ישראל היא מעצמת פודטק וזו לא הגזמה. אולי זו הרוח היזמית הישראלית, אולי כושר הפיתוח והיצירתיות הישראליים אבל התעשיה הזו, עד המלחמה, הייתה מנוע משמעותי באזור הצפון שריכז אליו יזמים צעירים ומעבדות שמנסות להוביל מהפיכה בתזונה העולמית.
התעשיה הזו קפאה עם פרוץ המלחמה ופינוי ישובי הצפון אבל הנה, לאט לאט התעשיה חוזרת לעצמה ויותר מזה, היא מרגישה בנוח עם המעבר לשלב המסחרי ולחתימה על הסכמי הפצה עם רשתות מרכזיות כמו רמי לוי.
חברת Redefine Meat שמשווקת מוצרי בשר ללא רכיבים מהחי נכנסה בימים אלו לרשת רמי לוי שיווק השקמה המונה 57 סניפים ברחבי הארץ במטרה להנגיש את מוצרי הבשר מהצומח לקהלים רחבים.
אשחר בן שטרית, מנכ"ל ושותף מייסד Redefine Meat: "אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת רמי לוי, אחת הרשתות הגדולות והאהובות בישראל, הנמצאת בפריסה ארצית רחבה. מהלך זה הוא צעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות ובמסע שלנו. כעת קהל אוהבי הבשר שמחפשים בשר-חדש יוכלו למצוא אותו על המדף בכל רשתות השיווק הגדולות, בסניף הקרוב לביתם".
באופן עקרוני תעשיית הפדוטק שומרת על הערכים התזונתיים של בשר ובאופן עקרוני גם על הטעם אולם ללא שימוש בבשר מהחי, כלומר אין כאן פרות, כבשים או כל משהו דומה אלא פיתוחים מבוססי חלבון מהצומח, שאמורים להתמודד עם אתגרי התזונה העולמית בשנים הבאות. השאלה הגדולה היא עד כמה המוצרים האלה מסחריים ועד כמה הם יכולים להיות באמת תחליף לבשר המוכר, ולכן כניסה של חברה מהסוג הזה לרשת רמי לוי עשוייה להתגלות כקריטית לענף כולו.
Redefine Meat תמכור מגוון רחב של מוצרים שיכללו: בשר-חדש מפורק בסגנון בקר, בשר-חדש טחון בסגנון בקר, המבורגר פרימיום, קבב בסגנון טלה, נקניקיית מרגז, סטייק פלאנק נתח מפורק בסגנון שווארמה ונקניקיית בראטוורסט בסגנון גרמני. כל המוצרים מתאימים להכנה במטבח הביתי, בקלות ובנוחות מירבית ונותנים מענה לקהל חובבי הבשר, שומרי הכשרות, מפחיתנים, צמחונים וטבעונים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו