פסטה ברילה ב־3 שקלים ומשחת קולגייט ב־5 שקלים: ההסתדרות השיקה "סופר חברתי"

נאבקים ביוקר המחייה: הסופר המקוון יציע מאות מוצרים במגוון תחומים במחיר זול במיוחד • בניהם: בישול ואפייה, מוצרי מזון יבשים ושימורים, מוצרי ניקיון ופארם ואביזרים לבית

עגלת קניות בסופר. צילום: יהושע יוסף

תחת הכותרת נאבקים ביוקר המחייה ההסתדרות הודיעה היום ההסתדרות על השקת "הסופר החברתי", סופר מקוון המציע מאות מוצרים במגוון תחומים: בישול ואפייה, מוצרי מזון יבשים ושימורים, מוצרי ניקיון ופארם, ואביזרים לבית – במחירים מוזלים במיוחד.

ההסתדרות, שמייצגת כ־800 אלף עובדות ועובדים במשק, תאפשר לחבריה לרכוש בסופר החברתי, ולהוזיל את סל הקנייה בעשרות אחוזים ביחס לרשתות השיווק המובילות. בין השאר, יציע הסופר מוצרים מסובסדים בהנחת עומק.

לדוגמה:
משחת שיניים קולגייט טוטאל קלין – 4.9 שקלים (מחיר ממוצע 11.9 שקלים)
רביעיית נתחי טונה בהירה בשמן 140 ג' – 12.9 שקלים (מחיר ממוצע 21.9 שקלים)
פסטה ברילה ספגטי (מס' 7) 500 ג' – 2.9 שקלים (מחיר ממוצע 7.9 שקלים)
שמן זית כתית מזוכך 750 מ"ל – 29 שקלים (מחיר ממוצע 32.9 שקלים)

משחות קולגייט, צילום: צילום: איי.פי



ניתן להזמין מוצרים מהסופר החברתי מכל מקום ולכל מקום בארץ, המשלוח יגיע ישירות ליעד תוך 3-5 ימי עסקים.

הסופר זמין לחברות ולחברי ההסתדרות, כפוף להזדהות, באתר super-hist.co.il וביישומון לטלפונים חכמים. לנוחות הקונים, הסופר זמין במנועי החיפוש ובאמצעות קודQR שמלווה את מסע הפרסום. התשלום בסופר החברתי מתאפשר במגוון כרטיסי אשראי.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, צילום: גדעון מרקוביץ'

הרעיון להקמת הסופר החברתי הוא פרי יוזמתו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שהכריז על המהלך לפני כשנתיים, כחלק מתמיכתה של ההסתדרות במאבק נגד יוקר המחיה. ההיערכות להשקת הסופר קרמה עור וגידים על רקע תקופה מורכבת במשק הישראלי ולנוכח המשך עליות המחירים ברשתות השיווק. המיזם החדשני מרחיב את סל ההטבות והשירותים לחברות ולחברי ההסתדרות, על מנת לאפשר להם חלופה משתלמת, נוחה וחברתית יותר.

את המיזם, בהשקעה של מיליוני שקלים, הובילו מנכ"ל ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון הסופר החברתי, דודו בצלאל, שגייס לתפקיד מנכ"ל הסופר את עידן נסימי, איש קמעונאות עתיר ניסיון, שכיהן, בין היתר, כסמנכ"ל תפעול של רשת ZER4U וכמנכ"ל "דלק-גז".

צוות ההקמה עסק בחודשים האחרונים, בין השאר, ברתימת יצרנים מקומיים ויבואנים ליצירת מגוון מוצרים רחב, ובהקמת מערך לוגיסטי לאריזה ולשילוח לכל מקום בארץ. עם סיום שלב ההרצה של הסופר החברתי, בשבועות הקרובים, יתווספו עשרות מוצרים נוספים במגוון תחומים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר