XLMedia מצפה לעבור ב-2014 את צפיות השוק

חוזה כי מחזור המכירות שלה חצה את רף 49.5 מיליוני הדולרים - זינוק של 43% ביחס ל-2013

צילום: יח"צ // אורי ויס, מנכ"ל XLMedia

קבוצת XLMedia, ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים, פרסמה הבוקר (שני) את התוצאות הראשוניות שלה לשנת 2014 לבורסה המשנית בלונדון (AIM)ההכנסות במהלך השנה שהסתיימה צמחו. בחברה הסבירו כי המקור לצמיחה היה הן הודות לצמיחה אורגנית והן הודות להשפעה חיובית של רכישות שנעשו אשתקד. כתוצאה מכך, החברה מצפה לעבור את ציפיות השוק עם הכנסות שנתיות של 49.5 מיליון דולר לפחות ו-EBITDA מתואם של  16.6 מיליון דולר לפחות. ביצועים חזקים אלה משקפים צמיחה של כ- 43% ו-24% בהתאמה לעומת 2013. יצויין כי לפי שעה אין מדובר בתוצאות הסופיות עבור 2014. אלה יתפרסמו במארס הקרוב.

 

XLMedia הינה חברת שיווק ופרסום דיגיטלי המתמחה בשיווק של אתרי הימורים מקוונים. החברה ציינה כי ביצועי החברות שרכשה בשנת 2014 היו בהתאם לציפיות ההנהלה ואף מעבר להן. עוד מסרו בחברה "בעוד אנחנו ממשיכים להנות מצמיחה אורגנית חזקה בשווקים הסקנדינביים, הרכישות האיצו את הצמיחה שלנו בשווקים רגולטוריים (כגון ארה"ב שהפכה להיות השוק השני בגודלו עבורנו, המהווה 21% מקצב ההכנסות הנוכחי) ובוורטיקלים חדשים כגון משחקים חברתיים, והוסיפו לקוחות חדשים לבסיס הלקוחות הקיים. אנחנו מצפים כי מגמה זו תימשך גם בשנת 2015."

 

מנכ"ל XLMedia, אורי ויס, מסר הבוקר, "אנו מרוצים מאוד מהביצועים הפיננסיים החזקים של הקבוצה, המדגישים את ההתקדמות האסטרטגית המשמעותית שהשגנו בשנה האחרונה. מאז ההנפקה הראשונה לציבור שעשינו בתחילת 2014, פעלנו ליישם את תכניות הצמיחה שלנו. אני שמח לראות שמאמצנו נשאו פרי וסיפקו את הצמיחה המתוכננת במקביל לגיוון עסקינו ובניית יסודות חזקים לעתיד." 

 

החברה נסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-150 מיליון דולר. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה של EDM הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר