פייבר פרסמה את הדוחות לרבעון הרביעי של 2024. והמניה עולה בוול סטריט. פייבר נזכיר עוסקת בתיווך בין פרילאנסרים. החברה פיתחה מרקטפלייס שהוא למעשה אתר אינטרנט בו יכולים פרילאנסרים לפרסם את עצמם ולמצוא לקוחות מקצועיים שמחפשים את השירות הזה באמצעות פרילנסרים.
מנתוני החברה ההכנסות ברבעון הרביעי של 2024 הסתכמו ב-103.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-91.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023, עלייה של 13.3% משנה לשנה. הכנסות מהמרקטפלייס ירדו ב-4% והסתכמו ברבעון הרביעיב-73.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-76.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023, ירידה של 4%.
מספר הלקוחות הפעילים השנתי נכון ל-31 בדצמבר 2024 עמד על 3.6 מיליון, בהשוואה ל-4 מיליון ב-2023, ירידה של 10%. ההוצאה השנתית ללקוח (Annual spend per buyer) נכון לדצמבר 2024 הגיעה ל-302 דולר, בהשוואה ל-278 דולר בבדצמבר 2023, עלייה של 9%.
שיעור נתח המרקטפלייס (Marketplace take rate) בדצמבר 2024 עמד על 27.6%, לעומת 27.4% בבדצמבר 2023.
הרווח הנקי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי של 2024 הסתכם ב-12.8 מיליון דולר, שהם 36 סנט למניה ו-33 סנט לרווח מדולל למניה, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023.
תזרים מזומנים חופשי (Free cash flow) ברבעון הרביעי של 2024 הסתכם ב-29.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-27.4 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2023, עלייה של 8.1% משנה לשנה.
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל פייבר: "סיימנו את השנה עם ביצועים הגבוהים משמעותית מהיעדים הראשוניים שלנו, שמתבטאים בצמיחה דו-ספרתית בהכנסות ושולי רווחיות איתנים. זו הייתה שנה שבה התמקדנו באופן משמעות בחדשנות, הכנסות משירותים חדשים בפלטפורמה והשקעות בבינה מלאכותית כמו השקת Fiverr GO, המאפשרת לקהילת הפרילנסרים שלנו ליצור מודלים משלהם, לשלוט בזכויות היוצרים ולקחת את העסק שלהם לשלב הבא".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו