חצי מיליון מכוניות אירופאיות יכילו שבב ישראלי: ההצלחה של ולנס סמיקונדקטור

שלוש יצרניות רכב מובילות באירופה יטמיעו את שבב ה-VA7000 של ולנס במערכות ה-ADAS המתקדמות שלהן, בעסקה שצפויה להניב הכנסות של מעל 10 מיליון דולר בשנה

חברת ולנס סמיקונדקטור הישראלית בהנפקה בארה"ב. צילום: NYSE

חברת ולנס סמיקונדקטור, הנסחרת בבורסת ניו יורק (NYSE:VLN), הודיעה היום (שלישי) על זכייה בשלושה פרויקטים עם יצרניות רכב מובילות באירופה. היצרניות בחרו להטמיע את שבב ה-VA7000 החדשני של ולנס במערכות ה-ADAS המתקדמות שלהן.

על פי הודעת החברה, השבבים נבחרו לאחר בדיקות מקיפות שהוכיחו את יתרונותיהם. הטכנולוגיה של ולנס מציעה פתרון מתקדם להעברת תקשורת וידאו בין החיישנים בהיקף המכונית למחשב המרכזי שלה.

שלוש היצרניות, השייכות לקבוצה אחת של מותגי רכב, מתכננות להתחיל בייצור מכוניות עם הטכנולוגיה של ולנס בשנת 2026. החברה מעריכה כי לאחר השלמת המעבר לייצור סדרתי, היקף הייצור יגיע לכ-500,000 מכוניות בשנה. ההכנסות הצפויות מוערכות בלמעלה מ-10 מיליון דולר מדי שנה, על פני תקופה של 5-7 שנים.

ד"ר פיטר מרטנס, יו"ר דירקטוריון ולנס סמיקונדקטור, אמר: "כ-CTO ומנהל בכיר לשעבר בחברות רבות בתעשיית הרכב, אני יכול להעיד עד כמה יצרני המכוניות מחכים כבר שנים לתקן בתחום התקשורת שיהיה בטיחותי, אמין, גמיש ועם ביצועים גבוהים. זה בדיוק מה שחברת ולנס מביאה לתעשייה."

גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדקטור, הוסיף: "אנחנו גאים להיבחר על ידי יצרניות הרכב המובילות באירופה ולקבל אישור חד משמעי לעליונות הטכנולוגיה של ולנס. ידענו כי ההשקעה שלנו בתעשיית הרכב היא תהליך ארוך טווח, ואנו מרוצים מאד שהאסטרטגיה שלנו מניבה תוצאות."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר