל, צילום: יח"צ

קולקציית שפתונים מאת נארס, THE AFTERGLOW, מציעה שפתונים בעשרה גוונים בגימור מבריק ועדין, המוסיפים לחות לשפתיים. הגוון הוורדרד הגיע עם נצנוצים שימריים זהובים ועדינים, נמרח בקלות על השפתיים ויצר מראה מנצנץ שהצליח לשמור על אלגנטיות.

מחיר: 135 שקלים

שפתון נארס, צילום: יח"צ חו"ל


סקראב לגוף ולשיער המבוסס על דבש מאת NUXE מציע מוצר שכולל גבישי אורז וסוכר, שמן ארגן ושומן בוראג, לכל סוגי העור. לדברי החברה, REVE DE MIEL מחדש את העור ומזין אותו, ומותיר אותו נעים למגע וללא תחושת יובש. הוא מיועד לשימוש בכל הגוף, בדגש על האזורים הישבים בברכיים ובמרפקים.

מחיר: 130 שקלים

פילינג גוף נוקס, צילום: יח"צ

קרמה מציעים סדרת מוצרים חדשה בניחוח מלפפון ואלוורה: דאודורנט רול און, תחליב רחצה וסבון ידיים. המוצרים לא מכילים פרבנים, והאלוורה מסייעת להרגעת העור והמלפפון להזנתו. הניחוח נעים ופרשי ונשאר לאורך זמן על העור.

מחירים: 13-17 שקלים

סדרת קרמה, צילום: ירון וינברג


טרנדים בטיקטוק הם דבר שיכול לגרום לעלייה במכירות של מוצר - וזה מה שקרה עם גלידת היוגורט של פלדמן, שחוזרת למדפים לאור הביקוש בעקבות סרטוני גלידות היוגורט שהפכו לטרנד ברשתות החברתיות.

מדובר בתערובת חלבית מוקצפת קפואה המכילה יוגורט bio, עם 128 קלוריות בלבד ליחידה, בטעם יוגורט וניל חמצמץ, בעלת מרקם קרמי עשיר. ניתן להוסיף לה פירות, דגנים ואגוזים, אבל אנחנו חייבים להודות שטעמנו אותה לבד והתמכרנו למרקם החלקלק והעשיר ולטעם המתוק חמצמץ - שבהחלט מספק את הרצון לקינוח, בלי רגשות אשם של קלוריות ומוצר בעל אחוזי שומן גבוהים. 

טווח מחירים: 6-7 שקלים ליחידה

גלידת יוגורט פלדמן, צילום: סטודיו פלדמן

אסם נסטלה משיקה את דגני הבוקר של קראנץ' בטעם בראוני שוקולד ובמרקם קרנצ'י במיוחד, והם מצטרפים לטעמים הקיימים בסדרה. מדובר במאכל שידבר ללבותיהם של חובבי השוקולד, ואפילו טעים לאכילה כחטיף בפני עצמו, ללא חלב.

טווח מחירים: 15-30 שקלים ל-410 גרם

קראנץ' בראוני, צילום: סטודיו אסם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר