יהלומים לפנים
חברת אסתי לאודר מצרפת שני מוצרים חדשים לסדרת Ultimate Diamond מקולקציית טיפוח העור RE-NUTRIV – סרום וקרם פנים, שמכילים תמצית של כמהין היהלום השחור בצורתה המרוכזת ביותר, המיוצר ממיצוי הפטריות הנדירות. עוד במוצרים: ויטמין סי להבהרת פגמי העור. לדברי החברה, המוצרים עוזרים למראה עור נטול פגמים, מוצק, בעל גוון אחיד ולצמצום קמטוטים. שני המוצרים בעלי ניחוח נעים ועדין מאוד, ולא גרמו לרגישות באזור העיניים כמו הרבה מוצרים ריחניים אחרים. הם מרגישים עשירים, נספגים בקלות והעור נראה ומרגיש מצוין אחרי המריחה.
שמנו לב לגוון מעט אחיד יותר, לנראות בריאה יותר של העור, אולם גם לאחר שימוש של כחודש לא יכולנו להצביע על צמצום נראה לעין בקמטוטים. עם זאת, מדובר במוצרים שמיד אחרי הנחתם על העור הוא היה נראה רווי ושמח יותר, והמייק-אפ מעליו התקבל בצורה מושלמת.
מחיר: סרום – 1,200 שקלים ל-30 מ"ל קרם – 1,890 ל-50 מ"ל
נינג'ה בישראל
דגם חדש לנינג'ה בנפח של 7.5 ליטרים, SMART LID OL753, והוא כולל מגוון תוכניות, משמש כסיר לחץ ומכיל מד־חום דיגיטלי. המכשיר, שמיובא על ידי שריג אלקטריק, מאפשר הכנת ארוחה שלמה בשלוש קומות, עם שלושה מצבי בישול, סו וויד, התפחה ואפיית לחם, ועוד.
בדקנו: בעידן בו משטחי העבודה במטבחים הביתיים קטנים ומצד שני כל אחד רוצה להיות שף במטבח הפרטי שלו - למוצר שמשלב כמה שיותר פעולות יחד ישנה חשיבות מכרעת.
מכשיר הפודי החדש תופס הרבה מקום במטבח. הוא מרשים בנוכחותו על משטח העבודה, וקיימות מגוון פעולות שניתן לבצע בו: שימוש כסיר לחץ, סיר טיגון באוויר חם או קר וגם ניתן לאפות בו לחם – מה שנקרא, הכל באחד. הוא מגיע עם חוברת מפורטת לנינג׳אי המתחיל ובה הסברים פשוטים בעברית על אופן השימוש בכל אחת ממגוון הפונקציות, ועם המון מתכונים שיכולים להעשיר ולגוון את הארוחות המשפחתיות.
פשטות ההפעלה: כל מי שהתנסה בעבר המכשיר נינג’ה יוכל בקלות להתחבר לסליידר ולבחור אחת מ-17 תוכניות הבישול. צג הפעולות של המכשיר בשפה העברית, ואינטואיטיבי במיוחד למשתמשי הנינג’ה.
חשוב לציין כי לוקח זמן "להתאהב" בו - יש בו הכל וצריך זמן וניסיון מולו, אולם כשמתרגלים לשימוש בו אי אפשר לחזור לבישול של חמישה סירים על הכיריים.
איכות הביצוע: תוכנית סיר הלחץ שבה השתמשנו הוכיחה את יכולותיו המצוינות של המכשיר, ובפרק זמן קצר במיוחד התרככו ירקות השורש והבשר והוגשו לסועדים. יש לציין לחיוב את נקודת שחרור הלחץ, שמתרחשת תוך שמירה על בטיחות וללא חשש מלשחרר את הפקק ביד ולקבל כוויה.
תפוחי האדמה, תוספת חובה בארוחות שלנו, נבדקו עם הכנת צ’יפס. עם מעט מאוד שמן החתיכות יצאו קריספיות מבחוץ ורכות עד לכדי תחושת של פירה מבפנים, אך יש לציין שלאורך זמן הטיגון באוויר החם נאלצנו לערבב את קערת הצ’יפס כמה פעמים על מנת שכל החתיכות ייצרבו באופן אחיד.
טכנולוגיית הסו-וויד שנכנסה בשנים האחרונות למטבחי השף ולמסעדות היוקרתיות משתלבת במכשיר זה. ביקור קצר אצל הקצב השכונתי סיפק לנו נתח בשר משובח בוואקום, שנכנס למכשיר לשעתיים כערך ויצא לצריבה שגם היא נעשית במכשיר זה. הבשר נשמר עסיסי ורך והיה טעים מאוד.
ניקיון ותחזוקה: המכשיר אמנם כבד וגדול במיוחד, אך כל החלקים מתפרקים בקלות ונשטפים ללא בעיה: מהירקות המאודים ועד השאריות של בשר חרוך ושומנים - הכל נשטף בקלות.
לסיכום, בבית שלנו, שבו אוכל הוא מרכיב מרכזי עם ילדים שרעבים תמיד, חייבים לעבוד במטבח ביעילות ובפרק זמן קצר ככל הניתן, ומכשיר כזה שמשלב הכל מציע פתרון מעולה. הוא אמנם גדול וכבד, אבל עדיין יפה - ונותן מענה לתפריט שבועי מלא של משפחה ממוצעת.
מחיר השקה: 1,990 שקלים
עוצמה של אוד
הבושם החדש של ארמני, "STRONGER WITH YOU OUD", הושק שנית – לאחר הכניסה הראשונית שלו ב-2017 - עם פרשנות מחודשת, והוא מגיע בניחוח שהשוק הישראלי מתחיל להכיר לעומק רק בשנים האחרונות. העוצמות של האוד מוכרות לרבים ממדינות ערב, ומיועדות למי שמתחבר לסגנון המיוחד. שימוש באוד אמור להיעשות עם הרבה דיוק, והבושם הזה מצליח לעשות את זה בשילוב עם וניל ולוונדר, שקשה שלא להבחין בהם כבר מהרגע הראשון.
לניחוח נוכחות מאוד חזקה בחדר ויהיה קשה להתעלם ממנו – זהו בושם כבד יחסית שיתאים יותר לחורף ולשעות הערב. הוא נשאר על הגוף למשך כל היום, וניחוח הווניל הופך להכי בולט בו.
מחיר: 399 שקלים ל-100 מ"ל
כל הצבעים כולם
פלטת סמקים חדשה ל-NARS, בפיגמנטים עדינים כמו משי ובמהדורה מוגבלת. " AFTERGLOW CHEEK PALETTE" כוללת שישה גוונים שונים של סמקים המתאימים לכל גווני העור, בגימור מאט או מנצנץ. תוכלו למצוא בפלטה גווני ורוד וניודים, אפרסקיים ואף אדום חזק. עבור מאפרות זו פלטה מושלמת, אולם עבור המתאפרת העצמאית – כנראה היה עדיף לחלק את הפלטה לגוונים לבהירות ולכהות.
ניסינו את הגוון האדום על עור בהיר והוא התקבל עליו עוצמתי מדי, אולם הגוון הוורדרד והאפרסקי נמרחו בצורה מושלמת, ואף תפקדו כצלליות יפהפיות על העפעפיים.
מחיר: 220 שקלים
ריח של ענן
מותג NOLA LOLA מבית סופר-פארם מציג מוצרי אווירה לבית בריח Cotton Clouds: מפיץ ריח, נר ארומטי ומבשם אווירה במהדורה מוגדלת ומיוחדת. הריח עצמו מתקתק ופרחוני מעט, נעים מאוד, והוא בוקע לא רק ממפיץ הריח, אלא גם מהנר הענקי טרם הדלקתו. את מבשם האווירה ניסינו על בד, שהריח כאילו הרגע הוא יצא מכביסה רעננה במיוחד.
המחירים אמנם לא זולים, אבל אם מדובר במתנה – היא מכובדת, יוקרתית, נראית מעולה על המדף בסלון, והעיקר – מכיוון שמדובר במוצרים מוגדלים, היא גם תישאר לאורך זמן.
מחירים: 79.90-99.90
כאן מנפחים בכיף
בובי בראון הוציאו גלוס מנפח שפתיים בשם Extra Plump Lip Serum, שאמור להעניק לשפתיים מראה בשרני ומפתה. לדברי החברה הוא מעניק נפח הודות לקומפלקס ייחודי שכולל חומצה היאלורונית ושישה שמנים בוטניים המספקים ברק ולחות עד 24 שעות.
התנסינו בגלוס במשך כשבועיים: כגלוס המוצר טוב - נמרח בקלות ומעט סמיך כמו שגלוס אמור להיות, הוא מעניק ברק כמו כל גלוס אחר, ומגיע עם ריח פרחוני, טעם עדין וצבע ורוד כמעט שקוף. אולם מבחינת ניפוח השפתיים, שזו הסיבה שהתכנסנו כאן היום, לא נצפה כל שינוי, אפילו לא ניפוח מינימלי – גם כשמרחנו יותר משכבה אחת.
מחיר: 170 שקלים
חדשות הצרכנות
סרום לילה חדש מבית לוריאל פריז מציע סיוע בחידוש תאי העור: MIDNIGHT SERUM מבטיח תחושת מיצוק ומראה עור אחיד, ומבוסס על תרכובת נוגדת חמצון בהשראת תאי אם, שפעילותם מואטת עם השנים, ואיתה גם מואט קצב התחדשות תאי העור. הוא משלב נוגד חמצון רחב המופק מתפוז מר וויטמין E. מחיר מומלץ: 130 שקלים ל-30 מ"ל.
חברת האופנה הבריטית NEXT משיקה מותג דנים תחת השם OWN, בקולקציה הנעה מג'ינס מדגמי בייסיק איקוניים ועד ג'ינס בצבעים מטאליים. בקמפיין משתתפות 6 מובילות דעה: קנדל ג'נר, אוליביה וינטן, ג'סי לי, קייטלן לאמב, מייקישה נלסון, מייגן רוש ובולה אדון. בקולקציה מגוון רחב של גזרות, כולל סקיני עם המותן האולטרה-גבוה שמזוהה עם המותג, ג'ינס עם מותן נמוכה, ג'ינס מתרחב, ג'ינס בגזרה ישרה, ג'ינס שבע שמיניות, בסגנון שנות ה-90 וג'ינס "אמהות" (Mom) קלאסי. כל הדגמים זמינים במידות 34-48. מחירים: 65-360 שקלים.
אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציית קפסולה בשיתוף בלוגרית האופנה מאי כהן. הקולקציה MAY COHEN X TERMINAL X כוללת פריטים קלאסיים עם נגיעותSTREET, בצבעוניות מונוכרומטית של גווני שחור, חום, ושמנת. הקולקציה, שתימכר במהדורה מוגבלת באתר האופנה, תכלול חליפה מחויטת עם חגורה במותן, טופ סרוג קטנטן וטי-שרט קרופ עם כיתוב גרפיטי בגב, כאשר כל הפריטים הם חלק מ- mix&match היוצרים מראה מגוון. הקולקציה זמינה לרכישה באתר במידות L-S, ובטווח מחירים של 249.90-69.90 שקלים.