מפעל הייצור של מוצרי Pharmaceris של ד"ר אירנה אריס | צילום: יחסי ציבור

כבש בסערה: מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל בפולין נחת בארץ

מוצרי Pharmaceris של ד"ר אירנה אריס, שנמכרים ב-36 מדינות ושבארץ יימכרו בסופר-פארם, לא נוצרו כדי "לטפח" את העור, אלא לפתור בעיות עור שונות • אריס: "המשימה שלנו היא להחזיר את הביטחון לאנשים עם בעיות כאלו"

מותג דרמו-קוסמטיקה חדש מגיע לארץ מפולין – Pharmaceris מבית ד"ר אירנה אריס, שמוצריו יימכרו ברשת סופר-פארם. מוצרי המותג כוללים 13 סדרות לטיפול בבעיות עור שונות – החל מעור רגיש דרך קשקשים וכלה בפסוריאזיס. בשלב זה מגיעה לרשת החנויות סדרת A המיועדת לעור רגיש או בעל אלרגיות, וסדרה H לטיפול בקרקפת רגישה או יבשה. בהמשך צפויות להגיע לארץ גם סדרות E לטיפול בעור יבש, T לטיפול ושיקום עור שמנוני/עור הנוטה לאקנה ו-N לטיפול באדמומיות והופעת נימים בפנים.

מוצרי חברת הדרמו-קוסמטיקה הפולנית, שהוקמה על ידי ד"ר אריס – רוקחת במקצועה, שפתחה את חנותה הראשונה הקטנה לאחר שסיימה לימודי רפואה בוורשה, נמכרים ב-36 מדינות ברחבי העולם, וזכו במגוון פרסים. בהמשך הקימה אריס מרכז למדע ומחקר על שמה, שבו מתבצעים ניסויים ומחקרים בנושאי קוסמטולוגיה.

המלחמה באוקראינה השפיעה גם עליהם. מוצרי Pharmaceris, צילום: יח"צ חו"ל

 

כאמור, מטרת התכשירים היא לפתור בעיות עור שונות יותר מאשר טיפולי "טיפוח" לעור, ולכן אלה מתמקדים פחות בהחלקת קמטים ומיצוק העור, למשל. לדברי החברה, סדרת המוצרים פותחה על ידי צוות שכלל מדענים, רופאים וקוסמטיקאיות, במטרה לתת מענה למגוון רחב של אנשים הסובלים מבעיות עור שונות, והיא נבדקה קלינית על ידי רופאים מומחים למחלות עור ואלרגיה במכוני מחקר עצמאיים ובבתי חולים.

"המשימה שלנו היא לא היופי, אלא החזרת הביטחון לאנשים עם בעיות בעור", מספרת ד"ר אריס, "ולכן הסדרות שלנו עוסקות בבעיות עור שונות, כאשר כל סדרה מסומנת באותיות ובצבעים שונים ומיועדות לטיפול בבעיות עור כאלו ואחרות".

אריס גם ביקרה בישראל פעמיים, ומכריזה שתשמח מאוד לחזור לביקור נוסף בארץ, שממנה התרשמה לטובה. היא משחזרת שהופתעה כשגילתה שאוכל שנחשב בקראקוב ל"אוכל יהודי" קשה מאוד למצוא בארץ, בניגוד למזון אקזוטי יותר – וכן, היא מתכוונת לפלאפל.

ד"ר אירנה אריס, צילום: יחסי ציבור

 

אחת ההחלטות הלא פשוטות שקיבלה ד"ר אריס הייתה לאחר שפרצה המלחמה באוקראינה, ובעקבותיה סיימה הרשת את יחסיה עם רוסיה. מוצרי המותג נמכרו עד אז ב-1,500 חנויות, ביניהן ברשתות יוקרה, אולם עם פרוץ המלחמה נפלה ההחלטה לא לשווק עוד את המוצרים בארץ שפתחה במלחמה.

בין המוצרים שהגיעו לארץ החודש משתי הסדרות ניתן למצוא שמפו טיפולי המסייע לאיזון הפרשת החלב לקרקפת הסובלת מקשקשים ונטייה לגירויים, ושמפו מרוכז לשיער חלש ודק (59 שקלים), מים מיסלריים לניקוי פנים והסרת איפור לעור רגיש (79.90 שקלים), קרם פנים לעור בעל רגישות יתר הנוטה לתגובות אלרגיות וקרם פנים עם חומצה היאלורונית לעור יבש ומיובש (129 שקלים כל אחד) ועוד. המוצרים אינם מכילים SLS ולא נוסו על בעלי חיים, ומוצעים ב-20% הנחה במהלך חודש ספטמבר בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו