את הבמבה החדשה במילוי פתיבר כבר טעמתם? זה מה שחשבנו עליה

החטיף המוכר במילוי מסקרן הגיע לחנויות - ואנחנו בדקנו אם זה טעים כמו שזה נשמע • סדרת אנטי-אייג'ינג עם רטינול לשימוש גם ביום, שני בשמים חדשים ועוד • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • חדש על המדף

במבה במילוי קרם בטעם פתי בר. צילום: סטודיו אסם

יד ראשונה מרופא

מסיכה חדשה מבית דוקטור עור, שגם מציג את סדרת הדיאודורנטים שלו עם נראות חדשה ופורמולה משודרגת, נועדה לטיהור ולחידוש מראה העור. היא מרגיעה ומסייעת למראה עור חלק ונעים, ומכילה נוגדי חמצון ורכיב פטנט המסייע בהפחתת כתמי עור.

הריח של המסיכה נפלא. לאחר ההסרה העור מרגיש נעים, לח ובעיקר ריחני. מנגד, לא ראינו עדיין שינוי בגוון הכתמים, וייתכן שדרוש זמן לכך. בדיאודורנט אין אלומיניום והוא מיועד לעור רגיש, ריחו נעים והוא החזיק מעמד יום שלם בלי שהיה צורך לחזק אותו.

מחיר מומלץ: מסיכה - 150 שקלים ל-50 מ"ל, דיאודורנט - 55 שקלים

מסיכה מבית דוקטור עור, צילום: יח"צ

רטינול גם ביום

סדרת האנטי-אייג'ינג החדשה של Neutrogena כוללת רטינול וחומצה היאלורונית, ומבטיחה להילחם בסימני ההזדקנות ולשפר את מראה העור.

Retinol Boost כוללת סרום, קרם וקרם עיניים, וגם תמצית צמח הדס לחידוש העור ולהגברת יעילות הרטינול. המוצרים מיועדים לשימוש ביום ובלילה, ואף שרוב מוצרי הרטינול מומלצים לשימוש בלילה בלבד, מהחברה נמסר שריכוז הרטינול אינו גבוה, ולכן אין חשש למריחה ביום (לצד קרם הגנה). מאחר שגם עם רטינול בריכוז גבוה לוקח זמן לראות תוצאות, אחרי שימוש של כחודש עדיין לא הבחנו בשינוי בעור, מלבד מעט יובש (אף שחשנו עקצוצים מדי פעם בעור הרגיש - מה שיכול להוכיח פעילות), וייתכן שיש צורך בשימוש ארוך יותר כדי לראות תוצאות.

מחיר: 110 שקלים ליחידה

מוצרי אנטי-אייג'ינג של Neutrogena, צילום: יח"צ

מתוק ומלוח ביחד

אין סוף לשילובי הבמבה האפשריים, ועכשיו עוד אחד נוחת על המדפים: אסם-נסטלה משיקה במבה במילוי קרם פתי-בר במהדורה מוגבלת. רוב הטועמים הנלהבים הודו שהם לא הצליחו לזהות מייד שמדובר במילוי של הביסקוויט המפורסם, אבל השילוב המוצלח של מתוק ומלוח הוכיח את עצמו שוב - וגם כאן הוא מאוזן בצורה מוצלחת.

לא באמת משנה לנו מה המילוי - כל עוד זה טעים, פריך ומספק חשק לא ברור של "בא לנו משהו מתוק, אבל גם משהו מלוח".

מחירים: 15-4.30 שקלים ל-150 גרם

במבה במילוי קרם בטעם פתי בר, צילום: סטודיו אסם

לב הוורד

SHISEIDO משיקה ניחוח חדש המצטרף לקולקציית גינזה: Ginza Eau de Parfum Intense בניחוח פירותי-פרחוני, שכולל ורדים, פצ'ולי אינדונזי ווניל ממדגסקר, שמשולבים עם אמברוקסן המופק מקנה סוכר ועם אורביטון המופק מאורן - והכל בנוסחה טבעונית.

הריח, לדברי החברה, הוא של זר פרחים אדום ומושחז על ידי ניחוח יער תוסס. התווים העליונים פירותיים וחמוצים של עלה דומדמניות שחורות, הלב של ורד מדמשק והבסיס של וניל ופצ'ולי. הריח אכן מתוק - אבל בעדינות, ומורגש בו מאוד ניחוח הוורד משולב עם ריח פרי מתוק.

מחיר: 460 שקלים

בושם של Shiseido, צילום: יח"צ

רק דברים טבעיים

מותג הטיפוח האמריקני ORIGINS הושק בישראל, ויריית הפתיחה שלו היא סדרת הטיפוח GINZING, המכילה סרום וקרם לחות. הסדרה מבוססת על טכנולוגיית Vital-Synthesis, המשלבת קפאין מפולי קפה וג'ינסנג פאנאקס עם זרעי ענבים, שמני חוחובה ותמציות הדרים. שניהם יחד אמורים להילחם בעור מיובש ולשוות לו מראה חלק, זוהר ורענן.

הסרום נספג בקלות והרווה את העור, אך לקרם שנמרח אחריו היה ריח תפוזי חזק במיוחד, והוא הותיר את הפנים דביקות מעט - דביקות שנשארה גם אחרי שנמרח קרם הגנה.

מחיר: 85 שקלים ל-30 מ"ל

מוצר טיפוח של Origins, צילום: יח"צ חו"ל

עוצב ביד אמן

מותג האופנה האיטלקי Hemcael משיק קולקציית בשמים חדשה שנוחתת כעת בישראל. הקולקציה כוללת ארבעה בושמי יוניסקס שעוצבו על ידי אמן, בבקבוק שנראה כשריון נירוסטה מעוטר בלוגו תלת-ממדי.

בדקנו את Horruit, שלדברי החברה מציג ניחוח פרחוני וקיצי עם תמצית ברגמוט, אננס, קוקוס ותמציות עץ. הריח עצמו חזק וענברי, עם הבזקי קוקוס עדינים וייחודיות שעולה מהניחוח. הוא מתקתק, יוניסקסי שנוטה קצת יותר לעולם הגברי, אבל יכול להיות מוצלח מאוד גם על נשים. בושם עמוק ונוכח, שמתאים יותר לערב.

מחיר: החל מ-1,100 שקלים.

בושם של Herncael, צילום: יחסי ציבור
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר