רמי לוי במגעים לשיתוף פעולה עם ענקית הקמעונות הצרפתית אושאן

באמצעות המגוון הרחב של הרשת הצרפתית הגדולה - לוי יוכל להגדיל את מגוון המוצרים, ליצור כוח ייצור מוגבר ולהוזיל אותם • עם זאת, אין הכוונה להחליף את שם הרשת של רמי לוי

רמי לוי. צילום: קוקו

רמי לוי מנהל מגעים עם רשת אושאן הצרפתית, במטרה להשיק את המותג הפרטי שלה בישראל ולבחון הקמת חנויות נוספות תחת המותג . עם זאת, אין הכוונה להחליף את שם הרשת של רמי לוי.

באמצעות המגוון הרחב של הרשת הצרפתית הגדולה לוי יוכל להגדיל את מגוון המוצרים, ליצור כוח ייצור מוגבר ולהוזיל אותם. לעת עתה, אין עדיין ודאות אם עסקה זו תצא לפועל.

רמי לוי (למצולמים אין קשר לכתבה) // צילום: אורן בן חקון,

לפי הערכות, עסקה זו תלויה גם בתנאים אותם תקבל הרשת בישראל ובאם ההקלות הרגולטוריות יהיו דומות להקלות הרגולטוריות אשר ניתנו לרשת הצרפתית קרפור על ידי משרד הכלכלה.

בדו"ח שיצא לבורסה נכתב על ידי רמי לוי שיווק השקמה כי "בהמשך לפרסומים בתקשורת מהיום, החברה מתכבדת להודיע כי הינה בוחנת שיתופי פעולה עם רשתות בינלאומיות, ביניהן הרשתות ספאר, אושאן, קזינו ורשתות נוספות. החברה תעדכן בכל התפתחות הדורשת עדכון".

יש לציין כי את בחינת שיתופי הפעולה עם ספאר וקזינו, קיים לוי בעבר. ספאר צפויה להגיע לישראל באמצעות שיתוף פעולה עם רשת שופרסל.

קרפור, צילום: יהושע יוסף

שיחות אלה מתנהלות על ידי נציגי חברת אושאן הצרפתית, שהם גם הבעלים של חברת הספורט דקטלון הצרפתית. בישראל דקלטון מנוהלת על ידי החברה העולמית. מדובר בתאגיד Assiciation Familale Mulliez AFM .

כאמור, מאז כניסתה של קרפור לישראל יש שינויים בענף וכניסה של רשתות בינלאומיות בתחום המזון. אלקטרה צריכה חתמה על הסכם זיכיון עם קרפור, כאשר לפני כחודש הוסבו 50 חנויות ראשונות של המותג הצרפתי והשיקה מאות מוצרים של המותג הפרטי בסניפים אלה אשר הוסבו מסניפים של מגה בעיר ויינות ביתן.

בתחילת השנה חתם עמית זאב, לשעבר מנכ"ל יינות ביתן על הסכם עם שופרסל להקמת חברה משותפת, אשר תכלול את המותג הפרטי של ספאר בנוסף לשופרסל. בנוסף יוקמו חנויות נפרדות של ספאר.

רשת המרכולים הבינלאומית אושאן הוקמה לפני 55 שנים בצרפת והיא פעילה ב־13 מדינות נוספות. לרשת כ־2,100 חנויות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר