לאט לאט ובשקט חוזרות חברות הייטק הקטנות לגייס כסף וזה סיפור משמעותי שכן הן הקטר של תעשיית ההייטק. כלומר מתוך כמות גדולה של חברות הייטק קטנות תצא לפחות חברת הייטק בשלה אחת להפוך לחברה גדולה יותר וכל הידע שנצבר אצל יתר החברות שלא הצליחו, נמצא כאן בישראל וחלקו ישולב בחברות אחרות, חלקו במוצרים אחרים וכן הלאה.
מטבע הדברים הראשונות לחזור לגייס כסף אלה החברות הקטנות שמציגות כבר הכנסות סבירות שלא לדבר על רווחיות וזה נתון משמעותי שכן חברה עם הכנסות (שלא לדבר על רווחים) היא כבר חברה שמצליחה להוכיח שיש ביקוש למוצר שלה ומכאן - השמים הם הגבול.
חברת ביגהביד השלימה היום (ג') סבב גיוס A בהיקף כספי של 25 מיליון דולר. ביגהביד עוסקת בבניית מודלים מבוססים Machine Learning ברמת דיוק גבוה מאד המודלים שבנתה החברה יודעים לתת מענה הן בפעילות רכישת משתמשים (User Acquisition) ושיווק מחדש (Retargeting) בשונה מהמודלים המקובלים בשוק שיודעים לעשות פעולה אחת בלבד.
בין לקוחותיה של החברה נמצאים חברות המשחקים הגדולות בעולם כמו: Playtika, Sciplay, Zynga, Papaya ועוד.
בשנים האחרונות, החברה מנוהלת על ידי עמית פלור, מייסד החברה עמית אטיאס, בוגר ממר"ם, שמשמש כיום כ CTO של החברה ומוביל את הפעילות הטכנולוגית.
פלור: ״סבב הגיוס האחרון נועד להעמיק את הפיתוח הטכנולוגי של החברה ולהרחיב את יכולותיה בתחומי הרשתות הנוירוניות העמוקות (Deep Neural Networks) מה שיאפשר לחברה לדייק את המודלים בצורה אופטימלית עבור כל משחקי ה IAA . ההשקעה הזו משקפת את האמונה ביכולות של החברה ואת ההכרה של מומחים בתעשייה בתרומתנו. אנו נמשיך לחדש ולפתח מוצרים מתקדמים שיסייעו ללקוחותינו להגדיל את ערכם בשוק״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו