מותג האופנה האיטלקי המפורסם נחת בישראל

כל מי שביקר באיטליה ודאי זוכר את החנויות הרבות של רשת PINKO - שעכשיו מגיעות גם לארץ • מה יהיה תמחור הבגדים, ומה בנוגע למידות? • בדקנו עם היבואנית, שחלומה הוא להלביש את כל הנשים בישראל על כל מידותיהן השונות

החנות של פינקו בארץ. צילום: מקסים פונומריוב

אחד ממותגי האופנה היותר מוכרים באיטליה, פינקו, פתח חנות הראשונה בקניון TLV תל אביב. הרשת עתידה להקים שלוש חנויות של המותג בחיפה וירושלים, ועד סוף שנת 2024 להתרחב לערים נוספות.

החנות, שעוצבה בסגנון המותג בגווני ורוד עתידני ותוסס, משתרעת על שטח של 80 מ"ר ובפתיחתה ועיצובה הושקעו כמיליון וחצי שקלים.

בחנות יימכרו קולקציות בגדים מתחלפות העשויות בדים נוחים וחומרים טבעיים, פריטים פרקטיים לשימוש בחום הישראלי, חליפות מחויטות לערב, שמלות ובגדי קז'ואל, לצד מגוון רחב של אקססוריז כמו בגדי ים, כובעים, כפכפים ונעלי ספורט.

בקרוב יהיה ניתן לעשות הזמנות אונליין גם בישראל, דרך האתר הבינלאומי של המותג.

השקעה של מיליון וחצי שקלים. החנות של פינקו, צילום: מקסים פונומריוב

פינקו הוא מותג אופנה עם יותר מ-250 חנויות וכ-1500 חנויות סיטונאיות ברחבי העולם, והפרזנטורית שלו, בפעם השנייה, היא דוגמנית העל אירינה שייק, לשעבר זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו.

למותג שיתופי פעולה ביצירת פרויקטים וקפסולות עם מעצבי על וסטייליסטים מהמובילים בעולם, ביניהם מארק פאסט, אלסנדרה פאצ'ינטי, מרינה ספדפורה, ויויאן וולפיצ'לה וניקולה ברוג'אנו. כמו כן, הפרזנטורים המובילים שכיכבו כפנים של המותג היו כוכבות כמו נעמי קמפבל, אווה הרציגובה, סטלה מקסוול ועוד.

המותג משווק בישראל באופן רשמי על ידי קסניה ראגולסקי, שעלתה לישראל לפני כ-5 שנים מסנט פטרבורג, עסקה בתחומי הבנקאות, המסחר והמשפטים יותר 12 שנים. ההחלטה לייבא את המותג לישראל נבעה מניסיונה כקניינית ומתוך דרישה, אהבה וצורך, לדבריה, למותג בארץ.

גזירת סרט - מימין לשמאל ( פאביו סרווטו, מנהל סחר בינלאומי פינקו איטליה' קסניה ראגולסקי, בעלת המותג בישראל, אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV), צילום: מקסים פונומריוב

טווח המחירים ינוע בין 260 שקלים לחולצות ועד 3,150 שקלים לשמלות, במידות שנעות בין XS-XL. תיקים של LOVE BAG יהיה ניתן לרכוש החל מ-1,262 עד 2,500 שקלים. 

לשאלה מה יהיו פערים המחירים לעומת בעולם, עונה ראגולסקי: "המחירים שלנו כרגע הם כמו באיטליה, שזהו באמת דבר יוצא דופן לישראל. כולם יכולים להשוות את המחירים באתר הרשמי של המותג".

כרגע, לדברי החברה, אין יותר מדי בגדים במידת XL, אולם ראגולסקי מתעתדת לייבא יותר בגדים במידה הזו: "אני רוצה להלביש את כל הנשים בארץ", היא מפרטת ל"ישראל היום", "המותג מייצר בכל העולם עד מידה אקסטרה לארג', ואני מנסה להתאים את הדגמים העדכניים לנשים בארץ ולא לוקחת את כל המודלים באופן גורף, כי לא כל שמלה שיכולה להיות קצרה וחשופה יכולה להתאים למידה גדולה ולהפך. במידה שיהיה צורך, אפנה למותג באיטליה ואבקש שייצרו מידות תואמות לנדרש בארץ".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר