כובש את אילת: אייל גולן ישקיע מיליונים במתחם הופעות חדש

הזמר המצליח ייכנס כמשקיע במתחם האירוח הגדול בישראל Expo Eilat • המתחם יפתח על שטח שדה התעופה הישן במרכז העיר, בהשקעה מוערכת של כ-45 מיליון שקל • "אקספו אילת" ייפתח חלקית כבר בחודש אוקטובר הקרוב ויכלול מתחם הופעות שיכול להכיל חמשת אלפים איש, מתחם לאירועים פרטיים ובר-מסעדה

צילומי הדמיות אקספו אילת. צילום: workit studio

אייל גולן ייכנס כמשקיע ב"אקספו אילת" - מתחם שיכלול חללים להופעות וכנסים, אירועים עסקיים ובר-מסעדה. המתחם, שהוקם בהשקעה מוערכת של 45 מיליון שקלים, צפוי להיפתח חלקית בחודש אוקטובר הקרוב על שטח שדה התעופה הישן במרכז העיר אילת.

צילומי הדמיות אקספו אילת, צילום: workit studio

חברת ליאם הפקות תחזיק ב-25 אחוזים מהמיזם, כלומר בכ-11 מיליון שקלים. בהודעה מטעם המתחם החדש נכתב שהוא "יחולק לשלושה חלקים: Space, מתחם הופעות וכנסים שיאפשר אירוח של עד 5,000 איש, Emilia, מתחם לאירועים פרטיים ועסקיים שיתאים לאירועים מ-200 ועד 1,800 אורחים, ו-Muse, בר-מסעדה שיארח גם הוא הופעות של "אמנים ישראלים מובילים מתחום המוזיקה".

המתחם הראשון שייפתח הוא "אמיליה", המתחם לאירועים פרטיים, כבר בחודש אוקטובר הקרוב. "מיוז", המסעדה, תיפתח בחודש דצמבר, ומתחם ההופעות "ספייס" צפוי להיפתח בחודש פברואר. בהודעה מטעם המתחם נכתב כי "מתחם ההופעות עשיר באלמנטים אקוסטיים וויזואליים שיספקו חווית אירוע מיטבית, עם סאונד ברמה בינלאומית".

צילומי הדמיות אקספו אילת, צילום: workit studio

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת, מסר: ״העיר אילת, בירת הנופש, הכנסים והאירועים של ישראל גאה על פתיחת מתחם האקספו הגדול והאיכותי שמוקם בימים אלה בפארק הטרמינל על שטחו של שדה התעופה הישן של העיר. המתחם שנבנה בהשקעה אדירה ובסטנדרטים בינלאומיים ייתן מענה ראוי וחדשני לאירוח כנסים ואירועים גדולים מהארץ והעולם, כיאה לעיר תיירות בינלאומית. אני מודה ליזמים ולמשקיעים, שמאמינים כמונו בעתידה של אילת ושותפים להתפתחות האדירה של העיר״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר