תקלה בפס ייצור של חיתולי פמפרס פרימיום במידה 6-3 גרמה לחולשה בחיבור הסוגרים, כך שהורים אשר רכשו ארבע אריזות של פמפרס במקומות שונים נאלצו לחפש חיתולים אחרים ברשתות הפארם.
אורית ממרכז הארץ סיפרה ל"ישראל היום": "במשך שנים אני קונה רק את הטיטולים האלו, גם כשהם לא במבצעים והמחירים לא זולים, וזאת כי הם נחשבים לאיכותיים. פתאום, ארבע חבילות שנקנו במקומות שונים בהפרשים של שבועיים התגלו כולן עם תקלת ייצור שגרמה לתוצאות מבישות, בהן הילדה התלכלכה במעון, בגן השעשועים ובמיטה. הייתי מצפה מחברה כזאת רצינית, בתקופה שבמילא הכל בה יקר, לחזק את בקרות האיכות שלה ולמנוע מבוכה שכזאת".
יש לציין כי מדובר בפס ייצור בודד ולא בכל חיתולי הפרימיום במידה 6-3.
מהחברה נמסר: "מותג פמפרס מבית 'פרוקטר אנד גמבל' פועל לייצר את החיתולים הטובים, האיכותיים והנוחים בעולם. בדיקה מעמיקה במפעל העלתה כי תקלה אקראית בפס ייצור בודד, גרמה לחולשה בחיבור הסוגרים במספר מוגבל של חיתולי פמפרס פרימיום מידות 6-3. התקלה כמובן טופלה באופן מיידי בכדי להבטיח את סטנדרט האיכות הגבוה ביותר בתהליכי הייצור של החברה. מספר שירות לקוחות 1800-666-775".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו