שלל עסקים וחנות זארה הגדולה בארץ: הפרויקט העצום של "ביג גלילות"

בשורה לצרכנים: ב"ביג גלילות" אשר יפתח בספטמבר, יוקם סניף זארה הגדול ביותר בארץ בגודל של 4,000 מ"ר וכן יהיו שם סניפים של אלו יוגה ולולולמון • ב־2028 יפתח ביג פאשן פתח תקווה

זארה, אילוסטרציה. צילום: אורן בן חקון

בביג גלילות אשר יפתח בספטמבר, יוקם סניף זארה הגדול בארץ בגודל של 4,000 מ"ר וכן יהיו שם סניפים של אלו יוגה ולולולמון. ב־2028 יפתח ביג פאשן פתח תקווה. מדובר בפרויקט של 65,000 מ"ר.

"זה מונסטר מסחרי והוא יכלול עסקים של פוקס, פקטורי 54 ועוד גם מלון של 10,000 מ"ר עם כ־140 חדרים. אנחנו מקווים שבעתיד יהיה גם דיור מוגן להשכרה",
כך אמר היום חי גאליס , מנכ״ל ביג מרכזי קניות, באירוע אשר נערך באתר הבנייה של ביג פאשן פתח תקווה ואליו הגיעו עשרות אנשי עסקים.

מרכז קניות ביג (ארכיון), צילום: הרצי שפירא


גאליס הוסיף על רקע ההשקעה של למעלה מ־2 מיליארד שקלים בפרויקט, כי "אנחנו מאוד מאמינים בעתיד של מדינת ישראל. ב־25 שנים שלנו עשינו טוב. למרות הקשיים בשנתיים האחרונות הכוללים את התקופה הקשה של הרפורמה המשפטית והמלחמה, עם ישראל הוא עם חזק ויצליח להתמודד עם האויבים מבחוץ, המדינה הזו תמשיך להתמודד ולצמוח. מצד שני, בגלל הקשיים זו הסיבה שאנחנו נאבקים ומשמיעים את קולנו".

לשאלה האם העובדה שביג משמיעה את קולה והיתה מעורבת בסוגיות שקשורות לרפורמה ולמלחמה, יצרה השלכות באיזשהו אופן על המכירות? ענה גאליס כי "המסחר מראה את עוצמתו. זה לא בא נגדנו, אלא ההיפך. העם בישראל יודע להעריך את זה שאכפת לנו ממדינת ישראל. אנחנו לא מתרגשים מצעקנים. המגזר העסקי מאוחד. פורום העסקים היה פעיל ואין לנו את הפריבילגיה לשתוק עם כל מה שקורה בארץ".

גאליס ציין כי בפתח תקווה יוקם סניף של סופר פארם וציין כי יתכן ויהיה גם סניף של Be. בדיונים אשר נערכו לאחרונה בועדת הכלכלה, על רקע הניסיון להכפיף את סופר פארם לחוק המזון, נטען על ידי רשת Be של שופרסל, שביג מאפשרת לסופר פארם ראשוניות במרכזים שלה.
על כך אמר גאליס כי "למה זה לא לגיטימי שיהיו לנו סניפים של סופר פארם? הם הולכים איתנו 25 שנה. תמיד היינו אנשים של אנשים. כל הסוחרים רצים איתנו וגם הם. כשיהיה לנו מקום וסיבה, אנחנו נשמח לבחון את זה.אין לנו שום דבר נגדם . כמובן שאנחנו בסדר עם שופרסל. יש לנו למשל סניף של Be בבית ים, ששם יש סניף של סופר פארם וגם ביהוד".

ביג פאשן בפתח תקווה יכלול קונספט של עירוב שימושים והוא ישתרע על שטח כולל של כ־63 דונם ויכיל כ־250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 למסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו־150,000 מ"ר חניונים ב – 3 מפלסים.
"הקניון הגדול בפתח תקווה של מליסרון הוא קניון פגז, אחד מהשלושה הטובים בישראל, אבל הוא קטן וישן ואין שם את כל מותגי קבוצת זארה ומותגי קבוצת פוקס.

אנחנו נפתח 4000 מ"ר של חנות זארה בגלילות ועוד 500-700 מ"ר של כל המותגים האחרים, אין את זה במקומות אחרים. בגלילות יהיה, ואני מאמין שגם בפתח תקווה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר