פראדה מציגים שני בשמים חדשים - לנשים ולגברים - שמצטרפים לבשמי הסדרה. פראדה פרדוקס אינטנס לנשים מכיל תווי ניצן נרולי, ברגמוט ותמצית נרולי, עם ניחוח פרחוני חזק של יסמין ואקורד ממכר של אזוב, ובתווי הבסיס ענבר, חליטת וניל ומושק לבן. הריח הפרחוני, ענברי ועצי, דומה מאוד לבושם הקודם בסדרה - רק מועצם הרבה יותר.
מחיר: 499 שקלים ל-90 מ"ל
פראדה לונה רוסה אושן א.ד.פ הוא הבושם החדש לגבר מבית פראדה, בריח עצי-ענברי. הוא נפתח בתווי אשכולית ותמצית של גרגרי ערער ואלמי מפולפל ליציאת גל ארומטי. התווים המרכזיים של מרווה מעניקים תו ענבר חם, ומתווסף אקורד איריס המאפיין את לונה רוסה אושן, שכמתווף לו תו לבונה המוגבר על ידי אקורד עצי של אלמי וענבר. לב וטיבר מתגבר על ידי לב פצ'ולי ואקורד פולי וניל מחזקים את חושניותו.
מחיר מומלץ: 369 ל-100 מ"ל
אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס ומשיקה את CHIPS אסם - סדרת חטיפים הכוללת 4 סוגי צ'יפס בתיבולים וצורות שונות במרקם קריספי במיוחד. טעמי הסדרה: קלאסי, BBQ, צ'ילי וגלי. בהמשך יתווסף מוצר נוסף לסדרה, צ'יפס המיוצר בשיטה המדמה הכנה מסורתית ביתית, המייצרת חווית צ'יפס קריספית במיוחד. הטעמים עדינים במיוחד - ואהבה רבה נשמעה כלפי טעם הברביקיו. הצ'יפס דקיק, טעים ומשובח, והתלונה היחידה שנרשמה היא שהשקית קטנה מדי.
טווח מחירים: 5-7 שקלים ל-45 גרם
בושם חדש מצטרף לסדרת Euphoria של קלווין קליין - my euphoria, בניחוח מעושן אך מתוק, עם ניחוח ענבר פרחוני. ההרכב החדש נפתח עם תמצית ענבי שועל עסיסית. בליבו של הבושם עומד הסחלב מול השומשום השחור המעודן, ליצירת מרכז פרחוני מתוחכם, ותערובת של עץ, במבוק ואלגום, יוצרים גוון עצי מסתורי, לצד ניחוח מתמשך של טוברוז.
מחיר מומלץ: 319 שקלים ל-100 מ"ל
L'INTERDIT ל-GIVENCHY עבר עיצוב מחודש וזכה לבקבוק מונוכרום בבושם Rouge Ultime - בניחוח פרחוני-עצי חזק דרך תמצית קליפת הקקאו עם שלישיית פרחים לבנים שמאפיינים את הסדרה כולה.
מחיר מומלץ: 620 שקלים ל-100 מ"ל
מותג האופנה FERRAGAMO מוסיף שני בשמים חדשים לקולקציית "STORIE DI SETA".
Foreste di Seta מעורר את התוסס של יער פראי עשיר באוצרות נסתרים. תווים ארומטיים עליונים של שמן המרווה מעניקים גוון מעורר לתערובת של האגוז. שמן וטיבר מדגסקר מוסיף קרשנדו ירוק עצי ומשחרר ריח הדרי לימוני ופרשי.
Cieli di Seta הוא פירותי מושקי, עם שמן פלפל שחור מדגסקר, אוכמניות וטוויסט של הפילו די סטה, העטוף במושק.
מחיר מומלץ: 409 שקלים ל-100 מ"ל
שיסיידו חושפת את סרום העיניים החדש ULTIMUNE EYE Power Infusing, המופעל על ידי טכנולוגיית: ImuGenerationRED Technology™, תוצאה של יותר מ-20 שנות מחקר חדשני בשני תחומי התמחות: מיקרו-סירקולציה (LifebloodTM) וחסינות העור.
סרום עיניים אולטימיון הופך את אזור העיניים לבהיר יותר, חלק יותר ומעניק לחות למשך 24 שעות.
פורמולה חדשה המכילה תמציות מרוכזות של ImuGenerationRED Technology™, אשר מחזקת את ההגנה הטבעית של העור ותומכת בהעברת חומרים מזינים חיוניים לעור ופטריית ריישי העשירה בנוגדי חמצון ופוליסכרידים, מעניקה לחות ומגינה על מנת להפחית באופן ניכר את סימני ההזדקנות.
מחיר 395 שקלים
מעבדות היקארי השיקו שמן טיפולי לעור זוהר ובריא, HIKARI USecret Oil, בעל פעולת אנטי-אייג'ינג בטכנולוגיה חדשה שתורמת לטקסטורה יבשה. השמן נספג במהירות ולא מותיר ברק שומני. תורם למרקם קטיפתי, מעניק רכות וזוהר, ונותן תחושת רוגע ונוחות.
בין הרכיבים גם NAD Nobel™, הרכיב מוגן בפטנט של החברה, שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ומכונה בספרות המדעית בשם "מולקולת הזהב", בשל התכונות הבריאותיות הרבות שלו, כשלדברי החברה הוא מעצים את תהליכי התחדשות ברמה תאית, מגביר סינתזה של חלבונים במטריצה הבין-תאית כמו קולגן ואלסטין ושל חומצה היאלרונית. המוצר מתאים לטיפוח פנים, צוואר, גוף ושיער פנים, ומורכב מחמישה שמנים עשירים אשר שימשו בעבר שבטים עתיקים למטרות ריפוי.
מחיר: 330 שקלים ל-100 מ"ל, להשיג דרך מעבדות היקארי או באתר הבית
מייבלין ניו-יורק משיקים קונסילר סופר-סטיי עמיד עד 30 שעות, במרקם קליל ובגימור מאט, המגיע ב-4 גוונים .לדברי החברה, הפורמולה בעלת טכנולוגיה המעניקה כיסוי מלא, הסתרה מיידית וטשטוש עיגולים שחורים ופגמים. בנוסף, האפליקטור גמיש ובעל קימור המקל על מריחה אחידה.
מחיר מומלץ: 45 שקלים
רשת הפארם Be משיקה קטגוריה חדשה של בישום ואווירת הבית. סניפי הרשת יציעו מגוון רחב של מוצרי נרות, אווירה וניחוחות לבית ממותגים שונים, ביניהם WoodWick, YANKee CANDLe ו-Whitescent, לצד מותג הבוטיק הישראלי SENSO. בין המוצרים תמצאו סדרות קלאסיות וסדרות פרימיום של נרות, מבשמים ומפיצי ריח, תרסיסי ניחוח לאריגים וחללים ונרות מעוצבים במגוון גדלים, ריחות, עיצובים ועוד.
טווח מחירים: 20-350 שקלים