בעקבות דיפלומט, שהעלתה מחירים בשיעור דו-ספרתי ואחראית על ייבוא מוצרים כמו שוקולד מילקה, קפה ג'ייקוב, קטשופ היינץ' עוד, וההתייקרות במוצרי החלב, יבואנית הענק שסטוביץ' מודיעה על העלאת מחירים של חלק ממוצריה.
שסטוביץ' מעלים מחירים בשיעור של עד 15 אחוזים. כך למשל, בין השאר, מוצרי פומפדור יתייקרו ב־10 אחוזים, מוצרי ברילה ב־10 עד 15 אחוזים, מוצרי מאסטר שף בכ־6.4 עד 12.6 אחוזים. עלייה זה כוללת את חלק ממוצרי החברה ולא כוללת את מוצרי קולגייט.
בחברה טוענים כי העלייה מתקיימת בשל עליית מחירים משמעותית של הספקים, שהחברה ספגה עד כה ובעקבות עליית שער המטבע, מה שגורם ליבואנים השלכות משמעותיות.
על פי הפרסומים של היבואנית, עליית המחירים תתקיים בשבועות הקרובים.
מושפעים באופן משמעותי מעליות במחירי הייצור
גם חברת מרס, יבואנית מותגי השוקולד והממתקים, הודיעה על עליית מחירים. מרס היא יבואנית סניקרס, m&m's, טוויקס, באונטי, מלטיזרס ומארס. בנוסף היא מייבאת את המסטיקים: אורביט, מסטיק פייב, סקיטלס, מסטיק איירוובס ומסטיק הובה בובה.
מחברת מרס ריגלי ישראל נמסר בתגובה: ״בשנים האחרונות מוצרי מרס הושפעו באופן משמעותי מעליות במחירי הייצור, הלוגיסטיקה, חומרי הגלם וההובלה הימית. לצערנו, אנו נאלצים לשקף את העליות הללו במחירי מוצרינו ולעדכן את מחירון מוצרי השוקולד והמסטיק שלנו, כפי שנעשה במדינות השונות בהן אנו פועלים. מתוך רגישות והתחשבות, הצלחנו לדחות את עליית המחירים בישראל עד לאחרי חג הפסח. העלייה תיכנס לתוקפה ב-1.6".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו